پازل: مسابقه دارت | جایزه هفته: دو دستگاه پاوربانک Stylish S2 اندرومدیا

جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید آخرِ هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای کار آماده کنید، بخش «پازل» برای شما است. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت طرح می‌شود. در ادامه با هفتاد و ششمین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

به «پازل» خوش آمدید! بخش پازل به‌صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. هفتاد و ششمین قسمت از سری پازل شامل دو بخش است: پاسخ معمای هفتاد و پنجم و البته یک «پازل» جدید! در ادامه با زومیت همراه باشید.

پازل این هفته با حمایت شرکت آونگ برگزار می‌شود. این هفته به قید قرعه، به دو نفر از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهد، پاوربانک Stylish S2 اندرومدیا اهداء خواهد شد.

پاسخ پازل هفته گذشته، مشخص بود. بدون توجه به تعداد صفحات، اگر قرار باشد، هر روز نیمی از صفحات باقی‌مانده کتاب مطالعه شود، کتاب هیچ‌گاه تمام نخواهد شد. بعضی از کاربران به کمک ریاضی پاسخ معما را یافته‌اند. به پاسخ آقای مهران گودرزی توجه کنید:

پاسخ به‌صورت یک تصاعد هندسی است که بر حسب n (تعداد روز) برابر است با: 1-(1/2^n)هر گاه به سمت تعداد بی شمار روز رود آنگاه پاسخ ۱ می‌شود یعنی کل کتاب خوانده شده با این حساب کتاب هیچوقت تمام نمی‌شود.

بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگـان

برندگان خوش‌شناس «پازل هفتاد و پنجم» عبارت‌اند از:

آقای مسعود اختیاری، ۲۳ ساله از بوکان، کارشناسی عمرانخانم سودابه لشگری، ۳۰ ساله از قزوین، کارشناسی مشاوره آقای مسعود ماندنی‌پور، ۲۵ ساله از شیراز، کارشناسی مهندسی نفتآقای سروش میربیگی، ۲۳ ساله از تهران، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی برقخانم فاطمه نامجو، ۲۵ ساله از مشهد، کارشناسی ادبیات انگلیسی

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت تجارت الکترونیک ایرانیان - (ایدکو)، به هریک از برندگان، لایسنس کسپرسکی اینترنت سکیوریتی ۲۰۱۵ فارسی اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به هر پنج برنده تبریک گفته و برایشان سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۷۶: جمعه ۲۴/بهمن/۱۳۹۳(معمای ریاضی؛ سطح متوسط)

در یک مسابقه دارت هر شرکت‌کننده باید چهار مرتبه به سمت هدف، دارت پرتاب کند. هدف که در تصویر زیر هم آمده دارای چهار رنگ مختلف است. هر پرتاب‌ شرکت‌کنندگان، باید به یکی از رنگ‌ها برخورد کند (یعنی در مجموع چهار پرتاب به چهار رنگ). یکی از شرکت‌کننده‌‌ها امتیاز کل ۱۲۰ را کسب کرده است. آیا می‌توانید امتیاز هر پرتاب او را مشخص کنید؟

Puzzle-76

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، ازآنجاکه بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگر قصد داریـد پـاسـخ‌ خــود را ارسال کنــید، لــطفـاً بــه موارد زیــــر تـوجـه کنید:ایمیل آدرس: // مـوضـوع (Subject) ایمیل: Puzzle 76در بدنه ایمـیل نیز پـاسخ مـــعما، نــام، سن و شـمـاره تـماس خـود را درج نمـــایید.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تهیه شده در زومیت

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات