پازل بیست و پنجم: مثلث‌های پنهان | جایزه این هفته: پنج دستگاه باتری قابل حمل PowerBank مدل PBB440

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷
مطالعه 4 دقیقه
اگر دوست دارید آخر هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای کار آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت منتشر می‌شود. در ادامه با بــیــســت و پــنــجــمــیــــن قسمت از سری «پــازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

بخش «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. بیست و پنجمین قسمت از «پازل»، شامل سه بخش است: پاسخ معمای شماره بیست و چهارم، چند توضیح ضروری و البته یک «پازل» جدید!

پازل این هفته با حمایت شرکت آونگ برگزار می‌گردد. این هفته، از بین کاربرانی که به پازل پاسخ صحیح بدهند، به قید قرعه، به پنج نفر، پنج دستگاه باتری قابل حمل PowerBank مدل PBB440 با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت اهداء خواهد شد.

پاسخ معمای شماره بیست و چهار

پیش از انتشار پاسخ پازل بیست و چهارم، به کاربران جدید سری «پازل» خوش آمد گفته و از همراهی همیشگی کاربران خوب زومیت تشکر می‌نماییم. در طول هفته گذشته بیش از ۸,۵۰۰ نفر در پازل بیست و چهارم شرکت نموده‌اند که خوشبختــانه نام برخی از کاربران قدیمی سری «پازل» همچون آقایان محمد آگاه‌زمین، کامران رضایی و ارشیا مرتضوی در میان آن‌ها قابل مشاهده بود؛ و اما پاسخ معمای هفته گذشته.

با توجه به سؤالی که مطرح شده است، در مجموع یازده مربع می‌توان ایجاد کرد. در شکل‌های زیر به خوبی می‌توان این یازده مربع را مشاهده کرد.

از میان کاربرانی که به «پازل بیست و چهارم» پاسخ صحیح داده‌اند می‌توان به خانم‌ها فاطمه احمدی، عاطفه اردی‌بازار، زهرا اسراری، مهتاب جهان‌پری، فاطمه خدمتی، محدثه محسنی، زهرا مدقالچی، زهرا منیعی، فاطمه همایونی و آقایان مهدی آذین، سعید امیری شورباخلو، محمدغریب بابایی، نیما بارانی، داوود بیات، ابراهیم توسلی، سید میثم حدیقه، محمدمهدی خوانساری، مازیار خسروی، بهزاد رحمان‌زاده، یوسف زارع، بهنام زنده‌روح، مسلم دریس‌جرفی، سید سینا دیباجی، امیر شیخ‌زاده، فرهاد صیدی، آرش عرب‌خلج، کیان کشاورزی، وحید فولادی، بنیامین مرسلی، محمدرضا مظاهری اشاره کرد. بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تمامی کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار همه ماست.

برنده خوش‌شناس «پازل بیست و چهارم»، آقای نوید پورعبدالله فرشچی است. آقای فرشچی ۳۰ سال دارند. ایشان فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر و اهل تهران هستند. همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شد، آقای فرشچی از طرف شرکت آونگ برنده یک دستگاه درایو SSD با برند ADATA شده‌اند. ما صمیمانه به آقای فرشچی تبریک گفته و برای وی سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

قبل از انتشار معمای بیست و پنجم بهتر است به چند نکته اشاره کنیم:

۱- درک سؤال، بخشی از راه‌حل محسوب می‌شود. گاهی اوقات توضیح بیشتر درباره معما، به ساده شدن بیش از حد آن منجر می‌گردد.

۲- مهلت ارسال پاسخ‌ها، تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه هفته بعد است. از شما تقاضامندیم پس از اتمام این مهلت، از ارسال ایمیل خودداری نمایید.

۳- افراد بسیاری زیادی در پازل شرکت می‌کنند به طوری که انتشار نام تک‌تک افراد شرکت‌کننده مقدور نیست. از این رو ضمن عرض پوزش صمیمانه از تمام کاربرانی که نام آنها منتشر نشده است، به نمایندگی از تمام کاربرانی که به پازل پاسخ صحیح داده‌اند، به نام ۳۰ نفر اشاره خواهد شد. توجه داشته باشید که عدم انتشار نام شما به معنی ارسال پاسخ غلط نیست.

۴- در میان پاسخ‌های ارسال شده، کاربرانی وجود دارند که بیش از ۵ بار ایمیل خود را ارسال نموده‌اند؛ ایمیل‌های این دسته از کاربران معمولا شامل اصلاحیه‌هایی مربوط به ایمیل‌های پیشین است. از شما تقاضامندیم پیش از ارسال پاسخ، تمامی موارد ضروری را بررسی کنید تا مجبور به ارسال مجدد پاسخ نباشید.

معمای شماره ۲۵: جمعه ۱۸/بهمن/۱۳۹۲

(معمای هوش؛ سطح متوسط)

به شکل زیر توجه کنید:

چند مثلث در شکل بالا وجود دارد؟

منبع طرح معما‌های بخش «پازل» اینترنت نیست، اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که در سری «پازل» بخش نظرات، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و دوستان خود از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری نمایید.

لطفا پاسخ‌‌های خود را تنها به ایمیل زیر ارسال نموده و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری نمایید.

اگــر قــــصــد داریــد پــاســـــخ‌ خــــود را ارســال کــنــــــیــد، لــطفــــا بــه مــــوارد زیــــر تــوجـــه کــنــیـــد:ایــمـــــیـــــل آدرس: puzzle[at]zoomit.ir // مــــــوضــــــــوع (Subject) ایـــمـــیـــــــل: Puzzle #25در بدنه ایمیل نیز علاوه بـــر پاسخ معمـا، نام و نام‌خانوادگی و شماره تماس خود را درج نمایید.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید تا به این معما پاسخ داده و شانس خود را برای برنده شدن یکی از پنج دستگاه باتری قابل حمل PowerBank مدل PBB440 امتحان کنید. باتری‌های قابل حمل PowerBank که تحت گارانتی شرکت آونگ در بازار کشور عرضه می‌شوند، امکان شارژ انواع تلفن‌های همراه و تبلت‌ها را میسر می‌کنند. برای بهتر شدن «پازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات