گزارش زومیت از رونمایی تبلت های هواوی و اعلام همکاری با سازگار ارقام

دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
مطالعه 4 دقیقه
اواخر هفته گذشته، برند هواوی طی مراسمی، ضمن رونمایی از تبلت‌های خود برای ورود به بازار ایران، از آغاز همکاری با شرکت سازگار ارقام خبر داد.
تبلیغات

شرکت هواوی که پیش از این حضور قدرتمندی در بازار گوشی‌های هوشمند کشورمان داشت، چهارشنبه ۲۹ شهریور با برگزاری مراسمی در هتل پارسیان اوین، از تبلت‌های جدید خود برای ورود به بازار ایران رونمایی کرد و همکاری خود با شرکت سازگار ارقام را به‌طور رسمی اعلام کرد.

هواوی سومین برند دنیا از لحاظ سهم بازار محسوب می‌شود. تبلت‌های این برند، در خاورمیانه پرفروش‌ترین تبلت‌های اندروید هستند و در دنیا نیز در میان تمام تبلت‌ها، برند هواوی جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. در سال ۲۰۱۶، حدود ۸۱ درصد با نام برند هواوی آشنایی داشتند. هواوی قصد دارد از این پس به‌صورت رسمی و پس از مدتی وقفه، در کنار گوشی‌های هوشمند، تبلت‌های خود را نیز به ایران وارد کند و به همین منظور طی مراسمی ضمن معرفی مدل‌های گسترده تبلت‌های خود، همکاری خود با شرکت سازگار ارقام را نیز اعلام کرد.

مراسم هواوی سازگار ارقام

هواوی برای ورود به بازار ایران، تبلت‌های زیادی در نظر گرفته است. هواوی قصد دارد برای تمام اقشار جامعه و سلایق مختلف، تبلتی با قیمت مناسب در بازار عرضه کند. این تبلت‌ها از ۳۵۰ هزار تومان شروع می‌شوند و در سایزها و مشخصات مختلف برای تمام سلایق عرضه می‌شوند. تبلت‌های سری M هواوی که در حقیقت تبلت‌های بالارده آن‌ها محسوب می‌شوند، در سه مدل Mediapad M2 8.0 ،Mediapad M2 10 و MediaPad M3 8.0 در بازار ایران قابل خرید خواهند بود. این تبلت‌ها، علاوه بر داشتن پردازنده کرین اختصاصی هواوی،‌ دارای اسپیکرهایی هستند که با همکاری برند معتبر هارمن کاردن ساخته شده است. از طرف دیگر، تبلت‌های سری T هواوی در مدل‌های Mediapad T2 8.0 Pro ،Mediapad T3 10 ،Mediapad T3 8.0 ،Mediapad T2 7.0 و Mediapad T1 7.0 قرار است وارد بازار ایران شوند. این تبلت‌ها، در حقیقت همگی ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند و می‌توانند پاسخگوی نیاز هر سلیقه و هر قشری باشند.

پس از دیدن تبلت‌های هواوی در محلی که برای نمایش دادن این تبلت‌ها در نظر گرفته شده بود، جلسه پرسش و پاسخی بین اصحاب رسانه، مدیران هواوی در ایران و مدیران سازگار ارقام برگزار شد که در این جلسه، علاوه بر‌ اعلام رسمی همکاری بین شرکت سازگار‌ ارقام و هواوی، به سؤالات خبرنگاران درباره محصولات هواوی و نحوه همکاری‌ این دو شرکت پاسخ داده شد. در ابتدای این جلسه، مدیران هر دو شرکت از ورود تبلت‌های هواوی به‌صورت رسمی به ایران ابراز خشنودی کردند و همکاری هواوی و سازگار ارقام را یک اتفاق بسیار خوب برشمردند. هواوی، شرکتی است که در ایران به‌صورت رسمی دفتر و نمایندگی دارد و شرکت سازگار ارقام به دلیل تجربه تقریبا سی‌ساله‌ای که در خدمات پس از فروش دارد و بین مصرف‌کنندگان در زمره شرکت‌های محبوب در زمینه خدمات پس از فروش قرار می‌گیرد، می‌تواند به هواوی در خدمات پس از فروش کمک شایانی کند. 

مراسم هواوی سازگار ارقام

به دلیل اینکه هواوی در ایران به‌صورت رسمی نمایندگی و دفتر دارد و برای کالاهایشان کال‌سنتر مخصوص به خود دارند، سازگار به‌عنوان توزیع‌کننده محصولات هواوی،‌ مشتریان را در دفاتر خدمات پس از فروش خود پذیرا است. در ادامه این جلسه، مدیران سازگار گفتند  آن‌ها همیشه به دنبال همکاری با برترین برندهای دنیا هستند و به دلیل اینکه هواوی نیز یک برند مطرح در سطح دنیا است و ارزشی معادل ۶۲ میلیون دلار دارد، آن‌ها تصمیم به این همکاری گرفتند و قصد دارند که این همکاری را گسترش دهند و همکاری با هواوی، به این معنی نیست که آن‌ها همکاری با دیگر برندها را از بین برده‌اند و به‌اصطلاح شیفت کرده‌اند. هر برندی در یک زمینه خاصی قوی است. 

در ادامه این جلسه پرسش و پاسخ، مسئولین هواوی اعلام کردند که تبلت‌های این شرکت، در سه سطح پایین‌رده، میان‌رده و بالارده عرضه می‌شوند که به‌خصوص در سطوح میان‌رده و بالارده، محصولات بسیار خوبی وجود دارد. آن‌ها قصد دارند پله‌پله کار کنند و کم‌کم محصولات دیگری نیز وارد بازار کنند. در ادامه، سؤالی در رابطه با قاچاق کالا صحبت‌هایی مطرح شد و مسئولین هواوی اعلام کردند برای جلوگیری از قاچاق، باید فروش هواوی متمرکز باشد و فروش‌های دلاری اتفاق نیفتد که این مسئله به‌خوبی توسط هواوی در حال رعایت شدن است و سازگار ارقام نیز تنها محصولات رسمی را از نمایندگان اصلی خریداری می‌کند. از طرفی، به دلیل اینکه تبلت نسبت به گوشی‌ هوشمند بازار کوچک‌تری دارد، تنها ۱۰ الی ۲۰ درصد این بازار قاچاق است. 

مراسم هواوی سازگار ارقام

در انتهای این جلسه پرسش و پاسخ، هنگامی که در رابطه با ورود تبلت‌های سری ایکس هواوی سؤال شد، در پاسخ اعلام شد که به دلیل اینکه در ابتدای راه ورود تبلت‌های این شرکت به ایران هستیم، باید بستر تبلت‌های سری ایکس مهیا شود و سپس این تبلت‌ها وارد بازار ایران شوند و به‌زودی در رسانه‌های مختلف، تبلیغات تبلت‌های هواوی قابل مشاهده خواهند بود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات