یخچال فریزر جدید ال‌جی از خانواده‌ی Door-in-Door وارد بازار ایران شد

پنج‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
ال‌جی یک یخچال فریزر جدید را به خانواده‌ی درِ دولایه (Door-in-Door) اضافه کرد. در ادامه با این یخچال از سری بنتلی آشنا شوید.
تبلیغات

روز گذشته گلدیران نشست خبری را با مدیران ارشد این شرکت، مدیران ال‌جی و همچنین اصحاب رسانه برگزار کرد و در آن عضو جدید از یخچال‌های بنتلی که جزو خانواده‌ی یخچال‌های مجهز به در دولایه نیز محسوب می‌شود رونمایی کرد. 

درهای دولایه و صرفه جویی در مصرف انرژی

در دو لایه یا Door-in-Door مهم‌ترین مزیت یخچال‌های جدید ال‌جی است. بصورت میانگین در هر یخچال، ۷۹ بار توسط اعضاء خانواده باز  و بسته می‌شوند و با هر بار باز کردن در یخچال میزان قابل ملاحظه‌ای از سرما تلف شده و به موجب آن انرژی از دست می‌رود. یخچال‌های دور-این-دور ال‌جی علاوه بر اینکه به دلیل وجود دو در تو باعث اتلاف انرژی کمتری می‌شوند بلکه دسترسی آسان به مواد پرمصرف یخچال مانند نوشیدنی‌ها را میسر می‌کند. 

این یخچال‌ها ذخیره سازی هوشمند و سازماندهی هوشمند در فضای در دو لایه را فراهم می‌کنند تا هر کدام از اعضاء خانواده بخش مورد نظر خود را داشته باشند و به خوراکی‌های مورد نظر خود دسترسی سریع داشته باشند. 

Intertek که یک شرکت بازرسی انگلیسی است اعلام کرده که فناوری در دولایه‌ در یخچال‌های ال‌جی باعث می‌شود تا ۴۶.۵ درصد در اتلاف هوای سرد صرفه جویی شود. 

موتور اینورتر خطی

از طرفی ال‌جی در یخچال‌های دور-این-دور خود از کمپرسور اینورتر خطی بهره برده است که نه تنها مصرف انرژی بسیار کمتری در مقایسه با کمپرسورهای قدیمی داشته و سازگار با محیط زیست است 

بلکه به دلیل استفاده از قطعات مکانیکی کمتر و ساختار متفاوت آن، صدای بسیار کمتری نیز ایجاد می‌کند. کمپرسورهای خطی ال جی تا ۳۲ درصد بهینه‌تر از رقبا عمل می‌کنند و این به معنی مصرف برق کمتر است. این کمپرسورها ۲۵ درصد صدای کمتری در مقایسه با کمپرسورهای قدیمی دارند. ال‌جی ۲۰ سال ضمانت تعویض را برای کمپرسورهای خود در نظر گرفته است تا خیال مشتری از بابت خرید یخچال‌های این شرکت راحت شود. دلیل طول عمر بالاتر این کمپرسورها بکار گیری قطعات مکانیکی کمتر و برخورد بسیار کم این قطعات در داخل موتور است. تمام اعداد و ارقامی که در باره‌ی مصرف بهینه‌ و طول عمر کمپرسور اعلام شده توسط موسسه‌ی معتبر  VDE آلمان تایید شده‌اند. 

فیلتر Hygien Fresh

یخچال‌های جدید ال‌جی همچنین از فیلتر Hygiene Fresh+ بهره می‌برند که باعث می‌شود تا بوی بد و باکتری‌های مضرر تا ۹۹.۹۹۹ درصد از هوای داخل یخچال از بین بروند. این فیلتر داری ۵ لایه مختلف است که در لایه‌ی اول آن، گرد و خاک و اجسام معلق جامد هوا حذف می‌شود. در فیلترهای دوم و سوم انواع مختلف بو را از بین می‌برند و فیلتر چهارم نیز باکتری‌های مضرر را هوا حذف می‌کند. در نهایت اگر مورد مضرری در هوا باقی بماند به لامپ‌های یو-وی سپرده می‌شود. هوای فیلتر شده هم از طریق یک فن مجددا به داخل یخچال باز گردانده می‌شوند.

یخچال Door in Door بنتلی

یخچال جدید خانواده‌ی Door-in-Door با پوشش متالیک و ظاهری ساده و زیبا در رنگ‌های نقره‌ای و تیتانیوم وارد بازار کشور شده است. 

دکمه مخفی در پایین در یخچال جا سازی شده است تا ظاهر زیبا و یکپارچه‌ی یخچال حفظ شود. 

هر کدام از کشو‌های میوه و سبزیجات دارای نگه‌دارنده رطوبت در سقف هر قفسه هستند تا ۲۰ درصد بیشتر از مدل‌های رایج بازار، رطوبت را در طبقات حفظ کرده و باعث طراوت و تازگی میوه‌ها و سبزیجات شوند.

گردش هوا در این یخچال بصورت چندین کانانه در تمام فضای یخچال پخش می‌شود. انتخاب سرمای کمینه و بیشنیه در تمام بخش‌های یخچال ال‌جی حداکثر به یک درجه می‌رسد این در حالی است که در دیگر یخچال‌های بازار این اختلاف به ۴.۵ درجه می‌رسد.

مدیران گلدیران و ال جی در بخش لوازم خانگی

در جلسه‌ی پرسش و پاسخ نیز حسن حیدری، مدیرعامل گلدیران سپهر در باره‌ی تولید لوازم خانگی ال‌جی در داخل کشور گفت: «هر چند یخچال‌های ال‌جی هنوز در داخل کشور تولید نمی‌شوند، اما تلویزیون‌های ال جی از ۱۱ سال پیش در ایران تولید می‌شوند و از نظر کیفیت جزو برندهای اول در ایران به حساب می‌یاد. از ۶ ماه پیش، ماشین الات تولید ماشین لباس‌شویی، وارد کارخانه گلدیران شده و تولیدش شروع شده است.» وی همچنین وعده داد که «به زودی تولید یخچال‌های ال‌جی در کارخانه‌ی گلدیران براساس تکنولوژی‌های روز دنیا شروع می‌شود. تمام محصولات تولید شده در داخل کشور براساس استانداردهای ال‌جی کره انجام می‌شود. شروع به کار خط تولید ماشین‌های لباس‌شویی ال‌جی در ایران، ۱۰۰۰ فرصت شغلی مستقیم و ۱۵۰۰ فرصت شغلی غیرمستقیم را ایجاد کرده است.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات