گزارش زومیت از مراسم رونمایی گلکسی نوت ۴ در امارات

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
سامسونگ مراسم رونمایی از گلکسی نوت ۴ در خاورمیانه و افریقا را امروز در تهران و امارات برگزار کرد. در این مراسم علاوه بر گلکسی نوت ۴ از گلکسی نوت اج و ساعت هوشمند Gear S نیز رونمایی شد. در ادامه با گزارش ویدیویی زومیت از مراسم رونمایی این محصولات در امارات همراه باشید.
تبلیغات

مراسم با سخنرانی یانگ‌ سو کیم، مدیر سامسونگ در منطقه‌ی خلیج(!) آغاز شد. او پس از خوش آمد گویی، گفت: «ما فقط نمی‌خواهیم در باره تکنولوژی صحبت کنیم، می‌خواهیم درباره  دیدگاه خود بگوییم و درباره نوآوری صحبت کنیم. این باعث می‌شود تا صنعت پیشرفت کند. سامسونگ همچنان به نوآوری خود در صنعت تلفن ادامه می‌دهد تا ارزش‌های بیشتری را وارد زندگی مردم کند. در سال ۲۰۱۱ ما یک شاخه‌ی جدید را خلق کردیم و استانداردی نو را شکل دادیم. ما تکنولوژی‌هایی را خلق کردیم که از زندگی مردم الهام گرفته شده‌ بودند. ما فرهنگ نوت را خلق کردیم».

او همچنین گفت: «ما روش جدیدی را بر اساس استفاده از تلفن اختراع کردیم و آن را در قالب یک محصول جدید به اسم Galaxy Note Edge تولید کردیم.»

دانلود ویدیو ویدیو با رزولوشن HD در یوتیوب

سپس عبدول چالا، مدیر ارشد بخش موبایل خاورمیانه‌ی سامسونگ به روی سن آمد و دلایل اینکه چرا سامسونگ به عنوان رهبر در بازار فبلت‌ها شناخته می‌شود را بیان کرد. او صفحه نمایش بزرگ، مالتی تسکینگ، قلم اس‌پن و طراحی را مهم‌ترین عوامل این موضوع دانست.

مدیر بخش موبایل سامسونگ در خاورمیانه گفت: «اس پن دنیای آنالوگ را به دیجیتال متصل می‌کند.» او در مورد بحث طراحی و تغییرات ایجاد شده در نوت جدید گفت:

ما طراحی پیچیده‌ای را برای گلکسی نوت ۳ داشتیم و بازخوردهای متعددی از کاربران دریافت کردیم و سپس براساس بازخوردها حرکت کردیم و از فریم فلزی به همراه صفحه شیشه‌ای 2.5D بهره بردیم... ابعاد یکی از مهم‌ترین موارد در تلفن هوشمند است. گلکسی نوت ۴ تنها ۱۷۶ گرم وزن و ۸.۵ میلی‌متر ضخامت دارد.

در این ویدیو می‌توانید با مهم‌ترین قابلیت‌های گلکسی نوت ۴ آشنا شوید:

دانلود ویدیو

ویدیو با رزولوشن HD در یوتیوب

همانطور که در ویدیو تماشا کردید، او سپس به معرفی توانایی‌های گلکسی نوت ۴ در چند وظیفگی یا مالتی تسکینگ پرداخت. «صفحه نمایش بزرگ به ما این اجازه را می‌دهد تا از طریق قابلیت مالتی ویندوز، چند وظیفگی را به بهترین شکل ممکن پیاده کنیم. در نوت ۴ می‌توانید همزمان با تماشای ویدیو، یادداشت برداری کنید.» او نشان داد که چطور از مالتی ویندوز می‌توان برای چند وظیفتگی بهره برد.

مدیر بخش موبایل سامسونگ در خاورمیانه، سپس به معرفی قابلیت‌های S-Pen پرداخت. او گفت در نوت ۴ سطح‌های قابل تشخیص فشار دو برابر شده تا از ۱۰۲۴ به ۲۰۴۸ افزایش یابد. حالا می‌توانید با زاویه‌ هم روی نوت بکشید. دقت اس پن به مراتب بهتر از قبل شده است. نرم‌افزار قلم از دست‌نوشته‌های عربی نیز پشتیبانی می‌کند. در نسخه قبلی پشتیبانی از زبان فارسی نیز وجود داشت و انتظار می‌رود نسخه‌ی جدید هم این پشتیبانی را داشته باشد.

او سپس به معرفی قابلیت‌های جدید نوت ۴ پرداخت، Smart Select به شما کمک می‌کند تا به کمک قلم متون را ساده‌تر انتخاب کنید، بخش‌هایی از تصویر را جدا کرده و کنار هم قرار دهید و از همه جالب‌تر اینکه همچون ماوس درکامپیوترها، فایل‌ها را به کمک قلم و کشیدن بر روی صفحه انتخاب کنید. برای درک بهتر این قابلیت ویدیو بالا را تماشا کنید.

سامسونگ ادعا کرد که هیچ تلفنی در حال حاضر وجود ندارد که این قابلیت‌ها را داشته باشد.

قابلیت جالب دیگر، Photo Note نام دارد، که از طریق آن نه تنها می‌توان زاویه‌ی تصویر گرفته شده را تغییر داد بلکه می‌توانیم،‌ عکس گرفته شده را به متن قابل ویرایش تبدیل کرده و از طریق اپلیکیشن ادیتور هر تغییری که می‌خواهیم روی آن اعمال کنیم.

او سپس به قابلیت‌های جدید دوربین اشاره کرد و گفت: «همه می دانیم که بسیاری از کاربران از تلفن برای عکس‌بردای استفاده می‌کنند. ما در نوت ۴ از دو دوربین خیلی قوی استفاده کردیم و یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی را در پشت تلفن جای دادیم.» او سپس به قابلیت سلفی ۱۲۰ درجه اشاره کرد که از طریق آن به نوعی می‌توان با دوربین جلوی تلفن عکس سلفی پاناروما گرفت. 

مدیر بخش موبایل سامسونگ در خاورمیانه سپس به مصرف انرژی در گلکسی نوت ۴ پرداخت. «ما همه قطعات را بهینه کردیم تا فضای کمتری اشغال کنند و بتوانیم کمی باتری را بزرگ‌تر کنیم. سپس سرعت شارژ تلفن را افزایش دادیم. در نوت ۴ به لطف فناوری Fast Charge در ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد باتری شارژ می‌شود. همین فرآیند در تلفن‌های دیگر نزدیک به ۱ ساعت طول می‌کشد».

note4 event 3

نظر شما در باره‌ی گلکسی نوت ۴ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات