پازل بیست و سوم: انتقال نقطه | جایزه این هفته یک دستگاه تبلت 10 اینچی Innovel با حمایت آونگ

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۸
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید آخر هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای کار آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت منتشر می‌شود. در ادامه با بــیــســت و سومین قسمت از سری «پــازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

بخش «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. بیست و سومین قسمت از «پازل»، شامل دو بخش است: پاسخ معمای شماره بیست و دوم و البته یک «پازل» جدید!

 پازل این هفته با حمایت شرکت آونگ برگزار می‌گردد. این هفته بین کاربرانی که به پازل پاسخ صحیح دهند به قید قرعه یک دستگاه تبلت ۹.۷ اینچی Innovel Tablet I972S 10 اهداء می‌شود. 

پاسخ معمای شماره بیست و دو

پیش از انتشار پاسخ پازل بیست و دوم، به کاربران جدید سری «پازل» خوش آمد گفته و از همراهی همیشگی کاربران خوب زومیت تشکر می‌نماییم؛ و اما پاسخ معمای هفته گذشته.

یکی از پاسخ‌های معمای بیست و دوم به شرح زیر است، پاسخی که با آزمون و خطا یافته می‌شود:

puzzle-22-answer

از میان کاربرانی که به «پازل بیست و دوم» پاسخ صحیح داده‌اند میتوان به خانم‌ها مریم سپهری و آقایان آبتین باطنی، رضا پارسی، علیرضا ترابیان، پدرام تیموری، مسعود جباری، محمدامین جلیلی، مرتضی جهدآسا، سیدسجاد حسینی، مهدی دانشور، کامران رضایی، حمیدرضا سنجی، کیهان فرهادی، مهرداد عزیزخانی، امیررضا علیزاده نیکو، محمد کریمی، حسین محمدی، نوید مساحتی، سینا موسوی و امیررضا نیکزاد اشاره کرد. بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تمامی کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار همه ماست.

معمای شماره ۲۳: جمعه ۴/بهمن/۱۳۹۲

(معمای هوش؛ سطح متوسط)

به شکل زیر توجه کنید:

circle

این تصویر را به گونه ای به دو تکه تقسیم کنید که با چینش مجدد دو تکه، دایره آبی رنگ به مرکز مربع منتقل شود.

منبع طرح معما‌های بخش «پازل» اینترنت نیست، اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که در سری «پازل» بخش نظرات، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و دوستان خود از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری نمایید.

لطفا پاسخ‌‌های خود را تنها به ایمیل زیر ارسال نموده و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری نمایید.

اگــر قــصــد داریــد پــاســخ‌ خــــود را ارســال کــنــیــد، لــطفــــا بــه مــوارد زیــــر تــوجــه کــنــیـــد:ایــمـــــیــــل آدرس: puzzle[at]zoomit.ir // مــــــوضــــوع (Subject) ایـــمـــیـــل: Puzzle #23در بدنه ایمیل نیز علاوه بـــر پاسخ معمـا، نام و نام‌خانوادگی و شماره تماس خود را درج نمایید.

یک هفته فرصت دارید به این معما پاسخ داده و شانس خود را برای برنده شدن یک دستگاه تبلت ۹.۷ اینچی Innovel Tablet I972S 10 امتحان کنید. برای بهتر شدن «پازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات