پازل شانزدهم: پیام‌رسان گروه

جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید آخر هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای کار آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت منتشر می‌شود. در ادامه با شانزدهمین قسمت از سری «پازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

بخش «پازل» به صورت هفتگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. شانزدهمین قسمت از «پازل»، شامل دو قسمت است: پاسخ معمای شماره پانزده و البته یک «پازل» جدید!

سری «پازل» به تازگی صاحب یک صفحه جدید شده که از طریق آن می‌توانید با ما و دوستانتان به صورت مستقیم در ارتباط باشید. «صفحه جدید پازل» از هم‌اکنون در دسترس شما قرار دارد.

پاسخ معمای شماره پانزده

پیش از انتشار پاسخ پازل پانزدهم، به کاربران جدید سری «پازل» خوش آمد می‌گوییم. و اما پاسخ معمای هفته پیش. با توجه به اطلاعات بیان شده، ترتیب قرار گرفتن بیماران به شرح زیر خواهد بود:

ردیف

نام بیمار

ســـن

قـــــــد

وزن

گروه خونی

۱

علیرضا

۵

۶۵

۱۶۵

A

۲

حسین

۳۰

۷۴

۷۵

O

۳

محمد

۹

۴۰

۹۶

AO

۴

کیوان

۶۰

۴۸

۱۲۵

B

۵

آرش

۴۶

۶۰

۴۰

AB

از میان کاربرانی که به پازل پانزدهم پاسخ صحیح داده‌اند، می‌توان به خانم‌‌‌ها الهام سیاحی، الهام قائم‌پناه و مریم گریوانی و آقایان سینا آدم‌بیک، رسول آدینه‌وند، علی‌اصغر افتخاری، علیرضا بازارچی، مهدی جلالی، سیدعلی حیدری، مسعود خلقی، امیر روانپاک، محمد دهقانی، امیرحسین ذوالفقار، علی شجاعی‌زاده، بهروز صدیقیان، محمد غیاثیان، حسین گاوگانی‌پور، ارشیا مرتضوی، نیما میثاقی و امیر نیکزاد اشاره کرد. بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تمامی کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار همه ما محسوب می‌شود.

معمای شماره ۱۶: جمعه ۲۴/آبان/۱۳۹۲

(معمای ریاضی؛ سطح سخت)

ستونی از سربازان نظامی به طول یک‌ کیلومتر، با سرعت ثابت ۶ کیلومتر بر ساعت در حال حرکت به سمت پایگاه هستند. پیام‌رسان گروه به وسیله یک دوچرخه، از انتها به سمت ابتدای ستون حرکت نموده و پس از تحویل پیام، بلافاصله به انتهای ستون باز می‌گردد. در فاصله رفت و برگشت پیام‌رسان، ستون سربازان یک کیلومتر حرکت کرده است.

با فرض اینکه سرعت حرکت پیام‌رسان ثابت باشد، آیا می‌توانید سرعت حرکت پیام‌رسان را تعیین کنید؟

منبع طرح معما‌های بخش «پازل» اینترنت نیست اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که در سری «پازل» بخش نظرات، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و دوستانتان از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری نمایید.

لطفا پاسخ‌‌های خود را تنها به ایمیل زیر ارسال نموده و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری نمایید.

اگــر قــصــد داریــد پــاســخ‌ خــــود را ارســال کــنــیــد، لــطفــــا بــه مــوارد زیــــر تــوجــه کــنــیـــد:ایــمــــیــــل آدرس: puzzle[at]zoomit.ir // مــــــوضــــوع (Subject) ایـــمـــیـــل: Puzzle #16در بدنه ایــمــیــل نــیـــز علاوه بـــر پـــاســـخ مـعـــمــا، نــام و نـــام‌خــانوادگی خود را درج نمایید.

یک هفته فرصت دارید به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات