گزارش ویدیویی زومیت از مسابقه برنامه‌سازی دانشجویی ICPC

یک‌شنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
مسابقات برنامه‌سازی دانشگاه شریف هفته‌ی گذشته با قهرمانی دانشجویان این دانشگاه منتشر شد. برای تماشای گزارش ویدیویی این رقابت جذاب، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مسابقات برنامه‌‌سازی دانشجویی هرساله در سایت‌های مختلف دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود که درادامه تیم‌های برتر در رویداد نهایی با نام ICPC به میزبانی دانشگاه شریف رقابت خواهند کرد. کافه‌بازار امسال نیز مانند پنج سال گذشته، حامی مسابقات بود تا بدین‌ترتیب جامعه‌ی دانشگاهی را با صنعت کشور در این حوزه بیشتر آشنا کند. این دسته از مسابقات کمک زیادی به رشد و پیشرفت دانشجویان می‌کند که درصورت ارتباط صنعت با آن‌ها، بسیاری از نفرات برتر شناسایی و درادامه بلافاصله وارد بازار کار خواهند شد؛ موضوعی که پیش‌تر با ورود دانشجویان برتر مسابقات سال‌های گذشته به تیم توسعه‌دهندگان کافه‌بازار شاهد آن بودیم. حتی در بخشی از این مسابقات مهندسان تیم توسعه‌ی کافه‌بازار، بلد و دیوار نیز با حضور در کنار دانشجویان، به انتقال تجربیات خود در خصوص شرایط بازار کار و چالش‌های آن پرداختند. 

مسابقات برنامه نویسی ICPC دانشگاه شریف

اولین نکته‌ای که در رقابت‌های دانشجویی به‌چشم می‌خورد، جو داغ و جذاب مسابقات است که هر شخصی را به‌وجد می‌آورد. انرژی بالای دانشجویان و رقابت نزدیک آن‌ها، مسابقات برنامه‌نویسی را به رویدادی خاص تبدیل می‌کند که تنها با حضور در آن و قرارگیری در شرایط رقابت‌ها، انرژی زیادی جذب خواهید کرد.

درمجموع ۸۵۲ پاسخ ثبت شد که ۲۸۶ عدد از آن‌ها درست بود. امسال برای اولین‌بار پایتون با عبور از جاوا به رده‌ی دوم محبوب‌ترین زبان برنامه‌نویسی رقابت‌ها تبدیل و ++C نیز همچنان بیش از سایر زبان‌ها به‌کار گرفته شد.

درپایان رقابت‌ها، دانشجویان دانشگاه شریف موفق شدند عناوین اول و دوم تیمی را کسب کنند و رده‌ی سوم نیز به تیمی از دانشگاه امیرکبیر رسید. درادامه نیز تیم‌هایی از دانشگاه شریف، تهران، شهید بهشتی و خواجه‌نصیرالدین طوسی مقام‌های چهارم تا هشتم را از آن خود کردند. بدین‌ترتیب، دانشگاه‌های شریف و امیرکبیر و تهران نیز به مقام‌های اول تا سوم دانشگاهی دست یافتند.

در نهایت شما را به تماشای گزارش ویدیویی زومیت از مسابقات برنامه‌سازی ICPC 2019 دعوت می‌کنیم. 

دانلود از آپارات

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات