پازل بیست و چهارم: نقطه‌ها و مربع‌ها | جایزه این هفته: یک دستگاه درایو SSD با برند ADATA

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۸
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید آخر هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای کار آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت منتشر می‌شود. در ادامه با بــیــســت و چــهــارمـــیــن قسمت از سری «پــازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

بخش «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. بیست و چهارمین قسمت از «پازل»، بیست و چهارمین قسمت از«پازل»، شامل دو بخش است: پاسخ معمای شماره بیست و سوم و البته یک«پازل»جدید!

پازل این هفته با حمایت شرکت آونگ برگزار می‌گردد. این هفته، از بین کاربرانی که به پازل پاسخ صحیح دهند، به قید قرعه یک دستگاه درایو SSD با برند ADATA و ظرفیت ۱۲۸ گیگا‌بایت اهداء خواهد شد.

پاسخ معمای شماره بیست و سه

پیش از انتشار پاسخ پازل بیست و سوم، به کاربران جدید سری «پازل» خوش آمد گفته و از همراهی همیشگی کاربران خوب زومیت تشکر می‌نماییم. در طول هفته گذشته نزدیک به ۷۴۰۰ نفر در پازل بیست و سوم شرکت نموده‌اند که خوشبختــانه نام برخی از کاربران قدیمی سری «پازل» در میان آن‌ها قابل مشاهده بود؛ و اما پاسخ معمای هفته گذشته.

قبل از هر چیز باید به این نکته توجه کرد که تقسیم نمودن طرح به دو بخش، باید به صورت عملی نیز قابل اجرا باشد. با توجه به این نکته، ساده‌ترین پاسخ معما به صورت زیر است.

پاسخ معمای شماره بیست و سه

از میان کاربرانی که به «پازل بیست و سوم» پاسخ صحیح داده‌اند می‌توان به خانم‌ها فیروزه پانیران، اعظم تفکر، زیبا توفیقی، ساناز جعفری، ملیحه زیرکی، معصومه سلیمانی، الهام سیاحی، مونا فرهمند، پریسا مقدمی، عاطفه هاتف و آقایان هادی آقاجانی، وحید اعظمی، آکو امانی، حجت بدری، جواد بهروز، یاسر حاجی‌زاده، سعید رسولی، وحید رضوانی، رضا سلمانی، ابوذر شریفی، محسن شعبانلو، فرشاد صابری، علیرضا صادقی، امیرمحمد طیبی، رضا عزیزالهی، نیکان علی‌نژاد، علیرضا عماد، محمدرضا غلام‌پور، احمد کرمانجی، بهنام مرادی، سعید مولوی، بهزاد نجفی، مهران نوروزپور، بهنام ورشویی و محمدرضا همایون اشاره کرد. بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تمامی کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار همه ماست.

برنده خوش‌شناس پازل بیست و سوم، آقای محمد‌علی حسینی است. آقای حسینی ۲۱ سال دارند و اهل اصفهان اما دانشجو یزد هستند. همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شد، ایشــان از طرف شرکت آونگ برنده یک دستگاه تبلت ۹.۷ اینچی Innovel Tablet I972S 10 شده‌اند. ما صمیمانه به آقای محمدعلی حسینی تبریک گفته و برای وی سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۲۴: جمعه ۱۱/بهمن/۱۳۹۲

(معمای هوش؛ سطح متوسط)

به شکل زیر توجه کنید:

به کمک اتصال چهار دایره از دایره‌های شکل بالا، چند مربع می‌توان ایجاد کرد؟ دایره‌ها باید در گوشه‌های مربع ساخته شده قرار بگیرند.

منبع طرح معما‌های بخش «پازل» اینترنت نیست، اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که در سری «پازل» بخش نظرات، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و دوستان خود از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری نمایید.

لطفا پاسخ‌‌های خود را تنها به ایمیل زیر ارسال نموده و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری نمایید.

اگــر قــــصــد داریــد پــاســـــخ‌ خــــود را ارســال کــنــــــیــد، لــطفــــا بــه مــــوارد زیــــر تــوجـــه کــنــیـــد:ایــمـــــیـــــل آدرس: puzzle[at]zoomit.ir // مــــــوضــــــــوع (Subject) ایـــمـــیـــــــل: Puzzle #24در بدنه ایمیل نیز علاوه بـــر پاسخ معمـا، نام و نام‌خانوادگی و شماره تماس خود را درج نمایید.

یک هفته فرصت دارید به این معما پاسخ داده و شانس خود را برای برنده شدن یک دستگاه درایو SSD با برند ADATA و ظرفیت ۱۲۸ گیگا‌بایت امتحان کنید. این داریو SSD قادر به انتقال اطلاعات تا سرعت ۵۵۰ مگابایت در ثانیه بوده و امکان نصب آن بر روی لپ‌تاپ یا کامپیوترهای رومیزی وجود دارد. با نصب این داریو، سرعت بوت دستگاه و اجرای نرم‌افزارهای مختلف تا چند برابر افزایش می‌یابد.‎برای بهتر شدن «پازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات