DHL در ایران 40 ساله شد

پنج‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
شرکت حمل و نقل بین المللی «دی اچ ال» طی مراسمی 40 سال فعالیت خود در ایران را جشن گرفت. در این مراسم که با حضور جمعی از مقامات دولتی، شرکای تجاری و اصحاب رسانه برگزار شد، مدیران ارشد شرکت DHL توضیحاتی در مورد فعالیت ها و دستاوردهای این شرکت در مدت حضور خود در ایران ارائه کردند.
تبلیغات

شرکت DHL که نام آن برگرفته از حروف اول اسم شرکاء (Dalsey, Hillblom, & Lynn) است، فعالیت خود را در سال 1969 آغاز کرد و در سال 2002 توسط شرکت «دویچه پست» که بزرگترین شرکت پستی آلمان است، خریداری شد.

هم اکنون این شرکت به عنوان بزرگترین ارائه دهنده‌ی خدمات حمل و نقل هوایی و دریایی و نیزسودآورترین شرکت حمل و نقل، در بیش از 180 کشور جهان شعبه داشته و هر ساله میلون‌ها بسته پستی را به سراسر جهان ارسال می‌کند.

پول هاریسون مدیر عامل دی- اچ-ال در ایران گفت:

دی اچ ال به عنوان قدیمیترین شرکت حمل و نقل سریع هوایی در ایران، در سال ۱۹۷۵ تاسیس و به مدت 40 سال با داشتن امکانات وسیع در گمرک و ۸ شعبه شهرستان‌های اصفهان، شیراز، مشهد، اهواز، کیش، بندر عباس و عسلویه مجهزترین، دقیقترین و سریعترین امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

او همچنان خاطر نشان کرد که شرکتDHL همواره با بکارگیری تکنولوژی پیشرفته در جهت بهبود خدمات خودپیشقدم بوده چنانکه اکنون با استفاده از مجهزترین و پیشرفته‌ترین سیستم اطلاع رسانی، به مشتریان خود این امکان را می‌دهد که از طریق پست الکترونیک track@dhl.com و یا از طریق شبکه اینترنت www.dhl.co.ir موقعیت بسته پستی خود را در هر لحظه در تمام نقاط دنیا تعقیب و پیگیری کنید.

این روزها انتخاب یک شرکت بین المللی حمل ونقل، یکی از دغدغه‌های کاربران ایرانی در مورد خرید از فروشگاه‌های اینترنتی خارجی، ارسال مدارک و یا نمونه اجناس به تمام نقاط دنیا است.

شرکت بین المللی DHL توانسته هم گام با عصر ارتباطات پیش رفته و تمام تجهیزات و خدمات روز دنیا را به کار برد تا کیفیت بالای تحویل محموله ها، پیگیری آسان و سریع مرسوله توسط مشتری، سرعت و قیمت مناسب را در اختیار تمام مشتری‌های خود قرار دهد.

شرکت بین المللی DHL با به کار گیری بیش از 210 نفر از پرسنل فعال خود و بیشتر از 80 دستگاه تریلی و 10 پرواز در روز می‌تواند تمام انتظارات مشتریان خود را برآورده کند. هم اکنون بعد از 40 سال فعالیت حرفه‌ای، پرچم‌دار ارسال کالا و مدارک به صورت سریع هوایی به تمام نقاط دنیا هستند.شرکت DHL در حال حاضر به 120,000مقصد و 220 کشور ارسال کالا دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات