مایکروتل پلاس از فروشگاه جدید خود در مجموعه چارسو رونمایی کرد

دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
مطالعه 3 دقیقه
شرکت مایکروتل پلاس امروز یازدهمین فروشگاه خود را در بازار بزرگ چارسو افتتاح کرد تا حضور خود را هم در این مجتمع تجاری برای اولین بار میسر کند. مایکروتل پلاس قصد دارد در این فروشگاه، جدیدترین محصولات برند‌های اچ‌تی‌سی، هواوی، سونی و سامسونگ را در کنار طیف وسیعی از لوازم جانبی، در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد.
تبلیغات

این روزها شاید در مورد بازار چارسو که در مجاورت بازار بزرگ علاءالدین قرار گرفته، صحبت‌های زیادی شنیده‌اید. شرکت مایکروتل پلاس، به عنوان یکی از بزرگترین ارائه‌کنندگان تلفن‌های همراه و خدمات پس از فروش، جدیدترین فروشگاه خود را در بازار چارسو افتتاح کرد تا حضور خود را در این مجتمع تازه تاسیس هم میسر کرده باشد.  

Microtell

این فروشگاه بر خلاف دیگر فروشگاه‌های این شرکت در بازار موبایل ایران که هر کدام به برند‌های خاص، اختصاص پیدا کرده‌اند، هر چهار برند مطرح سونی، سامسونگ، هواوی و اچ‌تی‌سی را در خود جای داده است. علاقه‌مندانی که مایل هستند تا برند‌های مختلف را در یک فروشگاه ببینند، محصولاتشان را به طور مستقیم امتحان کنند و آنها را با یکدیگر مقایسه‌ کنند، می‌توانند با مراجعه به فروشگاه جدید مایکروتل پلاس به راحتی این کار را انجام دهند.

Microtell-3

در فروشگاه جدید مایکروتل پلاس، شما می‌توانید جدیدترین محصولات برندهای سونی، سامسونگ، هواوی و اچ‌تی‌سی را مشاهده کنید. گوشی‌های جدید سامسونگ مانند گلکسی اس ۶ ، ۶ اج و نوت ۴ اج سامسونگ، همگی در فروشگاه مایکروتل پلاس در دسترس قرار گرفته‌اند. 

Microtell-4

علاوه بر بازدید از فروشگاه مایکروتل پلاس در چارسو، به بازدید از فروشگاه‌های این شرکت در بازار موبایل ایران نیز رفتیم. مایکروتل سه فروشگاه برای برندهای سامسونگ، اچ‌تی‌سی و هواوی در اختیار داشت و به تازگی فروشگاهی اختصاصی برای محصولات موبایل سونی هم راه‌اندازی کرده تا به طور متمرکز، گوشی‌های این کمپانی ژاپنی را به فروش برساند.

Microtell-2l

مسئولین مایکروتل‌ پلاس وعده دادند تا تعداد فروشگاه‌های خود را در سراسر ایران تا پایان سال جاری افزایش دهد و خدمات پس از فروش گسترده‌تری را ارائه دهند. از طرفی، تمرکز روی بخش فروشگاه آنلاین از اولویت خاصی برخوردار است و مایکروتل پلاس قصد دارد با ارائه‌ی جدیدترین محصولات با بهترین قیمت، فعالیت در خور توجهی در حوزه‌ی آنلاین نشان دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات