پازل: سری اعداد | جایزه هفته: دو دستگاه قلم سه بعدی مای‌ریول

جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید آخر هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای کار آماده کنید، بخش «پازل» برای شما است. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت منتشر می‌شود. در ادامه با شصت و پنجمین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

بخش «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. شصت و پنجمین قسمت از سری «پازل» شامل دو بخش است: پاسخ معمای شصت و چهار و البته یک «پازل» جدید! در ادامه با زومیت همراه باشید.

پازل این هفته با حمایت شرکت ناردین ایده پویا، نماینده رسمی برند مای‌ریول در ایران برگزار می‌شود. این هفته به قید قرعه، به دو نفر از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهد، قلم سه بعدی مای‌ریول اهداء خواهد شد.

پازل هفته گذشته، یک معمای منطقی بود که باید به کمک اطلاعات داده شده، نام و سن برندگان مسابقه هوش را تعیین می‌کردیم. با توجه به اطلاعات مطرح شده، پاسخ پازل به شرح زیر است:

۱- سعید، ۳۰ ساله۲- رضا، ۲۴ ساله۳- مسعود، ۲۷ ساله۴- بهروز، ۳۲ ساله

در طول هفته گذشته نزدیک به ۱۹ هزار نفر در پازل شرکت‌ کردند. بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگان

برندگان خوش‌شناس «پازل شصت و چهارم» عبارت از:

خانم مریم اقبال، ۲۱ ساله از سمنان، دانشجوی مهندسی کامپیوتر خانم فرشته خدمتی، ۳۲ ساله از اردبیل، دانشجوی ارشد مهندسی کامپیوتر آقای امیر خیبری آقای مسعود سلیمانی، ۱۹ ساله از اسلامشهر، دانشجوی کارشناسی IT آقای جمال شاه‌امیری، ۲۴ ساله از اهواز، دانشجوی مهندسی عمران آقای بردیا شکوفه، ۱۷ ساله از گرگان، دانش‌آموز سال سوم دبیرستان آقای محمد علی‌زاده، ۲۲ ساله از کرمانشاه، دانشجوی کارشناسی هوشبری خانم سعیده غفاریان، ۲۶ ساله از مشهد، دانشجوی ارشد مهندسی کامپیوتر آقای کاوه کارپور صفائی، ۱۷ ساله از تهران، دانش‌آموز پیش‌دانشگاهی آقای آریا هویدا

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت آونگ، به هر یک از برندگان، یک دستگاه فلش درایو UV130 ای‌دیتا ۱۶ گیگابایتی اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به ایشان تبریک گفته و برایشان سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۶۵: جمعه ۶/آذر/۱۳۹۳(معمای ریاضی؛ سطح متوسط)

? - ۱۲ - ۴۸ - ۲۸۸ - ۲۳۰۴

به جای علامت سؤال عدد مناسب را قرار دهید.

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگر قصد داریـد پـاسـخ‌ خــود را ارسال کنــید، لــطفـاً بــه موارد زیــــر تـوجـه کنید:ایمیل آدرس: // مـوضـوع (Subject) ایمیل: Puzzle 65در بدنه ایمـیل نیز پـاسخ مـــعما، نــام، سن و شـمـاره تـماس خـود را درج نمـــایید.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات