ایسر ۴۰ سالگی خود را جشن گرفت

چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسر در روزهای پایانی سال ۲۰۱۶ هم‌زمان با ۴۰ سالگی این برند، جشن سالانه‌ی خود در ایران را برگزار کرد.
تبلیغات

ایسر جشن سالانه‌ی ۲۰۱۶ خود را در حالی برگزار کرد که با ۴۰ سالگی این برند هم‌زمان شد. در جشن پایان سال ۲۰۱۶ برند ایسر در ایران، آخرین محصولات این شرکت در سراسر کشور به نمایش گذاشته شد.

ایسر

در این مراسم اعلام شد کلیه محصولات ایسر شامل لپ‌ تاپ، تبلت، مانیتور و دیگر ابزار رایانه‌ای در ایران به‌صورت رسمی با گارانتی سازگار ارقام عرضه خواهند شد.

سعید فرازمند مدیر فروش و توسعه بازار ایسر در ایران به توضیح وضعیت فعلی این برند در بازار جهانی پرداخت.

فرازمند اعلام کرد: «۸۱ درصد فروش ایسر در خاورمیانه مربوط به نوت‌بوک‌ها است و ایسر در بازار منطقه‌ای بیشتر روی دستگاه‌های گیمینگ و لپ‌تاپ‌های تبدیل شونده (لپ‌تاپ‌های هیبریدی)‌ تمرکز دارد.»

ایسر

بهروز اصلاحی مدیر نوت‌بوک و تبلت شرکت سازگار ارقام به ویژگی‌های لپ‌تاپ‌های ایسر اشاره کرد و گفت:‌ «هدف ایسر این است که هر شخص بتواند متناسب با بودجه خود، از فناوری روز دنیا استفاده کند.»

بخشی از سالن به نمایش محصولات ایسر از سری‌های مختلف اختصاص یافته بود. این محصولات شامل خانواده محصولات گیمینگ با برند Predator  و نوت‌بوک‌های سری Spin، Aspire ،Swift ، VNitro، VX و Switch بود. این محصولات هم‌اکنون در بازار ایران موجود هستند یا به‌زودی در بازار ایران عرضه خواهند شد.

ایسر

به گفته‌ی مدیران این برند در ایران، ایسر در حال حاضر از نظر میزان فروش چهارمین برند خاورمیانه به‌حساب می‌آید و قصد دارد با تمرکز و فروش بیشتر در بازار ایران، سهم بیشتری از این بازار کسب کند.

نمایندگان فروش محصولات ایسر، مدیران صنفی و اصحاب رسانه در این مراسم حضور داشتند. ایسر یکی از برندهای عرضه‌شده توسط سازگار ارقام است که محصولاتش با گارانتی سازگار در بازارهای کامپیوتر کشور حضور دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات