گزارش زومیت از وضعیت فروشگاه الجی چارسو و آینده گوشی‌های این شرکت

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
همان‌طور که در جریان هستید، پس از مدت‌ها شایعه‌پراکنی و تکذیب آن‌ها از طرف ال جی، شرکت کره‌ای سرانجام تأیید کرد که تا تیرماه از کسب‌وکار موبایل خارج خواهد شد؛ اما وضعیت فروشگاه این شرکت در بازار چارسو چگونه است؟
تبلیغات

پس از اینکه بخش موبایل ال‌جی در طول پنج سال گذشته با ضررهای زیادی مواجه شد، در طول ماه‌‌های گذشته شایع شده بود که ال‌جی قصد دارد از این حوزه خارج شود. در واقع ال‌جی بازار موبایل را به رقیب‌های خود واگذار کرد. این شرکت در طول چند سال گذشته سعی کرده بود گوشی‌هایی راهی بازار کند که از نظر ظاهر با محصولات دیگر متفاوت باشند. از جمله این گوشی‌ها می‌توان به ال‌جی وینگ اشاره کرد؛ محصولی که صفحه‌نمایش دوم چرخان داشت. این شرکت گوشی دیگری هم به نام ولوت راهی بازار کرده بود که یک صفحه‌نمایش اکسترنال داشت.

اما ال‌جی اعلام کرد گوشی‌های حال حاضر این شرکت همچنان به فروش می‌رسند و پشتیبانی از این محصولات برای مدتی و در برخی کشورها ادامه خواهد داشت. برای بررسی دقیق‌تر این موضوع به فروشگاه الجی در بازار چارسو رفتیم و از مدیر فروشگاه در ارتباط با پشتیبانی و فروش گوشی‌های این شرکت جویا شدیم. در ادامه همراه گزارش ویدیویی زومیت باشید:

برای خرید از فروشگاه الجی چارسو می‌توانید به وبسایت فروشگاه یا صفحهی اینستاگرام آن مراجعه کنید. این فروشگاه از تاریخ ۲۶ خردادماه الی ۶ تیرماه فروش ویژه‌ای در نظر گرفته است که می‌توان گوشی‌های الجی را با تخفیف بسیار زیادی در آن تهیه کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات