رونمایی رسمی از گوشی‌های هوشمند لیگو در ایران

دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
مطالعه 3 دقیقه
شب گذشته شرکت نیک الکترونیک طی مراسمی که با حضور شرکای تجاری این شرکت و اصحاب رسانه برگزار شد از  برند گوشی‌های هوشمند لیگو در ایران رونمایی کرد.
تبلیغات

در ابتدای مراسم، مدیران شرکت نیک الکترونیک، نماینده انحصاری لیگو در ایران، به بیان پیشینه شرکت، اهداف و چشم‌اندازهای خود پرداختند.

در ابتدای برنامه، مهدی افلاطونیان - مدیرعامل هولدینگ جهان الکترونیک ( شرکت مادر نیک الکترونیک) ضمن بیان پیشینه ۱۵ ساله این شرکت در تولید بردهای الکترونیکی در ایران و صادرات موفق به کشورهای اروپایی، امریکا و کانادا از جمله همکاری با بزرگ‌ترین خودروسازان جهان همچون BMW، افتخارات متعدد این شرکت در صنعت الکترونیک کشور و برگزیده شدن به‌عنوان شرکت دانش بنیان در سال 94 را یادآور شد. 

مهدی افلاطونیان

وی سپس سخنان خود را درباره شرکت نیک الکترونیک، اهداف و چشم‌اندازهای این شرکت ادامه داد. آقای افلاطونیان هدف از تاسیس این شرکت را تلاش جهت ارتقای زندگی فردی، اجتماعی و اقتصادی با تامین کالاهای با کیفیت در حوزه آی‌تی بیان داشت و چشم‌انداز شرکت خود را کسب جایگاه سه رتبه برتر بازار آی‌تی ایران در طی سه سال آینده ذکر کرد. سبد محصولات حال حاضر نیک الکترونیک را گوشی‌های هوشمند لیگو، تبلت‌های اسمارت رونیکس تایوان و پاوربانک‌های نیک شامل می‌شود.

در ادامه پارکر، مدیرعامل لیگو که برای بازدید از شرکت نیک الکترونیک و بازار ایران به کشورمان سفرکرده است، بر روی سن قرار گرفت و توضیحاتی را درمورد لیگو و بازارهای بزرگی که این برند در دنیا فتح کرده است به افراد در سالن ارایه کرد.

leagoo 04

سپس سلطانی - مدیر شبکه فروش نیک الکترونیک نیز ارایه خود را با مدل فروش و کسب‌وکار این شرکت شروع کرد و سبد ارزشی شرکت نیک را مهندسی فروش و سهولت خرید دانست. فروش حداقل ۱.۵ میلیون دستگاه، و کسب جایگاه سه رتبه برتر در فروش آنلاین ایران از چشم‌اندازهای این شرکت در حوزه فروش بیان شد.

سلطانی همچنین فروشگاه آنلاین بست‌نیک را به‌عنوان بستر فروش آنلاین این شرکت و برندشاپ‌های این شرکت در بازارچارسو (مرکزی)، مجتمع تجاری بوستان (غرب) و پاساژ گلبرگ (شرق) را بستر اولیه فروش آفلاین نیک بیان کرد. همچنین بر اساس صحبت‌های مهندس سلطانی لیگو به زودی در 50 فروشگاه مطرح تهران و در سه ماه آینده در بیشتر مراکز استان‌ها حضور خواهد داشت. 

leagoo 02

بر اساس دیدگاه این شرکت، کیفیت و نظارت در مرحله طراحی و تولید محصولات باید به‌شکلی انجام گیرد تا مشتری از مراجعه به مراکزسرویس و خدمات پس از فروش بی‌نیاز شود. با این حال محصولات LEAGOO در کشور با ۱۲ ماه گارانتی و ۱ ماه گارانتی تعویض ارائه می‌شوند. 

leagoo 01

در ادامه مهندس مومیوند به بیان ویژگی‌های چندین محصول لیگو در قالب اسلایدهایی جذاب پرداخت. استفاده از قطعات کمپانی‌های بزرگی همچون سونی (سنسور دوربین)، ژاپن دیسپلی JDI ( نمایشگر)، مدیاتک ( چیپ پردازشی) و همچنین به‌کارگیری ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که معمولا در گوشی‌های پرچمدار برندهای مطرح یافت می‌شود در گوشی‌های لیگو با قیمت اقتصادی از مواردی بود که به چندین بار مورد اشاره قرار گرفت. هم اکنون محصولات لیگو در 12 مدل و در دو سری الیت (Elite) و لید (Lead) تولید و عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات