دومین رویداد ماگ برگزار شد

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
پارس پک
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
دومین رویداد تخصصی ماگ با موضوع INFORMATION RETRIEVAL برگزار شد.
تبلیغات

در دومین رویداد تخصصی ماگ، علی جهانی متخصص سئو، درباره الگوریتم‌های کاهش هزینه کرلینگ موتور جست و جوی گوگل صحبت کرد. رویداد ماگ به صورت منظم هر ماه با هدف هم افزایی و اشتراک دانش در بین جامعه متخصصین حوزه بازاریابی دیجیتال با حمایت اولین میزبان ابری ایران شرکت دانش بنیان پارس پک برگزار میشود.

علی جهانی کیست؟

علی جهانی به عنوان یک متخصص سئو، بطور عمیق نحوه کار کردن موتورهای جستجو را مورد بررسی قرار داده و با درک عمیق از مبانی فنی مربوط به NLG ،NLU ،NLP نحوه پردازش صحیح کرلینگ، ایندکسینگ و رنکینگ را تحلیل و بررسی کرده است.

اوه همچنین تحلیل کننده Patentها وابسته به سئو در سورس ها و نویسنده های معتبر و بخش مهم و پایه بازگشت اطلاعات یا Information retrieval می باشد.

پارس پک

در این رویداد چه گذشت؟

این رویداد در ساعت 9 صبح جمعه در محله هفت تیر تهران آغاز شد، پس از خوش آمد گویی به میهمانان عزیز و صرف صبحانه (املت و قهوه)، در راس ساعت 10 صبح، ابتدا مهمانان خودشان را معرفی کرده و ارائه علی جهانی آغاز شد. پس از ارائه به سراغ پرسش و پاسخ‌ها رفتیم.

پارس پک

سرفصل‌های ارائه چه بود؟

علی جهانی درباره موضوعاتی کرلینگ خزنده‌های گوگل صحبت کرد، موضوعاتی که می تواند به وب سایت‌ها کمک کند تا درک بهتری از خزنده گوگل داشته باشند تا هزینه‌های ایندکسینگ را کاهش دهند.

● PARSING

● CLUSTERING

● STORING

● Tokenization

● Case Conversion

● Stemming

● Part-of-Speech

مهمانان این رویداد چه کسانی بودند؟

در این رویداد جمعی از متخصصین سئو و دیجیتال مارکتینگ از جمله عیسی نیکومنش، صادق نورزاد، مرتضی نجفی ،امین هاشمی، فرید شجاعی و… حضور داشتند.

پارس پک

به وقت سوالات

در زمان پرسش و پاسخ همزمان با پاسخ به سوالات میهمانان رویداد توسط علی جهانی، شاهد ارائه جذاب جناب آقای مهندس صادق نورزاد موسس وب سایت نمناک و مدیر عامل سئو سیگنال بودیم، ایشان در خصوص تاثیر سرور، معماری و مهندسی وب سایت در رفتار خزنده‌های گوگل صحبت کردند و اطلاعات بسیار ارزشمندی را با ما به اشتراک گذاشتند.

پارس پک

آنچه گذشت

رویداد تخصصی ماگ در تاریخ جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار شد، این رویداد در نظر دارد تا با دعوت از متخصصین حوزه بازاریابی دیجیتال در جهت افزایش دانش منابع انسانی ارزشمند میهن عزیزمان ایران قدم‌ بردارد، این رویداد برای بار دوم در شهر تهران برگزار شد، که اولین ارائه دهنده آن سینا جهانگرد مدیر سئو دیجیاتو و دومین ارائه دهنده علی جهانی بودند. همچنین در ماه‌های آینده میزبان ارائه‌های بسیار جذابی خواهیم بود، جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده ویدیو رویداد، ماگ را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

منبع: کانال ماگ

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات