گزارش تصویری از غرفه ریزر در IFA 2016

دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
نام ریزر با دنیای بازی و تجهیزات گیمینگ گره خورده است، از این‌رو غرفه‌ی این کمپانی در هر نمایشگاهی همیشه برای علاقمندان به بازی و تجهیزات مرتبط با این حوزه جذاب است. با زومیت باشید تا نگاهی به غرفه‌ی Razer در ایفا 2016 داشته باشیم.
تبلیغات

ریزر یکی از برندهای شناخته شده در حوزه‌ی بازی است، اما دلیل شهرت این برند نه توسعه‌ی بازی‌ها بلکه توسعه‌‌ی تجهیزاتی برای گیمرها است تا تجربه‌ی بهتری را از انجام بازی‌ها داشته باشند. در جریان برگزاری ایفا 2016 سری به غرفه‌ی ریزر زدیم تا نگاهی به محصولات عرضه شده توسط این کمپانی داشته باشیم.

در تصویر زیر محلی از غرفه‌ی ریزر را مشاهده می‌کنید که لپ‌تاپ‌های Blade Stealth این کمپانی در کنار هم قرار گرفته و تجربه‌ی انجام بازی با لپ‌تاپ‌های این کمپانی را به همراه کیبورد، ماوس و هدفون‌های تخصصی ریزر در اختیار بازدیدگنندگان می‌گذارد.

غرفه ریزر

در این تصویر نمایی دیگر از لپ‌تاپ Blade Stealth را مشاهده می‌کنید. یکی از جذابیت‌های غرفه‌ی ریزر، رنگ بندی خاص این غرفه است که چشم هر بیننده‌ای را به سوی خود جلب می‌کند.

غرفه ریزر

کیبورد مخصوص بازی ریزر را از وجود ال‌ای‌دی‌های رنگی در زیر کلیدها بهره می‌برد، همچنین باید به قسمت تحتانی کیبورد اشاره کرد که بصورت ادامه‌دار طراحی شده تا دست کاربران خستگی زیادی را حس نکنند.

غرفه ریزر

در تصویر زیر نمایی دیگر از محل قرار‌گیری لپ‌تاپ‌های Blade Stealth ریزر را مشاهده می‌کنید که برای نمایش بهتر از تلویزیون‌های سامسونگ در بالا بهره گرفته شده است.

غرفه ریزر

در این میز ریزر امکان کار با سه ماوس مخصوص گیمینگ خود را در اختیار کاربران قرار داده است.

غرفه ریزر

دورنمایی از غرفه‌ی ریزر را مشاهده می‌کنید که برند ریزر در هر ضلع روی قسمت ورودی خودنمایی می‌کند. همچنین استفاده از رنگ مشکی و سبز مورد استفاده در برند ریزر جلوه‌ی متفاوتی را در مقایسه با سایر غرفه‌ها به این محل بخشیده است.

غرفه ریزر

در این تصویر نمایی دیگر از غرفه‌ی ریزر نمایان است که شعار نوشته شده روی دیوار روبرو جلب نظر می‌کند؛ برای گیمرها، توسط گیمرها، نشان از نگرش ریزر برای تولید محصولاتی دارد که توسط گیمرها و افراد آشنا به این حوزه تهیه می‌شود.

لپ‌تاپ Blade Stealth‌ از نمای جلو که با وجود ظاهر ساده، از مشخصات فنی خوبی برای انجام بازی‌ها بهره می‌برد.

غرفه ریزر
غرفه ریزر ایفا 2016

نظر شما در مورد غرفه‌ی ریزر و محصولات این کمپانی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات