گزارش زومیت از نشست خبری چاپ‌ آقا

یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نشست خبری استارتاپ چاپ‌ آقا، سرویس سفارش آنلاین چاپ، روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه برگزار شد.
تبلیغات

استارتاپ چاپ‌ آقا به‌گونه‌ای طراحی‌ شده است که مشتری می‌تواند قدم‌به‌قدم سفارش خود را ببیند. بنیان‌گذار و مدیرعامل چاپ‌ آقا در این نشست گفت:

یکی از ویژگی‌های چاپ‌ آقا قیمت مناسب آن است و اینکه مشتری قیمت را در لحظه می‌بیند. یکی از سؤال‌های متداول مشتری این است که کار او در چه مرحله‌ای است و چقدر از کار تا این لحظه انجام‌ شده است. ما بستری را طراحی کرده‌ایم که مشتری می‌تواند قدم‌به‌قدم ببیند سفارش او در چه مرحله‌ای است و چه مقدار تا تحویل باقی‌ مانده است.

مدل مشخص و واضحی برای ضمانت در صنعت چاپ وجود ندارد؛ اما چاپ‌ آقا با ایجاد یک سرویس مشاوره رایگان، به مشتریان راهنمایی‌های لازم جهت کسب بهترین نتیجه را ارائه می‌دهد. در این نشست خبری اعلام شد که چاپ‌ آقا تأثیرات زیست‌محیطی خوبی دارد. تولید ضایعات چاپ‌ آقا از سایر رقبا بسیار کمتر است و سرویس سفارش چاپ آنلاین تأثیری خوبی روی ترافیک و کمتر شدن رفت‌وآمد دارد.

چاپ‌آقا /  Chapagha

اولین سفارش چاپ‌ آقا در خردادماه ۹۵ به‌دست مشتری رسید و این استارتاپ تا به امروز روند روبه‌رشدی را تجربه کرده است. تعداد افراد ثابت در این استارتاپ به ۴۵ نفر می‌رسد و چاپ‌ آقا تصمیم دارد تا آخر امسال نیروی کار خود را به ۱۰۰ نفر برساند. اگر مشتری مایل باشد، می‌تواند جنس کاغذ سفارش خود را با تماس تلفنی عوض کند که به‌صورت مستقیم روی قیمت اعلامی توسط مشتری تأثیر دارد.

سال گذشته چاپ‌ آقا ۹۵ درصد رضایت مشتری داشته و سال ۹۶ این عدد را به بیش از ۹۸ درصد رسانده است. چاپ‌ آقا برای اعلام نارضایتی، سیستم آنلاینی در نظر گرفته که مشتریان به‌راحتی می‌توانند نظرات مثبت و منفی خود را ثبت کنند تا در سایت به‌ تمامی آن‌ها رسیدگی شود. چاپ‌ آقا تا چند روز آینده چاپخانه مخصوص خود را هم راه‌اندازی می‌کند تا بتواند کسب‌وکار این استارتاپ را گسترش دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات