پازل: مسیریابی | جایزه هفته: سه دستگاه پاوربانک ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی انرجیا

شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر دوست دارید کمی فسفر بسوزانید و خود را برای هفته‌ی جدید آماده کنید، با زومیت و دویست‌وهفتادوچهارمین قسمت از سری «پازل» همراه شوید.
تبلیغات

به «پازل» ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ خوش آمدید! سری «پازل» به‌صورت هفتگی منتشر می‌شود؛ دویست‌وهفتادوچهارمین قسمت از سری «پازل» شامل دو بخش است: پاسخ معمای دویست‌وهفتادوسوم و البته «پازل» جدید. با زومیت همراه باشید.

پازل شماره‌ی دویست‌وهفتادوچهارم با حمایت تجارت پاسارگارد برگزار می‌شود. این هفته به قید قرعه به سه نفر از افرادی که پاسخ صحیح بدهند، یک دستگاه پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی انرجیا اهدا خواهد شد. 

پازل ۲۷۴

پاسخ پازل ۲۷۳: ۵۰

سؤال هفته‌ی گذشته یک سؤال استعداد تحصیلی بود و سطح آن نسبتا ساده بود. با کمی دقت در الگوی دو مثلث اول متوجه می‌شویم که عدد گوشه‌ی سمت چپ در عدد بالایی ضرب شده و با عدد گوشه‌ی سمت راست جمع شده است. بنابراین برای مثلث سوم نیز با استفاده از همین الگو به عدد ۵۰ خواهیم رسید.

بـرنـده

۹۹۵ نفر از کاربران در پازل دویست‌وهفتادوسوم زومیت شرکت کردند که ۹۴۵ نفر پاسخ صحیح دادند. و حالا این شما و برندگان خوش‌اقبال این قسمت از پازل:

  • پارسا جمشیدپور
  • محمد بیگلری
  • حجت الله ظهوری

معمای شماره‌ی دویست‌وهفتادوچهاوم: شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸

شکل زیر نشان‌دهنده‌ی جاده‌ها بین شهرهای ۱ تا ۹ است . چند مسیر متفاوت از شهر شماره ۱ به شهر شماره ۹ وجود دارد؟

در هر مسیر حق استفاده از یک شهر یا جاده را بیش از یک بار نداریم.

پازل 274

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستان خود احترام بگذارید و آن را منتشر نکنید. علاوه‌‌بر‌این، ازآنجاکه بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل‌‌نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، برای احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفا پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگـر قـصـد داریـد پاسـخ‌ خــود را ارسـال کنــید، لطـفـا به مــوارد زیـر تـوجــه کنید:آدرس ایمیل :  //  موضوع (Subject) ایمیل: Puzzle274در بدنه‌ی ایـمیل نیـز پـاســخ مـــعما، نام، سن و شـماره‌تـمـاس خـود را درج کنـیـد.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه‌ی همین هفته فرصت دارید به این معما پاسخ دهید. برای بهترشدن «پـازل» دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را حتما با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات