دوازدهمین رویداد «صبح خلاق» اصفهان ۱۸ بهمن برگزار می‌شود

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
«صبح خلاق» رویداد رایگان بین‌المللی است که در بیش از ۲۰۶ شهر جهان برگزار می‌شود. اصفهان در ۱۸ بهمن میزبان رویداد دوازدهم خواهد بود.
تبلیغات

دوازدهمین رویداد «صبح خلاق» اصفهان ۱۸ بهمن در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی این شهر واقع در میدان فیض برگزار می‌شود. اصفهانی‌ها در رویداد دوازدهم با موضوع «سکوت»، میزبان روان‌شناسی هستند که از پارادوکس و چهره‌های متفاوت سکوت صحبت خواهد کرد. موضوع سکوت، موضوع مشترک تمامی شهرهای برگزارکننده‌ی صبح خلاق در ماه جاری است.

صبح خلاق یکی از گسترده‌ترین رویدادهای رایگان بین‌المللی است که هرماه در بیش از ۲۰۶ شهر جهان برگزار می‌شود. شهرهای گوناگون به‌ترتیب عضویت در جامعه‌ی صبح خلاق، موضوع ماهانه‌ی مشترک را پیشنهاد می‌کنند.

صبح خلاق با هدف گردآ‌مدن شهروندان در سرتاسر جهان شکل گرفت تا علاوه‌بر سخنرانی، درباره‌ی ایده‌های خلاقانه‌ی شهری بحث و تبادل‌نظر شود. همچنین، صبح خلاق فرصتی عالی برای شبکه‌سازی و حتی پیداکردن شغل برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند.

ثبت‌نام در رویداد صبح خلاق در هیچ جای جهان محدودیتی ندارد و کاملا رایگان است؛ به‌همین‌دلیل، بلیت‌های حضور در رویدادها عموما سریع به‌اتمام می‌رسند. علاقه‌مندان به ثبت‌نام در رویداد دوازدهم صبح خلاق اصفهان می‌توانند ساعت ۱۰ روز چهارشنبه ۱۶ بهمن به‌ وب‌سایت جهانی صبح خلاق و صفحه‌ی اصفهان مراجعه کنند. آموزش ثبت‌نام نیز در وب‌سایت رسمی صبح خلاق اصفهان منتشر شده است. درضمن، رویداد این ماه با جشن یک‌سالگی صبح خلاق اصفهان همراه خواهد بود. زومیت به‌عنوان حامی رسانه‌ای در این رویداد حضور دارد و در روزهای آتی، گزارشی از آن منتشر می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات