پازل سی‌ و سوم [تمدید شد]: عددهای مجهول | جایزه این هفته: دو دستگاه هارد دیسک HD650 از سری DashDrive Durable

شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید آخر هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای کار آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت منتشر می‌شود. در ادامه با سی‌ و سومین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

بخش «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. سی‌ و سومین قسمت از سری «پازل» شامل دو بخش است: پاسخ معمای شماره سی و دوم و البته یک «پازل» جدید! 

پازل این هفته با حمایت شرکت آونگ برگزار می‌گردد. این هفته، از میان کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهند، به قید قرعه، به دو نفر، دو دستگاه هارد دیسک HD650 از سری DashDrive Durable اهداء خواهد شد.

پاسخ معمای شماره سی و دو

پیش از انتشار پاسخ پازل، به کاربران جدید سری «پازل» خوش آمد گفته و از همراهی همیشگی کاربران خوب زومیت تشکر می‌نماییم. در طول هفته گذشته نزدیک به ۹ هزار نفر در «پازل سی‌ و دوم» شرکت کردند. اما پاسخ معما:

فرد زندانی باید جمله‌ای بگویید که تعیین درست یا نادرست بودن آن ممکن نباشد. در این صورت پادشاه مجبور به آزاد کردن او می‌شود. برای همین او به پادشاه می‌گوید: « مرا تیرباران خواهید کرد.»

اگر این جمله درست باشد، با توجه به شرط پادشاه، باید زندانی را دار زد در حالیکه که در جمله گفته شده زندانی تیرباران خواهد شد. اگر هم جمله نادرست باشد یعنی زندانی باید تیرباران شود ولی چون جمله نادرست است، تیرباران نخواهد شد. با توجه به این توضیح، تعیین درست یا نادرست بودن جمله غیرممکن است.

کاربران زیادی به «پازل سی‌ و دوم» پاسخ صحیح داده‌اند. بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌ تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار همه ماست.

اما برندگان خوش‌شانس «پازل سی‌ و دوم» عبارتند از:

آقای صدرالدین رستگار، ۱۵ ساله از قم، دانش‌آموز سال اول دبیرستانآقای امین مستانی، ۱۹ ساله از مینودشت، دانشجوی مهندسی کامپیوتر گرایش سخت افزارآقای سیدعلی میرمجیدی، ۲۰ ساله از کرج، دانشجوی کارشناسی شیمی

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت آونگ، به هر نفر یک عدد فلش‌درایو ۳۲ گیگا‌بایت مدل UC510 اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به این دوستان تبریک گفته و برایشان سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۳۳: جمعه ۲۲/فروردین/۱۳۹۳

(معمای ریاضی؛ سطح متوسط)

حروف X و Y را به‌گونه‌ای با عدد جایگزین کنید که رابطه زیر برقرار باشد:

XX)Y= XYYX)

نکته مهم: X و Y در کنار هم قرار گرفته‌اند و در هم ضرب نشده‌اند.

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست، اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که در سری «پازل» بخش نظرات، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و دوستانتان از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری نمایید.

لـطفا پاسـخ‌‌های خـود را تنـها به ایمـیل زیـر ارسـال نموده و از نوشتــن پاسخ در بخش نظــرات خــودداری نمایــید.

اگــر قــــصــد داریـــد پــاســـــخ‌ خــــود را ارســال کــنــــــیــد، لــطفــــا بــه مــــوارد زیــــر تــوجــــه کــنــیـــد:ایـــمــــــیـــــــل آدرس: // مــــــــوضــــــــوع (Subject) ایـــــمـــیـــــــل: Puzzle #33در بدنه ایمیل نیز علاوه بــر پاسـخ معمــا، نام و نام‌خـانوادگی و شـمــاره تماس خود را درج نماییـد.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ داده و شانس خود را برای برنده شدن یکی از دو دستگاه هارد دیسک HD650 امتحان کنید. بدنه این هارد ضدضربه، ۳ لایه و از مواد سیلیکونی مخصـوص می‌باشد که در ۴ جهت ضربه را دفع می‌کند. بدنه‌ای که از پلاستیک ترکیبی با دوام ساخته شده و در مقابل خش و سائیدگی نیز بسیار مقاوم می‌باشد. تکنـولـوژی USB 3.0 ســرعت انتقــال داده فوق‌العــاده‌ای به همـراه می‌آورد که توسط LED رنگی روی هــارد قابل مشاهده است. HD650 کاملا با وینــدوز ۸ و نسـخه‌های قدیمی‌تر وینـدوز سازگاری دارد. همانطور که میزان تصاویر و ویدئوهای با کیفیت بالا برای کاربران عادی در حال افزایش می‌باشد، HD650 در حجم های ۵۰۰ گیگابایت و یک ترابایت عرضه می‌گردد تا فضای کافی در اختیار زندگی دیجیتال امروز شما قرار دهد.برای بهتر شدن «پازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

پازل سی‌وسوم برای یک هفته دیگر نیز تمدید شده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات