پوشش زنده متنی زومیت از نشست خبری همکاران سیستم [تمام شد]

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
زومیت امروز راس ساعت ۱۸، پوشش زنده‌ی متنی از نشست خبری همکاران سیستم در معرفی محصولات جدید نرم‌افزاری و استراتژی‌های این شرکت در بازار رایانش ابری، خواهد داشت.
تبلیغات

«همکاران سیستم» یکی از شرکت‌های نرم‌افزاری نام‌آشنای ایران است که در سال ۱۳۶۶ تأسیس شده است و درحال حاضر با ۱۳۰۰ نفر نیروی انسانی، محصولات و راه‌کار‌های نرم‌افزاری مختلفی را برای کسب‌و‌کار‌های متوسط و بزرگ عرضه می‌کند. این شرکت چندی است تمرکز زیادی بر توسعه‌ی رایانش ابری و تولید محصولات مختلفی بر این بستر دارد.

به‌گفته‌ی مدیران همکاران سیستم، رایانش ابری طی سال‌های گذشته به فناوری مهمی در حوزه‌‌ی فناوری اطلاعات تبدیل شده است و خدمات رایانش ابری نیز در حال‌حاضر در طیف وسیعی از بازارها و صنایع به‌کار گرفته می‌شود. همکاران سیستم هم‌سو با فناوری‌های نوین، راهکارهای سازمانی خود را بر بستر ابر ارائه داده است. راهکاران ابری، روی سرورهای شرکت همکاران سیستم نصب می‌شود و مشتری بی‌نیاز از خرید سرور و سخت‌افزار، ازطریق اینترنت و در بستری امن، به این سرورها متصل می‌شود و از راهکاران استفاده می‌کند.

همکاران سیستم در راستای معرفی جدیدترین دستاورد‌های خود در حوزه‌ی رایانش ابری و رونمایی از محصولی جدید با نام راهکاران ابری و بستر توسعه‌ی نرم‌افزار فرایار، امروز ساعت ۱۸ نشست خبری با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌کند که زومیت پوشش زنده‌ی متنی از این نشست را برای علاقه‌مندان به رایانش ابری خواهد داشت.

پوشش زنده‌ی متنی در انتهای همین مقاله انجام خواهد شد. نیازی به رفرش کردن صفحه نیست و محتوا به‌صورت خودکار به‌روز خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات