پازل بیست و دوم: اتصال نقطه‌ها

جمعه ۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید آخر هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای کار آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت منتشر می‌شود. در ادامه با بــیــســت و دومـــیـــن قسمت از سری «پــازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

بخش «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. بیست و دومین قسمت از «پازل»، شامل دو بخش است: پاسخ معمای شماره بیست و یکم و البته یک «پازل» جدید!

سری «پازل» صفحه دیگری نیز دارد که از طریق آن می‌توانید با ما و دوستانتان به صورت مستقیم در ارتباط باشید. در این صفحه، علاوه بر اطلاع‌رسانی‌، در مورد هر پازل راهنمایی‌هایی نیز منتشر می‌کنیم. «صفحه جدید پازل» از هم‌اکنون در دسترس شما قرار دارد.

پاسخ معمای شماره بیست و یک

پیش از انتشار پاسخ پازل بیست و یکم، به کاربران جدید سری «پازل» خوش آمد گفته و از همراهی همیشگی کاربران خوب زومیت تشکر می‌نماییم؛ و اما پاسخ معمای هفته گذشته.

پاسخ معمای بیست و یکم به شرح زیر است، پاسخی که با آزمون و خطا یافته می‌شود:

Puzzle-21-Answer

کاربرانی که به «پازل بیست و یکم» پاسخ صحیح داده‌اند عبارتند از  خانم‌ها آرزو احمدی، الهام سیاحی و سحر محسنی و آقایان محمد آگاه‌زمین، محمد تقی‌پور، پدرام تیموری، مسعود جباری، مرتضی جهداسا، عرفان رحیمی، کامران رضایی، سجاد زمانی، امیرحسین ذوالفقار، اباذر شرکت، علی طاووسی، محمدحسین طاهری، مهرداد عزیزخانی، ماهان قانع، ارشیا مرتضوی، دانیال مطهری و محمد مهدی‌زاده. بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تمامی کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار همه ماست.

معمای شماره ۲۲: جمعه ۶/دی/۱۳۹۲

(معمای هوش؛ سطح متوسط)

به شکل زیر توجه کنید:

پازل بیست و دوم: اتصال نقطه‌ها

آیا می‌توانید به کمک ۶ خط مستقیم و متصل به هم، ۱۶ دایره تصویر بالا را به یکدیگر متصل نمایید؟

توضیح: تعداد خطوط باید دقیقا برابر با شش باشد. این خطوط باید مستقیم بوده و هر یک چند نقطه را به یگدیکر متصل نمایند، یعنی خط‌ها باید از میان نقاط عبور کنند.

منبع طرح معما‌های بخش «پازل» اینترنت نیست اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که در سری «پازل» بخش نظرات، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و دوستان خود از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری نمایید.

لطفا پاسخ‌‌های خود را تنها به ایمیل زیر ارسال نموده و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری نمایید.

اگــر قــصــد داریــد پــاســخ‌ خــــود را ارســال کــنــیــد، لــطفــــا بــه مــوارد زیــــر تــوجــه کــنــیـــد:ایــمـــــیــــل آدرس: puzzle[at]zoomit.ir // مــــــوضــــوع (Subject) ایـــمـــیـــل: Puzzle #22در بدنه ایــمــیـــل نــیـــز علاوه بـــر پـــاســـخ مـعـــمــا، نــام و نـــام‌خــانوادگی خود را درج نمایید.

یک هفته فرصت دارید به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات