پازل سی‌ و پنجم: صحیح یا غلط؛ مسأله این است! جایزه هفته: پنج دستگاه پاوربانک سونی

جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر دوست دارید آخر هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای کار آماده کنید، بخش «پازل» برای شما است. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت منتشر می‌شود. در ادامه با سی‌ و پنجمین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

بخش «پازل» به‌صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. سی‌ و پنجمین قسمت از سری «پازل» همچون همیشه شامل دو بخش است: پاسخ معمای شماره سی و چهارم و البته یک «پازل» جدید! 

پازل این هفته با حمایت فروشگاه اختصاصی سونی برگزار می‌گردد. این هفته، از میان کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهند، به قید قرعه، به پنج نفر، پنج دستگاه پاوربانک سونی با ظرفیت ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت اهداء خواهد شد.

پیش از انتشار پاسخ پازل، به کاربران جدید سری «پازل» خوش آمد گفته و از همراهی همیشگی کاربران خوب زومیت تشکر می‌نماییم. اما پاسخ معما:

  • مقام اول: اسب مهران با زین زرد‌
  • مقام دوم: اسب رضا با زین آبی
  • مقام سوم: اسب حسام با زین سبز
  • مقام چهارم: علی با زین قرمز

کاربران زیادی به «پازل سی‌ و چهارم» پاسخ صحیح داده‌اند. بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار همه ماست!

معمای شماره ۳۵: جمعه ۱۲/اردیبهشت/۱۳۹۳

(معمای منطقی؛ سطح متوسط)

جمله اول: مهران راست‌گو است.جمله دوم: سعید راست‌گو است.جمله سوم: جمله اول غلط و جمله دوم صحیح است.

اگر دو جمله از جمله‌های بالا غلط باشند، چند درصد امکان دارد سعید راست‌گو باشد؟

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست، اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، ازآنجاکه در سری «پازل» بخش نظرات، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و دوستانتان از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لـطفا پاسـخ‌‌های خـود را تنـها به ایمـیل زیـر ارسـال کرده و از نوشتــن پاسخ در بخش نظــرات خــودداری نمایــید.

اگــر قــــصــد داریـــد پــاســـــخ‌ خــــود را ارســال کــنــــــیــد، لــطفــــا بــه مــــوارد زیــــر تــوجــــه کــنــیـــد:ایـــمـــــیـــــــل آدرس: // مــــــــوضــــــــوع (Subject) ایـــــمـــیـــــــل: Puzzle #35در بدنه ایمیل نیز علاوه بــر پاسـخ معمــا، نام و نام‌خـانوادگی و شـمــاره تماس خود را درج نماییـد.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه هفته پیش رو فرصت دارید که به این معما پاسخ داده و شانس خود را برای برنده شدن یکی از پنج دستگاه پاوربانک سونی امتحان کنید. منبع تغذیه قابل حمل CP-v3 دارای ظرفیت توان ۲۸۰۰ میلی‌آمپری از نوع Li-Ion است. وجود کابل microUSB هم امکان شارژ اکثر دستگاه‌های قابل هم را به این محصول می‌دهد. گرچه شما می‌توانید با کابل خود دستگاه و اتصال آن به درگاه USB به شارژ دیگر گجت‌هایی که برای شارژ خود از درگاه microUSB استفاده نمی‌کنند استفاده کنید.

برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات