پازل: مسابقه دو | جایزه هفته: دو دستگاه هدست بی‌سیم اندرومیا مدل Intense-M

جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید آخرِ هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای یک هفته تلاش آماده کنید، بخش «پازل» برای شما است. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت طرح می‌شود. در ادامه با نود و پنجمین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

به «پازل» خوش آمدید! سری «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. نود و پنجمین قسمت از سری «پازل» شامل دو بخش است: پاسخ معمای شماره نود و چهار و البته یک «پازل» جدید! در ادامه با زومیت همراه باشید.

پازل این هفته با حمایت شرکت آونگ برگزار می‌شود. این هفته به قید قرعه، به دو نفر از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهند، هدست بی‌سیم اندرومیا مدل Intense-M اهداء خواهد شد.

پازل نود و چهارم، با صرف کمی وقت و دقت قابل حل بود. بر همین اساس، در پازل هفته قبل X=1 و Y=3 است.

بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگان

برندگان خوش‌شناس «پازل نود و چهارم زومیت» عبارت‌اند از:

آقای احسان برنجکار، ۲۳ ساله از شیراز، فارغ‌التحصیل مهندسی نفتآقای مهدی عبادیان، ۱۸ ساله از بهبهان، دیپلم ریاضی فیزیکآقای امیر محدث، ۲۱ ساله از جزیره کیش، دانشجوی دندانپزشکیآقای حامد والائی، ۲۷ ساله از تبریز، کارشناس ارشد عمران

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت آونگ، به هر یک از برندگان، یک دستگاه فلش‌درایو UV130 اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به هر چهار برنده تبریک گفته و برای آن‌ها سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۹۵: جمعه ۱۲/تـیـر/۱۳۹۴(معمای ریاضی؛ سطح متوسط)

مهران، رضا و سعید به صورت دو به دو در یک مسابقه دو سرعت در مسیری ۱۰۰ متری با یکدیگر رقابت کردند. هر یک از این سه نفر در طول مسابقات با سرعت ثابت می‌دویدند. در پایان این مسابقه:

- مهران، رضا را با اختلاف ۲۰ متر شکست داد.- رضا، سعید را با اختلاف ۲۰ متر شکست داد.

با توجه به این اطلاعات، مهران سعید را با اختلاف چند متر شکست داده است؟

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستان خود احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگر قصد داریـد پـاسـخ‌ خــود را ارسال کنــید، لــطفـاً بــه موارد زیــــر تـوجـه کنید:آدرس ایمیل : // مـوضـوع (Subject) ایمیل: Puzzle 95در بدنه ایمـیل نیز پـاسخ مـــعما، نــام، سن و شـمـاره تـماس خـود را درج نمـــایید.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تهیه شده در زومیت

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات