بهار امن کسپرسکی؛ با 75% تخفیف محصولات خانگی و ادارات کوچک

یک‌شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
کسپرسکی
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
شرکت ایدکو، توزیع‌کننده‌ی آنلاین محصولات امنیتی، در فروش ویژه بهار خود با تخفیف تا 75 درصدی محصولات خانگی و ادارات کوچک کسپرسکی در کنار مشتریان است.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی ایدکو؛ این شرکت در فروش ویژه بهار 1403 با تخفیف استثنائی تا 75 درصدی محصولات خانگی و ادارات کوچک کسپرسکی از طریق وب‌سایت رسمی فروش آنلاین محصولات کسپرسکی در کنار مشتریان خواهد بود.

در این جشنواره جدیدترین محصولات کسپرسکی که با امنیتی مضاعف نسبت به قبل و با نام‌های جدید عرضه می‌شوند، از این تخفیف استثنایی بهره‌مند شده‌اند:

  • کسپرسکی استاندارد
  • کسپرسکی پلاس
  • کسپرسکی پرمیوم
  • کسپرسکی Safe Kids
  • کسپرسکی Small Office

اگر شرکت کوچک هستید و می‌خواهید امنیت را برای سرور و سایر دستگاه‌های خود تامین کنید، کسپرسکی Small Office برای شما بهترین گزینه است و می‌توانید با قیمتی بی‌نظیر لایسنس قانونی را مستقیماً از شرکت کسپرسکی دریافت کنید.

اما این روزها علاوه بر شرکت‌ها که نگرانِ امنیتِ اطلاعات سازمان خود هستند، والدین هم نگران وب‌گردی‌ها و خطرات احتمالی در فضای آنلاین، شبکه اجتماعی و پیام‌رسان‌ها و اپلیکیشن‌ها هستند. محصول Safe Kids کسپرسکی دقیقاً برای همین منظور به بازار آمده است. با تهیه این محصول از کسپرسکی، شما از طریق کنسول کسپرسکی و به عنوان والد بر همه فعالیت‌ها نظارت دارید و می‌توانید محدودیت‌های لازم برای دسترسی کودک را نیز تنظیم کنید. در جشنواره بهار امن کسپرسکی قیمت این محصول آن‌قدر جذاب است که شاید باورتان نشود !

ورود به جشنواره بهار امن کسپرسکی

این جشنواره از روز شنبه 1 اردیبهشت 1403 تا روز یکشنبه 10 تیر ماه 1403 فرصت استثنایی دریافت تخفیف تا 75 درصدی بر روی محصولات خانگی و ادارات کوچک کسپرسکی را در اختیار همه علاقه‌مندان و فعالان فضای آنلاین قرار داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات