آنچه در مورد قفل باشگاهی هوشمند شرکت روستیک باید بدانید

یک‌شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
قفل باشگاهی
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
قفل باشگاهی روستیک می‌تواند با محافظت از وسائل ورزشکاران، سیستم امن و ظاهری از تجملات را به سالن‌های ورزشی اضافه کند.
تبلیغات

ابتدا بایستی اهمیت و علت نیاز به تجهیز بودن به چنین قفل هایی در باشگاه ها و استخر ها را باهم بررسی کنیم.در گذشته درب های کمد نیز مثل درب های تردد از قفل های سنتی فلزی با کلید مکانیکی فلزی تجهیز می شدند که مشکلات خاص خودش را داشت که همگی با آنها اشنا بوده ایم. سیستم قفل استخری ایده آل‌ترین راه‌حل امنیتی برای کمدهایی است که افراد زیادی در طول روز از آنها استفاده می‌کنند. با استفاده از قفل های باشگاهی روستیک، دیگر هرگز نگران گم شدن کلیدها، خراب شدن قفل‌ها یا سرقت از رختکن نخواهید بود.امروزه مراجعین به باشگاه یا استخر در هنگام ورزش، دوش گرفتن یا لذت بردن از استخر به نقطه ای امن و اختصاصی برای حفظ امنیت کلید ماشین، کیف پول، لباس و سایر وسایل شخصی خود نیاز دارند. قفل باشگاهی روستیک اینجاست که نقش خود را ایفا میکند و می‌تواند با محافظت از وسائل ورزشکاران، سیستم امن و ظاهری از تجملات را به سالن‌های ورزشی اضافه کند. برای شناخت بیشتر قفل های باشگاهی و استخری  با روستیک همراه باشید.

قفل باشگاهی چیست؟

قفل الکترونیکی یا دیجیتالی باشگاهی با تغذیه از طریق برق یا باتری کار می کند و برای دسترسی به جای کلید های فلزی سنتی از کلید های هوشمند بهره گیری میکند.. این قفل به عنوان جایگزینی برای قفل‌های مکانیکی معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قفل الکترونیکی باشگاهی بسته به کاربرد ویژگی‌های مختلفی دارد و به عنوان یک راه حل امنیتی ساده و خلاقانه شناخته می‌شود.مانند هر قفل درب دیگری، قفل باشگاهی نیز از یک درگاهی برای شناسایی کلید استفاده می‌کند که می‌تواند از قاب درب عبور کند و در قسمت بیرونی متصل باشد. اما آنچه تفاوت دارد تنوع کلید های انواع مختلف آن است. قفل الکترونیکی باشگاهی با استفاده از تکنولوژی شناسای فرکانس رادیویی یا  RFID، صفحه کلید رمزو اثر انگشت کار می‌کند.

چرا باید از قفل الکترونیکی باشگاهی استفاده کرد؟

به هنگام استفاده از قفل هوشمند باشگاهی می‌توان به روشنی مزیت های بی‌شمار آن را مشاهده کرد. به طور کلی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند و نیاز به کلید فیزیکی را به کلی از بین می‌بردند (به استثنای RFID که به کارت یا مچ بند نیاز دارد) ظاهر رختکن باشگاه یا استخر را زیبا و قابل اعتماد می نماید،آن‌ها همچنین می‌توانند تعداد ورودها و خروج‌ها و اینکه چه کسانی در چه زمانی کمد خود را باز و بسته کرده‌اند را نیز ثبت و گزارش نمایند. این ویژگی باعث می‌شود تا صاحبان باشگاه بتوانند نظارت بیشتری بر فضای ورزشی خود داشته باشند.

دیگر مزایای قفل های هوشمند نظیر:

  • کاربرد بهتر و راحتی به کارگیری
  • امنیت بیشترو جلوگیری از سرقت
  • صرفه جویی در هزینه و زمان
  • دوام و طول عمر بالای قطعات
  • شیک و لوکس شدن محیط ورزشی

مزیت قفل های اثر انگشتی و رمزی و آنلاین جایی قابل تشخیص است که یک کلید RFID  یاکلید فلزی قفل های سنتی مفقود شده باشد .جایگزینی کلیدهای گمشده برای همه مسئولین باشگاه وقت گیر، پرهزینه و ناامیدکننده است. یک کلید ممکن است به راحتی از جیب ورزشکاری در حال دویدن روی تردمیل بیافتد، یا به هر دلیل دیگر کلید گم شود! وقتی کلید قابل جابجایی و حمل نباشد، مسئولین باشگاه دیگر نیازی نیست وقت ارزشمند خود را به جستجو یا تعویض کلید گمشده اختصاص دهند.

چه چیزی قفل باشگاهی را هوشمند می‌کند؟

هر قفل دیجیتال قفل هوشمند نیست!

قفل هایی را می توان هوشمند تلقی کرد که امکانات متفاوتی داشته باشند مثل قفل های باشگاهی روستیک که تنوعی کامل از ویژگی های مختلف را دارا هستند که به چند نمونه اشاره می شود:

1.     احراز هویت از طریق کارت یا مچ بند RFID ،رمز تردد ،رمز یکبار مصرف ، اثرانگشت

2.     ظاهر یکپارچه و شیک و برازنده مجموعه های ورزشی

3.     سیستم ضد دستکاری(نفوذ و سرقت)

4.     عدم نیاز به سیم کشی و تغذیه با باتری

5.     قابلیت برنامه ریزی های سفارشی برای یک یا تمامی قفل ها

6.     در اختیار داشتن کارت برنامه ریزی و تخصیص کارت مدیر

7.     امکان گزارش گیری از کمد ها یا مراجعین و مدیریت مالی از طریق نرم افزار

کلام آخر

یکی از دغدغه های که معمولا همه افراد در مراکز ورزشی، تفریحی و غیره دارند ، نگهداری از وسایل شخصی است. یکی از تجهیزات امنیتی که می تواند این مشکل را به راحتی حل کند استفاده از قفل های ‌کمد باشگاهی و استخری روستیک است. این ابزار به شما کمک می کند تا ایمنی کمد شما افزایش یافته و از دسترسی دیگران به وسایل شخصی شما جلوگیری شود. استفاده از این قفل ها نیاز به کلید ندارد به همین دلیل افراد دغدغه گم شدن کلید را ندارند.

شرکت روستیک،  فعال در زمینه هوشمند سازی ساختمان، باشگاه و غیره در ایران مفتخراست در راستای زندگی هوشمند تر و بهتر برای مردم ایران انجام وظیفه می نماید.

قفل باشگاهی روستیک
مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات