تبدیل بیت کوین به سایر ارزها در کیف پول من

شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 8 دقیقه
کیف پول
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
با ما همراه باشید تا با چگونگی تبدیل بیت کوین‌های خود به سایر ارزها بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

بیت کوین، رمزارزی که همواره مورد توجه قرار داشته است، در یک اقدام غیرمنتظره از سقف تاریخی قیمتی خود عقب‌نشینی کرد و هنگام نگارش این مطلب به قیمت 66 هزار دلاری رسید. رشد قیمتی اخیر بیت کوین به دلیل احساسات مثبت حاکم بر بازار و همچنین تائید شدن صندوق‌های ETF بیت کوین بود که پای سرمایه‌گذاران سنتی بازار بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را به معاملات این رمزارز باز کرد.

افت قیمتی اخیر بیت کوین نیز به دلیل انتشار شاخص PPI ماه فوریه ایالات متحده بود که بنا به نظر برخی از تحلیل‌گران روند فعلی بیت کوین ممکن است تا ماه مارس و آوریل که کمیته بازار آزاد فدرال رزرو (FOMC) تشکیل جلسه خواهد داد، ادامه داشته باشد. این موضوع کمی سرمایه‌گذاران جدید بیت کوین را نگران کرده و به دنبال راهی برای تبدیل بیت کوین‌های خود به سایر ارزها هستند؛ با ما همراه باشید تا با چگونگی انجام این کار بیشتر آشنا شوید.

استراتژی معاملاتی در روند سقوط شدید قیمتی بیت کوین

تحلیل‌های کارشناسی حاکی از آن است که قیمت بیت کوین در سیر صعودی بالاتر از 70 هزار دلار فومو شدیدی را در مارکت ارز دیجیتال ایجاد نمود؛ به طوری که هر فرد درگیر در این بازار را به نحوی برای سرمایه‌گذاری بر روی این رمزارز محبوب ترغیب می‌نمود. از آنجایی که بیت کوین پس از 68 هزار دلار سقف تاریخی (ATH) جدیدی را به دست آورده بود و هیچ سطح مقاومت و حمایتی در آن وجود نداشت، بسیاری از سرمایه‌گذاران تحت تاثیر فوموی یاد شده گویی در حال کاوش در یک دنیای جدیدی از تحولات قیمتی بیت کوین بودند.

در ادامه تحولات قیمتی بیت کوین، با منتشر شدن شاخص PPI ماه فوریه آمریکا که 0.6 درصد بود، بیت کوین بلافاصله واکنش نزولی نشان داده و به کانال 66 هزار دلاری سقوط کرد. بر اساس داده‌های تورمی ایالات متحده، روز گذشته کمترین میزان ورودی سرمایه به صندوق‌های ETF بیت کوین در ماه جاری به ثبت رسید که این امر به خودی خود فشارهای بیشتری به روند نزولی بازار وارد ساخت و چنین امری نیز نگرانی‌های بیشتری را در میان سرمایه‌گذاران ایجاد نمود؛ به طوری که در حال حاضر بسیاری از آن‌ها به دنبال فروش بیت کوین‌های خود و خروج از بازار آن هستند.

تبدیل بیت کوین به ارز فیاتی همچون ریال ایران کار چندان سختی نبوده و صرفاً کافیست با مراجعه به صرافی ایرانی کیف پول من، بیت کوین‌های خود را در ازای تومان فروخته و مبلغ آن را مستقیماً در حساب بانکی خود دریافت کنید؛ اما آیا این موضوع استراتژی مناسبی است؟ به نظر می‌رسد که تبدیل بیت کوین به تتر گزینه بهتری برای تریدرها باشد.

تبدیل بیت کوین به تتر و مزایای آن

یک استراتژی قدیمی در بازار نزولی رمزارزها تبدیل ارزهای دیجیتالی به تتر است؛ چراکه این استیبل کوین بر اساس آنچه که تجربه نشان داده در برابر طوفان‌های نوسانات نزولی قیمتی سر بلند بیرون آمده و قیمت آن تحت تاثیر تحولات قیمتی، تغییری پیدا نکرده است. قیمت بیت کوین به عنوان پادشاه رمزارزها همواره بر روی قیمت سایر ارزهای دیجیتال تاثیر داشته و با شروع روند نزولی در بیت کوین شاهد سقوط قیمت در سایر رمزارزها نیز هستیم؛ به طوری که اتریوم با کاهش 5.6 درصدی قیمت و کاهش 14 درصدی برخی از آلت کوین‌ها اثبات کننده چنین ادعایی هستند. البته موضوع اهمیت تبدیل بیت کوین به تتر برای کاربران ایرانی رنگ و بوی دیگری دارد.

اقتصاد تورمی ایران سبب شده تا نرخ دلار به صورت انفجاری رشد کرده و در بازه زمانی 10 ساله از 3 هزار تومان به 60 هزار تومان برسد! در چنین آشفته بازاری اگر بیت کوین‌های خود را به تومان تبدیل کرده و از این بازار خارج شوید هیچ تضمینی بر این که ارزش پول شما افتی نداشته باشد، وجود ندارد. در این وضعیت بهترین گزینه تبدیل بیت کوین به تتر است که در واقع از آن به عنوان دلار ارزهای دیجیتال یاد می‌کنند. با تبدیل بیت کوین به تتر سرمایه نقدی شما از نوسانات قیمتی دلار و همچنین بازار نزولی بیت کوین در امان خواهد ماند و در یک فرصت مناسب می‌توانید با سرمایه خود وارد بازار بیت کوین شده یا بر روی آلت کوین دیگری سرمایه‌گذاری کنید و اگر قصد خرید بیت کوین را دارید میتوانید از طریقه صرافی کیف پول من اقدام کنید.

نحوه تبدیل بیت کوین به تتر

این موضوع که کاربران ایرانی تحت شدیدترین تحریم‌های مالی قرار داشته و نمی‌توانند از امکانات صرافی‌های بزرگی همچون بایننس استفاده کنند، بر کسی پوشیده نیست. در حال حاضر بهترین گزینه برای کاربران ایرانی استفاده از یک صرافی معتبر ایرانی بوده که دارای سابقه فعالیتی شفاف، حجم معاملاتی بالا و امنیت پیشرفته است. صرافی کیف پول من در کلیه پارامترهای یاد شده بهترین نمره را دریافت نموده و علاوه بر موارد یاد شده امکانات ویژه‌ای را همچون بازار تتری با کارمزد 0.4 درصدی برای کاربران فراهم کرده است.

در آیتم بازار تتری صرافی کیف پول من به راحتی می‌توانید کلیه رمزارزهای پشتیبانی شده از سوی این صرافی که بیش از 2 هزار رمزارز است را به تتر یا بالعکس تبدیل کنید و در ازای انجام چنین کاری کمترین میزان کارمزد ممکن در میان صرافی‌های مختلف را پرداخت کنید. برای تبدیل بیت کوین به تتر در صرافی کیف پول من در قدم اول باید یک حساب کاربری در صرافی کیف پول من ایجاد کرده و مراحل احراز هویت را پشت سر بگذارید. سپس در قدم بعدی واریز بیت کوین به حساب صرافی را انجام داده و از منو آیتم بازار تتری را انتخاب کنید.

کیف پول

حال در تب باز شده لیستی از رمزارزها به شما نشان داده خواهد شد که در اینجا باید گزینه خرید و فروش موجود در برابر بیت کوین / تتر را انتخاب و سپس در صفحه جدید در ذیل عنوان «فروش بیت کوین / تتر» مقدار بیت کوینی که قصد تبدیل آن به تتر را دارید، وارد کنید و در نهایت سفارش خود را به ثبت برسانید تا تترها به حساب صرافی شما واریز گردند.

کیف پول
کیف پول

تبدیل بیت کوین به سایر ارزهای دیجیتال

با افت قیمتی بیت کوین و تاثیری که هاوینگ به صورت کوتاه مدت بر روی قیمت آن خواهد داشت، صدای موسم آلت سیزن (AltSeason) یا فصل آلت کوین‌ها به گوش می‌رسد. منظور از آلت سیزن آن دوره زمانی در مارکت رمزارزی است که توجه سرمایه به جای بیت کوین بر روی آلت کوین‌ها متمرکز می‌شود. در چنین بازه زمانی، تسلط بیت کوین بر بازار کاهش پیدا کرده و سهم بازار آلت کوین‌ها روند صعودی به خود می‌گیرد؛ اما آنچه که الان شاهد آن هستیم، شوکی است که از افت قیمتی بیت کوین به سایر آلت کوین‌ها وارد شده است و شاید تبدیل بیت کوین به رمزارز دیگری غیر از تتر منطقی به نظر نرسد. البته همه چیز به تحلیل‌های شما بستگی دارد و نمی‌توان برای کلیه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار رمزارزی یک نسخه کلی پیچید.

به هر حال اگر در حال حاضر به دنبال حفظ ارزش سرمایه خود هستید، تبدیل بیت کوین به تتر را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ چراکه این عمل کار شما در تبدیل بیت کوین به سایر رمزارزها در آلت سیزن را نیز راحت‌تر می‌کند و با استفاده از همان آیتم بازار تتری کیف پول من که در مطالب فوق به آن اشاره شد، این بار می‌توانید از لیست رمزارزهای موجود در این آیتم، آلت کوین مدنظر خویش را انتخاب کرده و به جای پرداخت ریالی هزینه آن، از تتر برای این کار استفاده کنید و می توانبد در صرافی کیف پول من به خرید ارز دیجیتال اقدام نمایید.

مزیت استفاده از تتر در تبدیل رمزارزها در صرافی کیف پول من

سوال این است که چرا باید از تتر در تبدیل و مبادله رمزارزها استفاده کنیم؟! علت این موضوع به این نکته مربوط می‌شود که ارزش ریالی هر واحد تتر متناسب با نرخ دلار افزایش پیدا می‌کند؛ یعنی اگر در حال حاضر قیمت دلار 60 هزار تومان است، قیمت 1 واحد تتر نیز 60 هزار تومان خواهد بود. حال اگر نرخ دلار به 70 هزار تومان برسد ارزش تتر نیز 70 هزار تومانی خواهد بود؛ اما اگر شما در آن زمانی که دلار 60 هزاری بود تتر خود را به تومان تبدیل می‌کردید الان که دلار 70 هزار تومان شده است، می‌توانید با همان 60 هزار تومان 1 تتر خریداری کنید؟! مسلماً جواب منفی است!

فلسفه اهمیت تبدیل بیت کوین به تتر و سپس استفاده از آن در خرید سایر ارزهای دیجیتال نیز در همین نکته است که قدرت خرید شما را کمافی‌السابق حفظ می‌کند و دیگر افزایش نرخ دلار ناشی از تورم و تحریم نمی‌تواند قدرت خرید شما را کاهش داده و از این طریق شما را از بازار سودمند کریپتوکارنسی دور کند. از سوی دیگر نباید از کارمزد حداقلی بازار تتری صرافی کیف پول من که فقظ 0.4 درصد است غافل شد. در حال حاضر بسیاری از صرافی‌های ایرانی کارمزد 1 الی 3 درصدی برای انجام معاملات خرید و فروش در نظر گرفته‌اند که چنین امری در طولانی مدت تاثیرات منفی بر روی سود تریدرهای ایرانی خواهد داشت.

چرا صرافی کیف پول من را برای تبدیل بیت کوین به سایر ارزها انتخاب کنیم؟

کیف پول

احتمالا با مطالعه مطالب فوق تا حدودی متوجه علت انتخاب صرافی کیف پول من و استفاده از امکانات آن در تبدیل بیت کوین به سایر ارزها شده‌اید؛ اما در این بخش قصد داریم به تفصیل درباره این موضوع مطالبی را بیان کنیم که به تصمیم‌گیری شما در استفاده یا عدم استفاده از امکانات این صرافی معتبر ایرانی کمک خواهد کرد. صرافی کیف پول من به دلیل داشتن تنوع ارز دیجیتال پشتیبانی شده، در میان 10 صرافی برتر جهان جای گرفته است؛ این صرافی دارای نقدینگی و حجم معاملات بسیاری بالایی است که چنین امری نقش کلیدی را در درست و به موقع اجرا شدن استراتژی‌های معاملاتی کاربران ایفا می‌کند.

شکاف قیمتی در این صرافی در بازه قیمتی حداقلی قرار داشته و از سوی دیگر امنیت بالای این صرافی سبب شده تا هیچگونه تهاجم سایبری موفقی در تاریخچه فعالیتی آن به ثبت نرسد. این صرافی ایرانی فعالیت کاملاً رسمی و قانونی داشته و به طور کاملاً شفاف آدرس دقیق کلیه دفاتر آن (از دفتر بخش پشتیبانی فنی و چت آنلاین گرفته تا دفتر توسعه‌دهندگان و دفتر مدیریت) در وب‌سایت این صرافی درج شده است. این صرافی به لحاظ پشتیبانی از مشتریان نمره عالی را از کاربران دریافت کرده و جالب است بدانید که بخش پشتیبانی این مجموعه به دو بخش تماس تلفنی و چت آنلاین تقسیم شده که تماس تلفنی از ساعت 8 صبح تا 10 شب و چت آنلاین نیز به صورت 24 ساعته در اختیار کاربران بوده تا سوالات و مشکلات پیش آمده را با کارشناسان بخش پشتیبانی در میان بگذارند.

کیف پول من؛ بهترین صرافی ایرانی برای مبادله رمزارزها

سقوط قیمتی بیت کوین و فاد (FUD) ایجاد شده ناشی از آن سبب شده تا بسیاری از سرمایه‌گذاران BTC به دنبال پلن دومی برای خروج از این مهلکه باشند. براساس اخبار رسمی و تحلیل کارشناسان همه چیز به جلسه FOMC ایالات متحده که در 1 فروردین برگزار خواهد شد بستگی دارد و بهترین استراتژی فعلی تبدیل بیت کوین‌ها به تتر است تا در صورت دریافت سیگنال قیمتی صعودی بتوانید بیت کوین بیشتری را با سرمایه فعلی در کف قیمتی خریداری کنید. برای تبدیل بیت کوین به تتر و سایر ارزها فقط کافیست به صرافی کیف پول من مراجعه کرده و از آیتم بازار تتری این صرافی ایرانی معتبر و کاملاً امن استفاده کنید؛ پس وقت را تلف نکرده و سری به کیف پول من بزنید که هر ثانیه در مارکت ارز دیجیتال ارزشی بیشتر از طلا دارد!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات