گزارش زومیت از رونمایی محصولات جدید iLife

شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت سازگار ارقام در مراسمی با حضور نمایندگان و خبرنگاران از محصولات جدید iLife در ایران رونمایی کرد.
تبلیغات

شرکت سازگار ارقام به عنوان واردکننده و نمایندگی پس از فرو‌ش محصولات برند iLife در ایران از محصولات جدید این شرکت رونمایی کرد.

در این مراسم که با حضور نمایندگان سازگار ارقام و خبرنگاران برگزار شد، از ساعت‌های هوشمند ZED WATCH، تبلت‌های ZED، لپ‌تاپ‌های هیبریدی ZED BOOK، اولترابوک‌های ZED Air و موبایل‌های FIVO رونمایی کرد.

بهروز اصلاحی

در این مراسم بهروز اصلاحی مدیر بخش نوت‌بوک و تبلت سازگار ارقام اعلام کرد: «شرکت اینتل در بازار تبلت نسبت به رقبا عقب افتاد و با همکاری مایکروسافت، رایانه‌های همراه را که جایگزین تبلت و نوت‌بوک هستند، به بازار عرضه کردند.»

او افزود: «به‌تدریج این نوع از رایانه‌ها رشد خواهد کرد و در بازار‌های کامپیوتری‌ شاهد ورود این محصولات خواهیم بود. در کنار هم قرار گرفتن اینتل و مایکروسافت در عرضه‌ی این محصولات برای فعالان بازار جذاب است. همکاری آی‌لایف با این دو برند برتر، می‌تواند شخصیت خوبی به کالاهای این برند بدهد و این در فروش تأثیرگذار است.»

اصلاحی در مورد افرادی که از این محصولات استفاده خواهند کرد، توضیح داد: «طیفی از افراد که سرمایه‌ی کمی دارند و می‌خواهند از فناوری روز عقب نمانند، این دسته از محصولات برایشان بسیار جذاب و مفید خواهد بود.»

مانی رادمنش مدیریت دفتر برند آی‌لایف در ایران نیز در این مراسم گفت: « iLife سه سال و نیم است که در ایران حضور دارد. این شرکت به‌عنوان یک برند چینی آمده است و با بزرگ‌ترین توزیع‌کنندگان و پخش‌کنندگان منطقه خاورمیانه کار می‌کند.»

مانی رادمنش

او افزود:‌ «آی‌لایف خود را به‌عنوان برندی در گرید دوم جهان معرفی کرده است. وارد شدن در چرخه‌ی بزرگان بازار توسط آی‌لایف مدیران این شرکت را متعجب کرد.»

بر اساس گفته‌های مدیر دفتر iLife در ایران، در فصل سوم سال ۲۰۱۶ این شرکت در امارات رتبه سوم فروش را به دست آورد و در قطر و کویت رتبه دوم را کسب کرد. در عربستان نیز توانست رتبه پنجم فروش این بازار بزرگ را به دست آورد.

ilife

رادمنش گفت : «در بخش تبلت دستگاه‌های سری ZED، دستگاه‌های نوت‌بوک هیبریدی ZEDBOOK را به مشتریان خود عرضه‌ می‌کنیم. ZEDAIR که به‌عنوان سری اولترابوک‌های برند iLife است، در منطقه توانست بازار خوبی به خود اختصاص دهد و فروش خوبی در کشورهای همسایه ایران داشته است.»

ilife

او در مورد موبایل‌های  iLife  اعلام کرد: «گوشی‌های سری فیوو هنوز در بازار ایران نیستند و به‌زودی آن‌ها را نیز وارد بازار خواهیم کرد.»

به گفته رادمنش، در ماه مارس ۲۰۱۷ قرار است زدبوکی ارا‌ئه شود که فقط اندروید روی آن نصب است. ویرپیکس که هدست واقعیت مجازی است نیز در ماه فوریه ۲۰۱۷ وارد بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات