گزارش زومیت: مادیران چاپگرها و اسکنرهای جدید اپسون را معرفی کرد

چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
مطالعه 6 دقیقه
روز گذشته شرکت مادیران جهت معرفی پرینترها و اسکنرهای جدید اپسون کنفرانسی برگزار کرد. در این مراسم به معرفی قابلیت‌های این دستگاه‌ها که با گارانتی مادیران در بازار موجود هستند، پرداخته شد. در ادامه گزارش زومیت از این نشست را می‌خوانید.
تبلیغات

سه‌شنبه هشتم اردیبهشت، شرکت مادیران سمیناری برای معرفی چاپگرها و اسکنرهای جدید اپسون برگزار کرد. در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه و نمایندگان شرکت‌های دولتی و غیردولتی برگزار شد، محصولات جدید و قابلیت‌های آنها تشریح شد. در ابتدا حیدری مهر، مدیر محصول پرینترهای اپسون به ارائه تاریخچه مختصری از چاپگرهای اپسون و موقعیت آن در بازار پرداخت. سپس امیری، مدیرعامل مادیران درباره برند اپسون و محصولات آن صحبت کرد. وی گفت:

نیاز بازار مهم است. چندین سال پیش بر اساس نیاز بازار از اپسون خواستیم تا به بازار ایران بیاید. اپسون را می‌توان مخترع پرینتر دانست. استفاده از پرینترهای اپسون در بازار همه گیر شد و بازار را در دست گرفت. اگر چه این پرینترها گران تمام می‌شدند اما با قیمت ارزانی در بازار به فروش می‌ رسیدند و بخش عمده‌ای از سود، در فروش جوهر آنها بود. زمانی که اپسون تصمیم گرفت در مصرف جوهر صرفه‌جویی کند، پرینترهای جوهر افشان ناقوس مرگ پرینترهای لیزری را به صدا درآورد. استفاده از محصولی سبز و ارزان باعث شد تا هدهای صنعتی لیزری از بین برود. اما این که مادیران تا چه زمانی فروش این دستگا‌ه‌ها را ادامه خواهد داد، به این موضوع بستگی دارد که به سمت کاربردهای نوین برویم و متخصص کاربری‌های نوین شویم.
امیری، مدیرعامل مادیران

چاپگرهای جوهرافشان اپسون

در ادامه ناصرخانی کارشناس فروش مادیران به معرفی مدل‌های جدید چاپگرهای اپسون پرداخت. ناصرخانی درباره این مدل‌ها گفت:

چاپگرهای جوهر افشان سری L وM بر خلاف دیگر سیستم‌ها، به مخزن جوهر استاندارد تعبیه شده درون دستگاه مجهز هستند و نیازی به سیستم‌های قابل شارژ ندارند. در صورت استفاده از این چاپگرها علاوه بر چاپی با کیفیت، نیازی به شارژ مخزن جوهر در بازه‌های زمانی کوتاه نخواهد بود.در این سری از چاپگرها، شارژ مخزن جوهر بسیار سریع، آسان و بدون نشتی و کثیفی، توسط کاربر انجام می‌شود. تکنولوژی هد چاپ Micro Piezo و جوهرهای باکیفیت اپسون، چاپی با کیفیت عالی ارائه می‌دهند.
مادیران

وی با اشاره به اینکه چاپگرهای سری L و M قیمت نسبتا مناسبی دارند و می‌توان از این دستگاه‌ها برای کاربری خانگی و اداری استفاده کرد، گفت:

چاپگرهای جدید و نیز تکنولوژی جدید، صرفه‌های اقتصادی زیادی در برداشته و باعث کاهش هزینه‌های چاپ توسط این چاپگرها شده است. هم‌اکنون پرینترهای جدید اپسون امکانی را فراهم کرده‌اند که با صرف ۴۰ هزار تومان بتوانیم ۶ هزار صفحه پرینت رنگی داشته باشیم. همچنین با صرف همین رقم می‌توان ۱۲ هزار پرینت سیاه و سفید گرفت یا ۴۰۰ تا ۵۰۰ عکس با سایر A4 چاپ کرد.

ناصرخانی گفت:

اپسون همچنین قابلیت اتصال وای‌فای را به نرم‌افزار پرینتر اضافه کرده است، بنابراین می‌توان از هر دستگاهی‌ بدون اتصال سیم و فقط با استفاده از وای‌فای تصاویر یا متون را چاپ کرد.

مادیران جهت سهولت دسترسی و کاهش هزینه کاربری دستگاه‌ها، جوهرهایی با برند میوا تهیه و در دسترس عموم قرار داده است. بنا به ادعای مادیران، کیفیت این جوهرها پس از آزمایش‌های طولانی، مورد تایید متخصصان قرار گرفته است و استفاده از این جوهرها چاپ باکیفیت بالا و ماندگاری طولانی را ارا‌یه می‌دهد.

همچنین مدل‌های L800 (چاپ CD/DVD) و L1800 برای چاپ روی کاغذ A3 مناسب عکاسان حرفه‌ای و صنعتی طراحی و تولید شده‌اند.

اسکنرهای اپسون

 زمانی، مدیر پروژه راهکارهای نوین مادیران، درباره اسکنرهای اپسون گفت:

اسکنرهای اپسون با وضوح و سرعت اسکن بالا، گزینه‌ای مطمئن برای ثبت اسناد و مدارک و عکس‌های کاربران به شمار می‌روند. در این اسکنرها از تکنولوژی EPSON ReadyScan LED استفاده شده که زمان گرم شدن دستگاه جهت شروع به کار را به حداقل رسانده و این امر موجب مصرف کمتر انرژی و در نتیجه کاهش هزینه‌ها و کمک به حفاظت از محیط زیست می‌شود.
زمانی

زمانی سپس به معرفی چند مدل متنوع از این اسکنرها پرداخت. وی درباره اسکنرهای حرفه‌ای عکس اپسون گفت:

تکنولوژی پیشرفته اسکنرهای عکس اپسون، اسکن طیف وسیعی از اسناد، عکس، اسلاید، فیلم و نگاتیو را امکان پذیر کرده است. قابلیت‌های احیای رنگ‌های محو شده در عکس‌های قدیمی، اصلاح نور پس زمینه، ترمیم خراشیدگی، رفع لکه‌های ناشی از گرد و غبار و اثر انگشت در این اسکنرها باعث ثبت لحظات ماندگار با کیفیتی بالا می‌شود.

قابلیت‌های جدید اسکنرهای اپسون این امکان را به کاربر می‌دهد تا با انتخاب حالت Auto Rotate، در صورتی که اسناد را با هر زاویه‌ای درون اسکنر قرار دهد، در نهایت فایل اسکن شده را با جهت چرخش درست و تر و تمیز دریافت کند. همچنین این امکان وجود دارد تا با تا کردن سند A3 و قرار دادن آن در اسکنر، دستگاه به طور خودکار آن را تشخیص داده و به کمک قابلیتی به نام Quick Stitch فایل نهایی را در ابعاد A3 ذخیره کند.

اسکنر اپسون

یکی از محصولات جذاب اپسون یک دستگاه چاپ برچسب قابل حمل و کوچک است که بدون نیاز به کامپیوتر، برچسب‌هایی ضدآب چاپ کرده و آنها را می‌برد. اصلی‌ترین کاربرد این دستگاه می‌تواند در خشکشویی‌ها باشد.

دستگاه برچسب زنی اپسون

اسکنرهای بایگانی اپسون نیز امکان کاهش هزینه‌ها و ارتقا امور اتوماسیون اداری را فراهم کرده است. سرعت بالای این اسکنرها به همراه توانایی حجم اسکن بالای روزانه، عملیات بایگانی را سرعت بخشیده است. همچنین قابلیت تقسیم بندی اطلاعات با کمک نرم افزارهای موجود، این امکان را برای کاربر فراهم می‌سازد تا بدون نیاز به صرف وقت زیاد، عملیات ذخیره و بایگانی اسناد و اطلاعات را در بستری امن سازماندهی کند.

در پایان، احمدزاده، مدیر تحقیق و توسعه مادیران به تشریح نرم‌افزار آرشیو و تصحیح اسنادی که به همراه پرینترهای اپسون ارائه می‌شود، پرداخت. وی گفت:

این نرم‌افزار قابلیت‌های متنوعی را برای کاربر فراهم می‌کند. امکان جستجوی پیشرفته در داخل اسناد، OCR و تشخیص متن در اسناد اسکن شده، بایگانی اسناد و... از جمله این ویژگی‌ها هستند. حتی امکان امضای الکترونیکی سندها تحت پروتکل‌های امنیتی ویژه امکان پذیر است تا رویه‌های اداری برای شرکت‌ها تسهیل شود.
IMG 0974

در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به برخی از پرینترها و اسکنرهای اپسون را مشاهده کنید:

اپسون
اپسون
اپسون
اپسون
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات