پازل هفتم: ۱۲ ماه، ۱۲ عدد

جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
انتشار بخش جدید «پازل»، همچنان ادامه دارد. بخشی که قرار است معمای‌های مختلفی برای کاربران زومیت منتشر کند. در ادامه با هفتمین قسمت از سری «پازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

بخش «پازل» به صورت هفتگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. هفتمین قسمت از «پازل»، شامل دو بخش است: پاسخ معمای هفته گذشته و یک «پازل» جدید!

پاسخ معمای شماره شش

پاسخ پازل ششم به شرح زیر است:برای تعیین اینکه هر کلید اتاق اول، مربوط به کدام لامپ اتاق دوم است، ابتدا یکی از لامپ‌ها را روشن می‌کنیم. بعد از مدتی لامپ را خاموش و لامپ بعدی را روشن می‌نماییم. حالا باید به اتاق دوم رفت. لامپ خاموش و گرم با کلید اول، لامپ روشن با کلید دوم و لامپ سوم با کلید باقیمانده مرتبط است. به این صورت تنها با یکبار مراجعه به اتاق دوم، می‌توان تعیین کرد که هر کلید اتاق اول، مربوط به کدام لامپ در اتاق دوم است.

از میان کاربرانی که به پازل ششم پاسخ صحیح داده‌اند، می‌توان به خــانم‌‌ اعظم تفکر و آقــایــان پارســا اروانه، ابــوالفضل بخشیــان، امیــن جعـــفری، میــلاد حاجـــی‌ابراهیــم، سجاد حسیـــنــی، امیـــر حقیـــقی، جــلال داداش‌زاده، میثـــم درواری، مسلم دریس‌ جرفی، علیرضا سهرابی، محمدرضا شرعی، امین مرادی، سجاد مهدوی، روزبه منفرد اشاره کرد. بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم.

معمای شماره هفت : جمعه ۲۲/شهریور/۱۳۹۲

(معمای هوش؛ سطح متوسط)

اما معمای این هفته. اگر داشته باشیم:

  • فروردین = ۷۴
  • اردیبهشت = ۸۸
  • خرداد = ۵۱
  • تیر = ۳۴
  • مرداد = ۵۰
  • شهریور =۶۵

می‌توانید تعیین کنید ماه‌های بعدی برابر با چه عددی هستند؟ ارائه استدلال نشانه درک کامل از معما است.

به شما خوانندگان گرامی توصیه می‌کنم وقت خود را با جستجوی معما در اینترنت هدر ندهید چرا که پاسخی نخواهید یافت؛ به جای آن، با تکیه برای قدرت هوش، توانایی‌های ذهنی خود را به چالش بکشید. منبع طرح معما‌های بخش «پازل» اینترنت نیست اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هرچیزی یافت شود. پس بهتر است بگوییم اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که در سری «پازل» بخش نظرات، محل اظهار نظر، راهنمایی و پاسخ شما به معما محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و دوستانتان لطفا از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری نمایید.

توجه داشته باشید که پاسخ به این معما، نیازمند صرف وقت است. پس در جواب دادن عجله نکنید. لطفا پاسخ‌‌های خود را  تنها به ایمیل زیر ارسال نموده و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری نمایید.

اگر قصد دارید پاسخ‌ خود را ارسال کنید، لطفا به موارد زیر توجه کنید:ایــمــیــل آدرس: puzzle @ zoomit . ir // مــوضــوع (Subject) ایــمــیـل: Puzzle #7در بدنه ایمیل، هم علاوه بر پاسخ معما، نام و نام خانوادگی و نام‌کاربری خود را در زومیت درج کنید.

یک هفته فرصت دارید به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پازل» نظرات و پیشنهادهای خود درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات