کافه ارز | آموزش افتتاح حساب، شارژ و نقد درآمد پایر در ایران

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
کافه ارز
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مطلب به بررسی سیستم پرداختی پایر که امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، می‌پردازیم.
تبلیغات

سیستم‌های پرداختی با گذشت زمان به‌روز و پیشرفته‌تر می‌شوند تا بتوانند خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهند. یکی از این سیستم‌های پرداختی که امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، سیستم پایر (Payeer) است که در این مطلب به طور مفصل به آن می‌پردازیم.

آشنایی با حساب پایر

در گذشته، مردم برای معامله فقط از پول نقد استفاده می‌کردند که برخی اوقات آن‌ها را دچار مشکل می‌کرد. البته هیچ سیستم پرداخت آنلاینی وجود نداشت که افراد بتوانند از آنها برای ارسال و دریافت پول استفاده کنند. اما امروزه اینطور نیست و پول‌های مجازی بیشتر از قبل در معاملات پولی و ارزی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خوشبختانه ما در دورانی زندگی می‌کنیم که توان تکنولوژی اینترنت پرسرعت به اوج خود رسیده است و بیشتر فعالیت‌های اقتصادی و مالی در دنیا به صورت آنلاین و در بستر فضای اینترنت انجام می‌شوند. در حقیقت، مردم با استفاده از یک درگاه پرداخت بین‌المللی می‌توانند در هر جای دنیا که هستند پول ارسال یا دریافت کنند.

پایر یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که کاربران از طریق آن می‌توانند به صورت لحظه‌ای معاملات خود را در آن انجام دهند. پایر رقیب شرکت‌های بزرگی نظیر پی‌پال است و برای پیروزی در این رقابت، امکانات پرداختی بسیار خوبی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

پایر خدماتی را برای پرداخت و دریافت پول در بسیاری از کشورها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سیستم از بسیاری از سرویس‌های تبدیل آنلاین ارز پشتیبانی کرده و به کاربران خود اجازه استفاده از آن را روی سیستم‌ها، کارت‌های بانکی و موسسات مختلف را می‌دهد. شما می‌توانید تنها با وارد کردن آدرس ایمیل و کد اعتبارسنجی که به ایمیل شما ارسال می‌شود، نام و کشور، در این سیستم ثبت نام کنید. سیستم پرداخت پایر به کاربران خود اجازه می‌دهد حساب کاربرای ناشناس با حد مجاز برداشت تا ۹۹۹ دلار، ایجاد کنند.

این سیستم امکان سفارش یک کارت اعتباری رایگان مسترکارت (فیزیکی و مجازی) را می‌دهد. البته صدور مسترکارت جدید در حال حاضر متوقف شده و کارت‌هایی که قبلا صادر شده‌اند هم مسدود شده‌اند. بنابراین شما هرگز نمی‌توانید از مستر کارت پایر استفاده کنید.

سیستم پرداخت پایر از سرمایه‌گذاری و خرید و فروش ارزهای دیجیتال پشتیبانی کرده و به کاربران این امکان را می‌دهد که با واریز پول به صورت دلار، یورو و روبل بتوانند ارز دیجیتال بخرند. همچنین از هفت نوع ارز دیجیتال، AdvCash و پرفکت مانی (Perfect Money) برای انتقال سریع‌تر پول هم پشتیبانی می‌کند. کاربران برای افزایش موجودی حساب خود می‌توانند از بین گزینه‌ها مختلف شامل کارت‌های بانکی (ویزا، مستر کارت و ماسترو)، بیت کوین، اتریوم، تتر، لایت کوین، کیوی، AdvCash و پرفکت مانی، انتخاب کنند.

پایر سرویس‌های مالی خود در اروپا را از طریق Finance Private Limited Company ارائه می‌دهد. این سیستم گواهی فعالیت «سرویس ارزهای دیجیتال» خود را از وزارت امور اقتصادی و ارتباطات کشور استونی دریافت کرده است. این یعنی پایر یک پردازنده قابل اعتماد بوده و جای پول‌های شما نزد آن‌ها امن است.

کافه ارز

مزایای استفاده از حساب پایر

یکی از بهترین مزایای افتتاح حساب پایر این است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به راحتی و برای هر فردی در دنیا پول ارسال کرده یا از افراد مختلف در هر نقطه‌ای از دنیا پول دریافت کنند. برداشت پول از پایر نیز ساده است و کاربران ایرانی می‌توانند از این سیستم برای نقد درآمد ارزی خود استفاده کنند. به طور کلی، از مزایای داشتن یک حساب پایر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استفاده رایگان و عدم نیاز به تهیه اشتراک پرمیوم
  • کارمزد صفر
  • ارسال پول رایگان از طریق آدرس ایمیل
  • پشتیبانی 24 ساعته و آنلاین
  • مدیریت ارزهای مختلف نظیر یورو، دلار، روبل و همچنین ارزهای دیجیتال (بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و غیره) را می‌توان به صورت مستقل در یک حساب
  • کسب درآمد کاربران از طریق برنامه affiliate
  • امکان خرید و فروش و تبدیل ارزهای دیجیتال

آموزش ساخت حساب پایر

برای ساخت حساب پایر باید به سایت رسمی آن مراجعه کرده و بر روی گزینه Create Account کلیک کنید. سپس با وارد کردن ایمیل ثبت‌نام خود را شروع کنید. در مرحله بعد باید کد تاییدیه‌ای که برای شما ایمیل‌شده است را در این صفحه وارد کنید.

در مرحله بعد باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. سپس یک رمز عبور قوی برای خود انتخاب کرده و عبارت Secret Word را نیز چیزی بنویسید که بتوانید آن را به ذهن بسپارید. در حقیقت، اگر رمز عبور خود را فراموش کنید، می‌توانید با این عبارت حساب کاربری خود را بازیابی کنید. در بخش Account Name نیز یک اسم برای انتخاب کرده و پس از آن وارد حساب کاربری خود شوید.

البته، دسترسی به سیستم پرداختی پایر از داخل ایران امکان‌پذیر نیست و کاربران امکان افتتاح حساب Payeer را ندارند. نگران نباشید، شما می‌توانید از طریق سایت‌های واسطه نظیر سایت کافه ارز برای خود حساب پایر افتتاح کنید. برای این کار کافی است در سایت کافه ارز یک حساب ایجاد کنید و بعد از انجام مراحل ساده احراز هویت، سفارش افتتاح حساب پایر ثبت کنید.

چطور به حساب پایر پول انتقال دهیم؟

روش‌های مختلفی برای ارسال پول به حساب پایر وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از هر نقطه از جهان نقل و انتقالات مالی خود را انجام دهید. به طور کلی، از طریق روش‌های زیر می‌توان به حساب پایر پول منتقل کرد.

  • کارت‌های اعتباری نظیر ویزاکارت یا مسترکارت
  • بیت‌کوین
  • انتقال بانکی
  • سیستم OkPay
  • سیستم SEPA

اگر امکان شارژ حساب پایر برای شما امکان‌پذیر نیست و به روش‌هایی که در بالا گفته شد دسترسی ندارید ، می‌توانید از سرویس شارژ حساب پایر در سایت کافه ارز استفاده کرده و با کارمزدی ناچیز و به صورت آنی حساب پایر خود را شارژ کنید.

کافه ارز

چطور از حساب پایر پول برداشت کنیم؟

اگر با کارفرمای خارجی کار می‌کنید یا این که به صورت فریلنسری و پروژه‌ای در سایت‌های خارجی فعالیت دارید، می‌توانید دستمزد خود را در حساب پایر دریافت کنید(نقد پایر). برای برداشت از حساب پایر نیز روش‌های مختلفی در اختیار شما قرار دارد که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • بیت‌کوین
  • نقل و انتقالات بانکی
  • لایت کوین
  • سیستم OkPay
  • سیستم SEPA

البته، برای برداشت پول از حساب پایر ممکن است به مشکل برخورد کنید، بنابراین، بهتر است که از سایت‌های واسطه و صرافی‌های آنلاینی مثل سایت کافه ارز استفاده کنید. البته، یکی از روش‌های برداشت از پایر از طریق ارز دیجیتال بیت‌کوین است. شما می‌توانید با ساخت یک کیف پول دیجیتالی بیت‌کوین، موجودی حساب پایر را به بیت‌کوین تبدیل کرده و آن را به کیف پول انتقال دهید.

وریفای حساب پایر چگونه است؟

کاربران پایر برای استفاده کامل نیاز دارند تا حساب خود را در این درگاه، فعال‌سازی یا به اصطلاح وریفای (Verify) کنند. البته اگر این کار را انجام ندهید، مشکلی در استفاده از پایر وجود نخواهد داشت، اما برخی از ویژگی‌های خاص ممکن است برای شما در دسترس نباشند. لازم به ذکر است که شما هر زمان که بخواهید می‌توانید اقدام به وریفای کردن حساب Payeer خود کنید.

برای وریفای حساب Payeer وارد پنل کاربری خود شوید. سپس با بردن موس بر روی عبارت "Account No" در بالای صفحه و کلیک بر روی کلمه "GO" در لیستی که در زیر قسمت قبل باز می‌شود، به صفحه جدیدی هدایت می‌شوید. در اینجا باید اطلاعات خود مانند تصاویری از پاسپورت و کارت شناسایی را در سایت بارگذاری نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

تبلیغات