افتتاح مرکز خدمات پس از فروش انحصاری هواوی در مشهد

پنج‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
�امروز هواوی دومین مرکز تخصصی سرویس و خدمات پس از فروش خود را در شهر مشهد افتتاح کرد.
تبلیغات

امروز شرکت هواوی با حضور تانگ‌کین‌یو مدیر ارشد سرویس خود در خاورمیانه در کنار مدیر خدمات پس از فروش ایران و مدیرعامل شرکت حامی، مرکز جدید انحصاری خدمات و سرویس به کاربران گوشی‌های خود در مشهد را به‌طور رسمی راه‌اندازی کرد.

دفتر هواوی مشهد

هواوی توجه زیادی به بخش سرویس به مشتریان خود دارد و در راستای گسترش شبکه‌ی خدمات پس از فروش، پس از افتتاح بزرگ‌ترین مرکز سرویس خود در خاورمیانه در شهر تهران، اکنون دومین مرکز تخصصی خود را در مشهد افتتاح کرد. این دفتر وظیفه‌ی سرویس‌دهی به تمام کاربران هواوی در استان خراسان بزرگ را برعهده خواهد داشت.

دفتر هواوی مشهد

هواوی با همکاری شرکت حامی مراکز خدمات پس از فروش خود را راه‌اندازی می‌کند. مراکز نامبرده در تهران و مشهد به‌صورت انحصاری به ارائه‌ی سرویس به کاربران گوشی‌های هواوی می‌پردازند. رامین سلطانی‌ مدیرعامل شرکت حامی، هواوی را نزدیک‌ترین شریک تجاری خود خواند که مراکز متعدد خدمات پس از فروش را با همکاری آن افتتاح کرده است.

دفتر هواوی مشهد
دفتر هواوی مشهد

طبق گفته‌ی رامین سلطانی، مراکز تخصصی و انحصاری جدید هواوی از جدید‌ترین استاندارد‌های جهانی این برند برخوردار هستند و بالاترین کیفیت سرویس را به مشتریان ارائه‌ می‌دهند.

دفتر هواوی مشهد
دفتر هواوی مشهد

از جمله‌ خدمات ویژه‌ای که در این مراکز انجام می‌شود، تعویض نمایشگر گوشی‌های میت ۹ و آنر ۸ تا سه ماه در صورت خرابی‌‌هایی اعم از شکستن یا آب خوردگی است. همچنین برای سهولت بیشتر، امکان تحویل گوشی از در منزل و ارسال مجدد آن به آدرس دلخواه کاربر، نیز فراهم شده است.

دفتر هواوی مشهد

حمید شاهرخ‌نیا مدیر بخش سرویس هواوی در ایران اعلام کرد که تا  پایان سال میلادی دو مرکز خدمات پس از فروش انحصاری دیگر این برند در شهر‌های کرج و اهواز نیز راه‌اندازی خواهند شد. وی یکی از اهداف اصلی هواوی در بخش خدمات پس از فروش را سرویس باکیفیت و برابر به تمام کاربران بازه‌ی مختلف گوشی‌های هوشمند این برند و همچنین انواع دارا و فاقد گارانتی، عنوان کرد. شاهرخ‌نیا این روند را به‌عنوان یکی از نقاط قوت اصلی و متمایز کننده‌ی خدمات پس از فروش هواوی در ایران عنوان کرد.

دفتر هواوی مشهد

البته مدیر بخش خدمات پس از فروش هواوی در ایران اعلام کرد که طبق دستور سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و مبارزه با قاچاق، پس از اجرای طرح رجیستری، از ارائه‌ی خدمات به گوشی‌های قاچاق امتناع خواهند کرد.

دفتر هواوی مشهد

شاهرخ‌نیا تحویل گوشی تا حداکثر ۷۲ ساعت را از دیگر نکات برتری مراکز خدمات تخصصی هواوی عنوان کرد. وی اعلام کرد در صورتی که تعمیرات بیش از بازه‌ی تعیین شده زمان ببرد، تمهیدات لازم برای در اختیار قرار دادن گوشی موقت به کاربر تا پایان فرایند‌ی تعمیرات را فراهم خواهند کرد.

دفتر هواوی مشهد
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات