قیمت تور ازمیر تابستان 1403 -علی بابا

پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
علی بابا
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
قطعا اگر از خرید کردن لذت می‌برید یا می‌خواهید در تاریخ غنی ترکیه غرق شوید، تور ازمیر مدنظرتان است. برای آشنایی با قیمت تور ازمیر با ما همراه باشید.
تبلیغات

شهر تاریخی ازمیر با ۸ هزار سال تاریخ، مکان‌های دیدنی و تفریحی زیادی دارد و برای تعطیلات شما ایده‌آل خواهد بود. این شهر سومین شهر بزرگ ترکیه است و توانسته رتبه دومین شهر پربازدید ترکیه را کسب کند. قطعا اگر از خرید کردن لذت می‌برید یا می‌خواهید در تاریخ غنی ترکیه غرق شوید، تور ازمیر یا تور استانبول را در نظر گرفته‌اید. برای آشنایی با قیمت تور ازمیر با ما همراه باشید.

قیمت تور ازمیر تابستان 1403

قیمت تور ازمیر به هتلی که انتخاب می‌کنید و زمان سفر شما بستگی دارد. اگر یک هتل ۳ ستاره برای سفر خود انتخاب کنید، سفری اقصادی‌تر خواهید داشت اما با هتل‌های ۵ ستاره این شهر، سفری مجلل اما گران‌قیمت‌تر را تجربه می‌کنید. همچنین در تعطیلات و فصول بهار و تابستان باید هزینه بیشتری برای تور بپردازید، اما سفر در بهار و تابستان ارزان‌تر خواهد بود. شما می‌توانید به راحتی در سایت علی بابا مشخصات سفر خود انتخاب کنید و قیمت تورهای مختلف را ببینید.

تصور کنید که می‌خواهید به یک سفر ۳ روزه به ازمیر بروید و می‌خواهید هزینه این سفر را بدانید. در ادامه هزینه تور برای انتخاب هر هتل برای سفر ۳ روزه به ازمیر در تابستان 1403 را برای شما بازگو می‌کنیم.

هتل آدا آپارت ازمیر

یکی از اقصادی‌ترین گزینه‌های ممکن برای سفر شما به ازمیر، هتل ۴ ستاره آدا آپارت است. شما برای این تور ۳ روزه برای هر نفر باید ۱۲۵،۹۶۸،۰۰۰ ریال هزینه بپردازید. در این هتل می‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید و از صبحانه قاره‌ای هتل در ساعت‌های ۷ تا ۱۰:۳۰ صبح لذت ببرید. همچنین در اتاق خود به یخچال، ال‌سی‌دی و سشوار دسترسی خواهید داشت.

در هتل آدا آسپارت، شما به موزه آتاتورک ازمیر، موزه تاریخ و هنر ازمیر و موزه هنر و مجسمه ازمیر نزدیک خواهید بود. همچنین اگر به دنبال استفاده از امکانات تفریحی هستید، پارک اینسان حاکلاری، شهر بازی لونا پارک و کولتور پارک نیز به شما نزدیک خواهند بود.

هتل گرند زیبک ازمیر

هتل Grand Zeybek Hotel، یک هتل ۳ ستاره اقصادی است که در مرکز شهر قرار دارد و به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی روزهای خود را به گشت‌وگذار در ازمیر بپردازید. برای تور ۳ روزه ازمیر در این هتل، باید به ازای هر نفر ۱۳۱،۰۷۹،۰۰۰ ریال بپردازید. همچنین اقامت در این هتل با صبحانه رایگان همراه خواهد بود. از امکانات فوق‌العاده هتل گرند زیبک می‌توان به صرافی، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و رستوران اشاره کرد.

علی بابا

حین اقامت خود در هتل گرند زیبک ازمیر، به جاذبه‌هایی مانند مرکز فرهنگی آتاتورک، موزه باستان‌شناسی ازمیر، برج ساعت ازمیر، بازار تاریخی کمرآلتی و موزه آگوارا نزدیک خواهید بود. کمپ فضایی ترکیه نیز کمتر از ۱۰ کیلومتر با شما فاصله خواهد داشت. فاصله این هتل با فرودگاه ۱۵ کیلومتر است.

هتل رامادا انکر ازمیر

هتل رامادا انکر ازمیر (Ramada Encore Izmir) هتلی ۴ ستاره است که موقعی عالی و امکاناتی فوق‌العاده دارد. هر نفر باید برای تور ۳ روزه این هتل مبلغی حدود ۱۴۴،۹۲۲،۰۰۰ ریال بپردازد. مهمانان می‌توانند در اقامت خود از صبحانه رایگان استفاده کنند یا برای وعده‌های دیگر نیز به رستوران این هتل مراجعه کنند. در طول اقامت خود، به امکاناتی مانند تلویزیون، روم سرویس، پارکینگ، اتاق کنفرانس و مینی بار دسترسی خواهید داشت.

اگر می‌خواهید حین سفرتان فعال باشید، می‌توانید از باشگاه ورزشی هتل رامادا انکر نیز استفاده کنید. این هتل تنها ۱.۸ متر با تله فریک ازمیر فاصله دارد و فاصله آن نیز با بنای تاریخی آسانسور بزرگ ازمیر تنها به ۸.۶ کیلومتر می‌رسد. فرودگاه بین‌المللی نیز تنها حدود ۱۵ کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

علی بابا

سخن پایانی

تور استانبول یا تور ازمیر می‌تواند تجربه‌ای برای شما باشد و اگر به تاریخچه غنی و مراکز فرهنگی متنوع ترکیه علاقه دارید، تور ازمیر بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شما می‌توانید با بررسی هتل‌های مختلف در سایت علی‌بابا، مناسب‌ترین امکانات و قیمت را برای خود انتخاب کنید و سفری رویایی داشته باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات