پرینتر سه بعدی پالن قادر به چاپ چهار ماده بصورت همزمان است

جمعه ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
چاپگرهای سه بعدی روز به روز پیشرفته‌تر می‌شوند و در مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. اخیرا شرکت پالن، چاپگر بسیار حرفه‌ای و گران قیمتی را معرفی کرده است که قادر به چاپ چهار ماده‌ی متفاوت بصورت همزمان است.
تبلیغات

چاپگر لوکس و پیشرفته‌ی شرکت پالن (Pollen) برای مصارف تجاری طراحی شده و از رزولوشن ۴۰ میکرون پشتیبانی می‌کند. این چاپگر قادر است که از چهار ماده‌ی مختلف بصورت همزمان برای چاپ اشیاء استفاده کند.

مواد گوناگوی از ترموپلاستیک تا سیلیکون برای این چاپگر وجود دارد تا از آن‌ها برای ساخت سطوح شفاف، انعطاف‌پذیر یا قابل کش آمدن استفاده کرد. از این چاپگر حتی برای ساخت خوراکی‌ها نیز می‌توان بهره برد.

چاپگر شرکت پالن که با نام Pam شناخته می‌شود، نرم‌افزار اختصاصی HoneyPrint را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا بتوانند از راه دور و از طریق هر ابزاری، چاپگر را تحت کنترل خود بگیرند.

دانلود ویدیو

نمی‌توان از چنین پرینتر حرفه‌ای انتظار قیمتی ارزان را داشت. چاپگر پَم با قیمت ۸۰۰۰ دلار برای مدت محدودی به فروش می‌رسد، اما کمپانی سازنده‌ی آن اعلام کرده که پس از این مدت محدود، قیمت چاپگر حدود دو برابر خواهد شد و با قیمت ۱۶٫۰۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات