گلکسی اس 6 و اس 6 اج در بازار ایران معرفی شدند

چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
مطالعه 8 دقیقه
شرکت سامسونگ امروز طی مراسمی از پرچمداران جدیدش، گلکسی S6 و S6 Edge برای بازار ایران رونمایی کرد. فروش رسمی پرچمداران این شرکت نیز از امروز به همراه گارانتی شروع شده است.
تبلیغات

شرکت سامسونگ در مراسم ویژه‌ای که صبح امروز در مرکز خرید چارسو با حضور خبرنگاران و مدیران دفتر سامسونگ برگزار شد، گوشی‌های گلکسی S6 و S6 Edge را در بازار ایران معرفی کرد.

park ceo samsung

در این مراسم دوک پارک، مدیر سامسونگ در ایران، پرچمداران جدید این کمپانی را به عنوان بهترین محصولات تازه وارد بازار معرفی و اظهار امیدواری کرد که این گوشی‌ها مورد استقبال مشتریان و کاربران قرار گیرد. وی گفت که سامسونگ در طراحی جدید خود برای گوشی‌های گلکسی اس 6 به صدای مشتریان گوش داده است و طراحی جدید در واقع براساس بازخورد مشتریان ایجاد شده است. دوک پارک آینده‌ی گوشی‌های هوشمند سری S این شرکت را بسیار امیدوارکننده دانست.

جعفریه مدیر بازاریابی سامسونگ

در ادامه جعفریه، مدیر بازاریابی سامسونگ نیز به تمجید از گلکسی اس 6 پرداخت و از آن به عنوان عزیزترین محصول سامسونگ یاد کرد. وی گفت که استقبال اولیه از این گوشی‌ها در مناطق مختلف فراتر از پیش‌بینی‌ها بوده است و اظهار امیدواری کرد که در ایران نیز از پرچمداران جدید سامسونگ استقبال شود.

عاطفه پور صدراله مدیر بازاریابی موبایل سامسونگ

عاطفه پورصدراله، مدیر بازاریابی موبایل سامسونگ در این مراسم اعلام کرد:

سامسونگ از ابتدا تمام نیازهای مشتریان خود را مورد بررسی قرار داده و محصولی خاص با طراحی منحصربه‌فرد راهی بازار کرده است. گلکسی اس 6 اج نخستین گوشی هوشمند دنیا است که لبه‌های آن از دو طرف خمیده شده و در دمای بالای 800 درجه سانتی‌گراد شکل داده شده است. این گوشی به راحتی در دست جای می‌گیرد و کار کردن با آن ساده است.

وی درباره‌ی نمایشگر گلکسی اس 6 نیز گفت:

نمایشگر این گوشی نسبت به سایر گوشی‌ها مقاومت بیشتری دارد و در رنگ‌های مختلف این دو محصول با الهام از جواهراتی همچون مروارید سفید، یاقوت کبود، پلاتین طلایی، توپاز (زبرجد) آبی و زمرد سبز به بازار عرضه می‌شوند.

پورصدراله گفت:

گوشی‌های سامسونگ علاوه بر طراحی زیبا، از رابط کاربری فوق العاده‌ای هم برخوردارند به گونه‌ای که منوهای غیر ضروری و آیکون‌های گنگ و پیچیده از رابط کاربری حذف شده و در کل کار کردن با گوشی ساده است و به دلیل سنسورهای قدرتمند، هنگام بازی کردن گوشی بدون هیچ مکث و تاخیری کار می‌کند.
عاطفه پور صدراله مدیر بازاریابی موبایل

وی درباره‌ی لبه‌های خمیده گوشی گلکسی S6 Edge گفت:

کاربران می‌توانند 5 نفر از مخاطبین داخل دفترچه تلفن را انتخاب کرده و رنگ ویژه‌ای را برای آن در نظر بگیرند. بنابراین هنگام تماس، نام هر فردی با رنگ خاصی نمایان می‌شود و در صورتی که امکان پاسخگویی وجود نداشته باشد، می‌توان با قرار دادن انگشت دست روی سنسور، پیامی از پیش تعیین شده را برای فرد تماس گیرنده ارسال کرد.
علی رضا کدخدایی

علیرضا کدخدایی، مدیر بازاریابی محصول سامسونگ نیز در این مراسم درباره مشخصات فنی گوشی گفت:

گوشی‌های گلکسی S6 و S6 Edge سامسونگ نخستین گوشی‌های دنیا با پردازنده 14 نانومتری هستند که در مقایسه با گوشی‌های با پردازنده 20 نانومتری عملکرد بهتری دارند. این گوشی‌ها از پردازنده هشت هسته‌ای برخوردارند و برای اولین بار از رم DDR4 روی آنها استفاده شده و در مقایسه با دستگاه‌های نسل قبل، انتقال داده 50 درصد سریع‌تر صورت می‌گیرد.

وی درباره‌ی کیفیت ساخت و جنس بدنه‌ی گلکسی‌ اس‌ها گفت:

این دو محصول ترکیبی ظریف از شیشه و فلز هستند. صفحه‌نمایش و قاب پشت این گوشی‌ها از شیشه و قاب دور آن‌ها نیز از آلومینیوم ساخته شده و شیشه به کار رفته در قسمت جلو و پشت آنها از سـخت‌ترین نوع شیشه، کورنینگ گوریلا گلس 4 (Corning Gorilla Glass 4) انتخاب شده است. همچنین آلومینیوم مورد استفاده در این گوشی‌ها، از مدل Al6013 بوده که سخت‌ترین نوع آلومینیومی است که تاکنون در گوشی‌های تلفن همراه به کار رفته است.

کدخدایی افزود:

S6 و S6 Edge مجهز به دوربین شگفت‌انگیزی هستند که می تواند تصاویر را به صورت زنده، شفاف و درخشان ثبت ‌کند. دوربین 5 مگاپیکسلی جلو و دوربین 16 مگاپیکسلی که در پشت این دو گوشی تعبیه شده، حتی در تاریکی شب نیز کیفیت تصویری بی‌نظیر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

وی درباره‌ی دوربین این گوشی‌ها گفت:

لنز دوربین گلکسی‌های جدید سامسونگ از f/1.9 پشتیبانی می‌کند که تجربه عکاسی با موبایل را در محیط‌های کم نور متحول می‌کند. سیستم فوکوس Tracking AF دوربین این گوشی‌ها، با قابلیت فوکوس کردن روی اجسام در حال حرکت، امکان گرفتن عکس‌هایی واضح و شفاف را حتی از اجسام متحرک فراهم می‌کند و امکاناتی چون لرزشگیر اپتیکال هوشمند (OIS) و قابلیت شناسایی IR برای ایجاد تعادل در رنگ سفید (White Balance) دارند که در نتیجه تصاویر با کیفیتی بهتر و نزدیک به واقعیت ثبت می‌شوند. همچنین برای اولین بار، هر دو دوربین پشت و جلوی این محصولات، دارای قابلیت HDR هستند. سامسونگ به منظور دسترسی سریع به دوربین و امکان ثبت سریع لحظه‌های تکرار نشدنی، میان‌بری را طراحی کرده تا با دو بار فشردن دکمه Home، دوربین ظرف مدت 0.7 ثانیه برای عکاسی آماده شود.
کدخدایی

کدخدایی گفت:

در این محصولات قابلیت پشتیبانی از دو نوع استاندارد شارژر بی‌سیم WPC و PMA، فراهم شده و این محصولات می‌توانند از هر نوع سیستم شارژ بی‌سیم که طبق این دو استاندارد فعال است، استفاده کنند. این امکان بدون نیاز به خارج کردن قاب پشتی گوشی در S6 و S6 Edge فراهم شده است.

به گفته کدخدایی، این دو دستگاه 1.5 برابر سریع‌تر از گلکسی S5 شارژ می‌شوند. گلکسی S6 برای شارژ کامل (صفر تا 100) تنها به 80 دقیقه و گلکسی S6 Edge، به 85 دقیقه زمان نیاز دارد. همچنین این گوشی‌ها تنها با 10 دقیقه شارژ شدن، می‌توانند چهار ساعت روشن باشند. گلکسی S6 و S6 Edge دارای سیستم مدیریت خودکار مصرف شارژ هستند و به شکل تفکیک شده، میزان مصرف باتری هر اپلیکیشن را به کاربر گزارش می‌دهند. S6 و S6 Edge به ترتیب با ضخامت 6.8 و7.0 میلی‌متر و وزن 138 و 132 گرم، به عنوان پیشرفته‌ترین محصول سامسونگ تا به امروز، شناخته می‌شوند.

این محصولات دارای اولین پردازنده موبایل 14 نانومتری در دنیا هستند، پردازنده‌ای با یک پلتفرم 64 بیت که علاوه بر کاهش مصرف باتری، 20 درصد کارایی بیشتر را نیز برای این دو محصول ایجاد کرده ‌است.

صفحه‌‌نمایش Quad HD 5.1 اینچی Super AMOLED تصاویری با تراکم پیکسل 577ppi ارائه می‌‌کند؛ این تصاویر، در فضای باز نیز به خوبی قابل‌رؤیت است و کاربران می‌توانند بدون افت کیفیت، تصاویر را روشن و درخشان تماشا کنند.

s6 04

Samsung Pay امکان جدید سامسونگ برای استفاده از خدمات پرداخت پول از طریق موبایل است. این خدمات با پشتیبانی سیستم امنیتی KNOX، اسکن اثر انگشت و امضای دیجیتال پیشرفته به شکلی ایمن انجام خواهد شد.

سامسونگ علاوه بر فناوری (NFC)، محصولات خود را مجهز به فناوری دیگری به نام انتقال امن مغناطیسی (Magnetic Secure Transmission) کرده است. امنیت این گوشی‌ها توسط پلتفرم محافظ اطلاعات KNOX سامسونگ تأمین می‌شود. این پلتفرم علاوه بر حفظ امنیت اطلاعات کاربران، در برابر ویروس‌ها و حمله‌های هکری مقاوم‌تر شده‌ است.

قابلیت (Find My Mobile) در این محصولات، این امکان را به کاربران می‌دهد که در صورت لزوم به شکل کنترل از راه دور، دستگاه خود را به حالت (Reaction Lock) قرار دهند. با قابلیت پیشرفته اسکن اثر انگشت، احراز هویت از طریق دستگاه سرعت می‌یابد و امنیت اطلاعات نیز بیشتر خواهد شد. در این محصولات جدید، دیگر نیازی به کشیدن انگشت روی دکمه HOME نیست و تنها با نگاه داشتن انگشت روی این دکمه، اثر انگشت کاربر اسکن می‌شود.

s6 03

سیستم فرمان صوتی (Voice Command) سامسونگ، با قابلیت شخصی‌سازی طراحی شده است. به این صورت که کاربر، نامی دلخواه برای این سیستم انتخاب کرده و با صدا زدن آن، می‌تواند برنامه را باز کرده و از آن استفاده کند.

این محصولات در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی عرضه خواهند شد. همچنین برای کسانی که محصولاتی با رنگ‌های خاص‌تر را می‌پسندند، GALAXY S6 در رنگ آبی و GALAXY S6 Edge در رنگ سبز نیز وارد بازار خواهد شد.

s6 02

گوشی‌های GALAXY S6 و GALAXY S6 Edge می‌توانند از طریق بلوتوث به تلویزیون‌های هوشمند مدل 5500 به بالای سامسونگ متصل شوند.

کدخدایی در پایان اعلام کرد که گوشی‌های گلکسی S6 و S6 Edge با سیستم‌عامل اندروید 5.0 (Lollipop) و با پشتیبانی LTE وارد بازار ایران می‌شوند.

s6 01
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات