پازل: خانه ساحلی | جایزه هفته: سه دستگاه اسپیکر بی‌سیم ضدآب اندرومدیا مدل W6

جمعه ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید آخرِ هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای یک هفته تلاش آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت طرح می‌شود. در ادامه با صد و پنجمین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

به «پازل» خوش آمدید! سری «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. صد و پنجمین قسمت از سری «پازل» شامل دو بخش است: پاسخ معمای صد و چهارم و البته یک «پازل» جدید! در ادامه با زومیت همراه باشید.

پازل این هفته با حمایت شرکت آونگ برگزار می‌شود. این هفته به قید قرعه، به  سه نفر از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهد، اسپیکر بی‌سیم ضدآب اندرومدیا مدل W6 اهداء خواهد شد.

در سری اعداد نمایش داده شده، عدد اول در عدد ۱ ضرب‌ شده و سپس با عدد ۱ جمع می‌شود، عدد بعدی را در عدد ۲ ضرب‌ و سپس با عدد ۲ جمع می‌کنیم، در ادامه عدد بعدی در عدد ۳ ضرب‌ و سپس با عدد ۳ جمع شده و مجددا همین ترتیب تکرار می‌شود تا به پاسخ برسیم.

بر همین اساس، پاسخ پازل هفته قبل برابر با گزینه ۳ یعنی ۱۰۰۶ است.

بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگان

برندگان خوش‌شناس «پازل صد و چهارم زومیت» عبارتند از:

آقای سعید امیرفرهنگی، ۲۱ ساله از تهران، دانشجوی مهندسی مکانیکآقای مهدی بابازاده، ۲۰ ساله از بناب، دانشجوی مهندسی مکانیکآقای الیاس براهویی، ۲۷ ساله از زاهدان، فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت آونگ، به هریک برندگان، یک دستگاه پاوربانک ای‌دیتا مدل PC500 اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به برندگان تبریک گفته و برای آن‌ها سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۱۰۵: جمعه ۲۰/شهریور/۱۳۹۴(معمای هوش؛ سطح متوسط)

یک خانواده چهار نفره، شامل پدر، مادر، دختر و پسر، برای تعطیلات آخر هفته خود به یک خانه ساحلی رفته‌اند. در انتهای روز، یکی از این افراد خانواده، توسط فرد دیگر خانواده به قتل رسیده است. یکی از افراد این خانواده در قتل مشارکت داشته و فرد دیگر شاهد این قتل بوده است. اطلاعات زیر درباره این اتفاق در دست است:

- شاهد قتل و کسی که به قاتل کمک کرده‌ است، جنسیت یکسانی ندارند.- بزرگترین عضو خانواده و شاهد قتل، جنسیت یکسانی ندارند.- کوچکترین عضو خانواده و قربانی، جنسیت یکسانی ندارند.- کسی که به قاتل کمک کرده است از قربانی بزرگتر است.- پدر، بزرگترین عضو خانواده است.- قاتل، جوان‌ترین عضو خانواده نیست.

با توجه به این توضیحات، قاتل چه کسی است؟

  • ۱: پدر
  • ۲: مادر
  • ۳: پسر
  • ۴: دختر

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستان خود احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگـر قـصـد داریـد پـاسـخ‌ خــود را ارسـال کنــید، لــطفـاً بــه موارد زیــر تـوجـه کنید:آدرس ایمیل :  //  موضـوع (Subject) ایمیل: Puzzle 105در بــدنه ایـمـیل نیـز پـاسخ مـــعما، نــام، سن و شـمـاره تـمـاس خـود را درج کنـیـد.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تهیه شده در زومیت

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات