هتل قشم نزدیک آکواریوم پروانه طلایی-علی بابا

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
علی بابا
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مطلب همراه ما باشید تا بگوییم برای مشاهده آکواریوم پروانه طلایی، کدام هتل قشم که در نزدیکی آکواریوم قرار دارد را رزرو کنید.
تبلیغات

آکواریوم پروانه طلایی، یکی از جاهای دیدنی قشم که قطعا تمامی گردشگران به آن علاقه دارند و به شما هم پیشنهاد می‌کنیم بازدید از آن را در لیست دیدنی‌های این جزیره قرار دهید. مجموعه‌ای آبزیان خلیج‌فارس و جهان را در کنار هم می‌بینید که بسیار رنگی و زیبا هستند. از طرفی این آکواریوم در زیر زمین یک مرکز خرید قرار داشته و به دیگر مراکز خرید نزدیک است. پس در این مطلب همراه ما باشید تا بگوییم برای مشاهده این آکواریوم و گشت‌وگذار در مراکز خرید همان ناحیه، بهتر است کدام هتل قشم که در نزدیکی آکواریوم قرار دارد را رزرو کنید.

هتل آتامان قشم

هتلی 4 ستاره در قشم با نام آتامان که در بلوار گلستان و در اسفندماه سال 1396 به بهره‌برداری رسیده است. این هتل نوساز، ساختمانی 4 طبقه با 58 باب واحد اقامتی است که امکاناتی لوکس را در مجموعه خود ارائه می‌دهند. با رزرو اتاق‌های هتل آتامان قشم در نزدیکی ساحل و سیتی‌سنتر 1 و 2 قرار دارید. همچنین می‌توانید از خدمات این هتل قشم در فضایی آرام و دلنشین برخوردار شوید.

علاوه بر امکانات هتل، این فضای اقامتی در فاصله کمی از مرکز خرید سیمرغ قرار دارد. به‌گونه‌ای که با خودرو می‌توانید در مدت‌زمان کم‌تر از 5 دقیقه خودتان را به این مجموعه و آکواریوم پروانه طلایی در زیرزمین مرکز خرید سیمرغ برسانید. همچنین پارک زیتون و بوستان سینما در فاصله کمی از هتل قرار دارند. شما می‌توانید با 10 دقیقه و 20 دقیقه رانندگی نیز خودتان را به ترتیب به قلعه پرتقالی‌ها و دره ستارگان برسانید.

تنوع واحدهای اقامتی در هتل آتامان قشم به‌اندازه‌ای است که شما می‌توانید به‌صورت تکی، 2 نفره و خانوادگی سفر کنید. زیرا اتاق‌های 2 نفره دبل و توئین، 3 نفره دبل و سینگل، 4 نفره دبل و توئین و انواع سوئیت‌های یک‌خوابه برای 2 نفر، 2 خوابه برای 4 نفر و VIP رویال برای 3 نفر در هتل آتامان قابل رزرو هستند.

تمامی اتاق‌های این مجموعه اقامتی دلباز هستند و نورگیر دارند. وجود نور کافی و ابعاد بزرگ سوئیت‌ها به‌اندازه‌ای است که گویا در خانه خود هستید. از طرفی امکانات زیادی از جمله تاکسی‌سرویس، خدمات تهیه بلیط و تور، سالن‌های بدنسازی و بیلیارد، خشک‌شویی، خدمات خانه‌داری و .... نیز در این هتل وجود دارد.

هتل بوتیک ایرمان قشم

در بهمن‌ماه سال 1396 بود که هتل بوتیک ایرمان قشم در خیابان پژوهش فعالیت خود را آغاز کرد. ایرمان بعدها به‌عنوان اولین بوتیک هتل در جزیره قشم میزبان مسافران بود و ساختار فضای خود را به‌صورت ترکیبی از سبک‌های سنتی و مدرن، طراحی کرد. هتل بوتیک ایرمان در قشم با 5 طبقه و 38 واحد اتاق و سوئیت قابل رزرو است و شما می‌توانید در هر طبقه، طراحی دکوراسیون خاصی را ببینید.

علی بابا

آکواریوم پروانه طلایی یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های جزیره که هر روزه میزبان گردشگران زیادی است و در زیر زمین مرکز خرید سیمرغ قرار دارد. فاصله بین هتل ایرمان و این آکواریوم چندان زیاد نیست. به‌گونه‌ای که شما می‌توانید با کم‌تر از 5 دقیقه رانندگی، خودتان را به این جاذبه دیدنی قشم برسانید. این هتل قشم در فاصله نزدیکی به ساحل نیلگون خلیج‌فارس و مراکز خرید سیتی‌سنتر یک و 2 قرار گرفته است.

اتاق‌های هتل ایرمان تنوع زیادی دارند و شما می‌توانید یکی از اتاق‌های دبل کلاسیک، توئین، تریپل، دبل لوکس، دبل اکسکلوسیو و سوئیت‌های رویال با یک خواب را رزرو کنید. نورپردازی خاص، رنگ‌آمیزی گرم در اتاق‌ها و معماری خاص این فضاهای اقامتی در تمامی واحدها دیده می‌شود.

هتل آرتا قشم

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جزیره قشم که در فروردین 1396 فعالیت خود را شروع کرد، هتل آرتا نام دارد. هتلی 4 ستاره که ساختمان آن در 7 طبقه ساخته شده و در 48 باب واحد اقامتی به‌صورت اتاق و سوئیت، میزبان شما مسافرین عزیز است. این هتل قشم که به‌تازگی ساخته شده و امکانات زیادی را به مسافران ارائه می‌دهد، موقعیت مکانی خوبی دارد.

مرکز خرید ستاره، سیتی‌سنتر یک و 2 از مهم‌ترین مراکز خرید در جزیره قشم هستند که با رزرو اتاق در هتل آرتا قشم، در نزدیکی این مجموعه‌ها هستید. آکواریوم پروانه طلایی با استقبال خوبی در این جزیره مواجه شده و برای رفتن به این مکان باید به زیر زمین مرکز خرید سیمرغ بروید که با خودرو در کم‌تر از 5 دقیقه به آنجا می‌رسید. پیشنهاد می‌کنیم بعد از چندین ساعت گشت‌وگذار در مراکز خرید، به این مجموعه آبزیان سری بزنید.

هتل نخل زرین قشم

مسافرین زیادی وجود دارند که به دلیل بودجه سفر نمی‌توانند در هتل‌هایی لوکس اقامت داشته باشند. از طرفی ماندن در قشم بدون رزرو اتاق یا هتل، قطعا دردسرساز خواهد بود. پس هتلی 2 ستاره با قیمت مقرون‌به‌صرفه را به شما معرفی می‌کنیم که نخل زرین نام دارد و از سال 1391 در میدان گلها شروع به کار کرد.

علی بابا

40 باب واحد اقامتی در هتل نخل زرین قشم قابل رزرو هستند. همچنین ساحل خلیج‌فارس، مراکز خرید سیتی‌سنتر یک و 2 از مهم‌ترین فضاهای این جزیره به‌حساب می‌آیند که فاصله کمی با هتل نخل زرین دارند. البته فقط کافی است با تاکسی، خودتان را به مرکز خرید سیمرغ برسانید و به زیر زمین آن بروید. اکنون، گونه‌های متفاوتی از آبزیان خلیج‌فارس و خارجی را می‌بینید. واحدهای اقامتی در این هتل به‌صورت اتاق‌های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته، سوئیت‌های یک‌خوابه برای 4 الی 5 نفر و 2 خوابه برای 6 نفر قابل رزرو هستند.

جزیره قشم یکی از بهترین مقصدهای گردشگری برای سفر است. احتمالا شما هم با جستجویی در جاذبه‌های دیدنی این جزیره متوجه آکواریوم پروانه طلایی شدید. مجموعه‌ای که آبزیان خلیج‌فارس و گونه‌های جهانی را در خود جای، داده تا علاقه‌مندان آن‌ها را ببینند و لذت ببرند. در این مطلب، هتل‌هایی را معرفی کردیم که با رانندگی کم‌تر از 5 دقیقه می‌توانید خودتان را به این آکواریوم برسانید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات