ihome به دنبال تصاحب بازار مسکن

چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دو سرمایه‌گذار خارجی برای رقابت در بازار مسکن ایران و تصاحب آن روی پلتفرم ihome سرمایه‌گذاری کردند. این پلتفرم با استفاده از تجارت کارآفرینان و سرمایه‌گذاران فرانسوی و پاکستانی قصد دارد با مشارکت مشاورین املاک این بازار را تصاحب کند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

نشست خبری اعلام حضور سرمایه‌گذاری خارجی در ihome  در دفتر این شرکت برگزار شد و این سرمایه‌گذاران به رسانه‌های عمومی و تخصصی معرفی شدند.

در این نشست محمد حسین رفعت نژاد مدیرعامل جدید ihome ضمن اعلام تغییرات در این شرکت آقایان ژیل وان شارت (فرانسوی) و عمران علی‌خان (پاکستانی) را به عنوان دو سرمایه‌گذار خارجی ihome اعلام کرد.

ژیل بلانشارد و عمران علی‌خان از سال ۲۰۱۱ با هم شراکتی را آغاز کرده‌اند. این دو سرمایه‌گذار در زمینه‌ی دیجیتال کردن خدمات مسکن در کشورشان موفق بوده‌اند. ژیل وان شارت پیش از این سایت سولوشن را در آلمان مدیریت می‌کرد که آن را با شریک آلمانی‌اش به قیمت یک میلیارد دلار به فروش رسانده است. عمران علی‌خان نیز پلتفرم زمین را در پاکستان درسال‌هایی که اینترنت درآنجا معنای خاصی نداشت راه‌اندازی کرد و هم‌اکنون این برند در کشور پاکستان معروف شده است.

ihome پلتفرمی در حوزه‌ اینترنت است که هم‌اکنون بر روی سایت و اپلیکیشن اندروید و iOS فعالیت می‌کند. این پلتفرم راهی برای تبلیغات مشاوران املاک و جذب مشتری برای آنهاست. در این سامانه اطلاعات مسکن برای جستجوی مشتری وجود دارد و خریداران و اجاره‌کنندگان برای یافتن محل سکونت یا دفتر کارشان می‌توانند در این پلتفرم جستجو کرده و با مشاور املاک موردنظر ارتباط برقرار کنند.

ژیل بلانشارد با اشاره به فرهنگ خوب مردم ایران و تمرکز بر خانواده گفت: «بازار مسکن ایران را برای سرمایه‌گذاری مناسب دانستم و برای سرمایه‌گذاری مشترک از شریکم عمران دعوت به عمل آوردم. از سرمایه‌گذاری در ایران و کار کردن با ایرانیان بسیار راضی هستم.»

عمران علی‌خان هم درباره اینکه آیا اینترنت ایران برای سرمایه‌گذاری مناسب است یا نه؟ اعلام کرد: «اینترنت ایران خوشبختانه مناسب است به خصوص اینکه اینترنت 3G و 4G در ایران وجود دارد. وقتی ما در پاکستان برای زمین شروع به کار کردیم، وضعیت اینترنت کشور خوب نبود و اینترنت موبایل هم 2G بود. خوشبختانه ما در این چند ماه، من و ژیل تمام کارهای اینترنتی‌ خود را با 3G انجام داده‌ایم و سرعت آن بسیار بیشتر از پاکستان بوده است.»

ihome برای پیشرفت و تصاحب بازار از نظرات کارشناسان و پیشکسوتان اتحادیه مشاوران املاک و فعالان این بازار استفاده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات