برگزیدگان چهارمین المپیاد تکنسین‌های ایران مشخص شدند

دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
برگزیدگان چهارمین المپیاد تکنسین‌های ایران با همکاری سامسونگ و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مشخص شدند.
تبلیغات

صبح امروز مراسم اختتامیه‌ی چهارمین المپیاد تکنسین‌های ایران در تالار قلم کتابخانه‌ی ملی ایران برگزار شد. این رقابت‌ها از سال ۲۰۱۴ به‌صورت سالیانه با همکاری سامسونگ، سام سرویس و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در حال برگزاری است و در چهارمین دوره‌، میزبان ۱۹۵۹ نفر شرکت‌کننده برای رقابت در چهار شاخه‌ی موبایل و تبلت، صوتی و تصویری، لوازم خانگی و تهویه‌مطبوع بود که به‌گفته‌ی فرهاد هجرت، مدیر ارشد بازاریابی شرکت سامسونگ گلف الکترونیکس - ایران، حدود ۲۷ درصد رشد را نسبت به دوره‌ی سوم نشان می‌دهد.

فرهاد هجرت

هجرت در مراسم اختتامیه‌ی چهارمین المپیاد تکنسین‌ها با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی سامسونگ در ایران، از آکادمی مهندسی درکنار کتابخانه‌های گویا و مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر، به‌عنوان سه مرکز مهم شرکت متبوع خود در ایران نام برد و گفت:

آکادمی مهندسی سامسونگ، واقع در میدان بهمن، از سال ۲۰۱۴ بازگشایی شد و طی ۴۷ ماه فعالیت مستمر خود، میزبان ۱۰۰ دوره بود و بیش از ۲۰۰۰ نفر از آن فارغ‌التحصیل شدند.

رضا باجولوند، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در طول مراسم امروز با اشاره به بهبود سطح کیفی و میزان استقبال از مسابقات، ابراز امیدواری کرد که با همکاری سامسونگ، این رقابت‌ها در سطح بین‌المللی نیز توسعه یابند. به‌گفته‌ی باجولوند، تیم مدیریتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به‌دنبال واگذاری مسابقات به صاحبان مشاغل است تا بدین ترتیب «از دل صنعت، تیم ملی مهارت کشور برای شرکت در مسابقات جهانی انتخاب شود». او در ادامه از برنامه‌ریزی‌های سازمان برای برگزاری اردوی آماده‌سازی رقابت‌های بین‌المللی در ۱۱ رشته پرده برداشت که در مردادماه سال آینده برگزار خواهد شد.

رضا باجولوند

وحید نجفی، مدیرعامل شرکت سام‌سرویس برای رقابت‌های آینده دو پیشنهاد مطرح کرد؛ او می‌گوید برای ایجاد ارتباط بین سازمان‌‌های توانمندساز (نظیر سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای) و کسب‌وکارها و صنایعی که به‌دنبال نیروهای توانمند هستند، باید یک مدل کاربردی جدید ایجاد شود تا بدین ترتیب بتوان از ظرفیت تکنسین‌ها و متخصصان جدید به‌نحو احسن استفاده کرد. پیشنهاد دوم نجفی به اهمیت مهارت رفتاری و ارتباطی با جامعه در تکنسین‌ها بازمی‌گردد؛ چرا که امروزه «بخش عمده‌ای از سرویس‌ها Home Service‌ هستند و به‌صورت Face to Face انجام می‌شوند».

وحید نجفی

در مراسم اختتامیه‌ی چهارمین المپیاد تکنسین‌های ایران پس از قدردانی از کارشناس‌ها و هیئت داوری این دوره، جوایز نفرات برتر در هر چهار شاخه‌ی صوتی و تصویری، موبایل و تبلت، لوازم خانگی و تهویه‌مطبوع اهدا شد. در دوره‌ی چهارم المپیاد تکنسین‌ها، علاوه‌بر تندیس، به نفرات اول، دوم و سوم به‌ترتیب مبلغ ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون تومان پرداخت شد. در ادامه شما می‌توانید نام شرکت‌کنندگان برتر هر شاخه را مشاهده کنید.

چهارمین المپیاد تکنسین‌های ایران

برگزیدگان شاخه‌ی صوتی و تصویری:

۱. سام کاظمی۲. بابک رضا قوچانی۳. داود پورپرویز

برگزیدگان شاخه‌ی موبایل و تبلت:

۱. محمدعلی منوچهریان۲. مجتبی بی‌اذیت۳. داود قدیریان

برگزیدگان شاخه‌ی لوازم خانگی:

۱. محسن حسن‌آبادی۲. کیوان عبدالله‌زاده۳. محمودرضا برومند علی‌پور

برگزیدگان شاخه‌ی تهویه‌مطبوع:

۱. مجتبی صادقیان‌مهر۲. مهدی حسام بجستانی۳. مهرداد امام‌دوست

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات