کافه ارز | چطور در تهران وقت سفارت بگیریم؟

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
کافه ارز
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اگر شما هم قصد تعیین وقت مصاحبه با سفارت‌های کشورهای خارجی را دارید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، این مطلب خیلی برایتان کاربردی خواهد بود.
تبلیغات

یکی از مهم‌ترین مراحل دریافت ویزا و اجازه ورود به یک کشور خارجی، گرفتن وقت سفارت است که ممکن است در آن باید با فرد متقاضی مصاحبه شود. اگر شما هم قصد تعیین وقت مصاحبه با سفارت‌های کشورهای خارجی را دارید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، این مطلب خیلی برایتان کاربردی خواهد بود.

نحوه گرفتن وقت مصاحبه از سفارت

پرداخت تعیین وقت سفارت از مهم‌ترین مراحل در فرآیند اخذ ویزا به شمار می‌رود که در طی آن فرد متقاضی برای مصاحبه به داخل سفارت کشور مورد نظر در تهران دعوت می‌شود. برخی از کشورها راحت‌تر وقت مصاحبه می‌دهند و گرفتن وقت از برخی از سفارت‌ها زمان‌ بیشتری از شما می‌گیرد.

پس از اقدام به گرفتن ویزا و سفر به یک کشور خارجی باید یک وقت مصاحبه با سفارت آن در داخل یا خارج از کشور را ترتیب دهید. شما برای این کار باید برنامه‌ریزی کنید تا مبادا زمان آن بگذرد. به طور کلی، دو روش برای گرفتن وقت مصاحبه از سفارت وجود دارد. در گزینه اول باید به صورت مستقیم این وقت مصاحبه را از سفارت بگیرید یا این که از طریق واسطه‌ها برای آن اقدام کنید. در ادامه نحوه تعیین وقت مصاحبه از برخی از مهم‌ترین سفارت‌ها و روش پرداخت هزینه آن را توضیح می‌دهیم.

چگونه از سفارت آلمان وقت بگیریم؟

سفارت آلمان یکی از شلوغ‌ترین سفارت‌ها در میان کشورهای اروپایی است که متقاضیان ایرانی برای دریافت ویزا و سفر به آن اقدام می‌کنند. برای گرفتن وقت سفارت آلمان می‌توانید از طریق سایت سفارت اقدام کرده و به صورت آنلاین وقت خود را تعیین کنید. تعیین وقت سفارت آلمان فقط برای ارائه اطلاعات بیومتریک است و شما نیازی به مصاحبه با افسر سفارت نخواهید داشت.

برای دریافت ویزای دانشجویی، گردشگری و کاری باید به سایت ویزا متریک مراجعه کنید. سپس با پرداخت هزینه نقدی می‌توانید وقت سفارت آلمان را دریافت کنید. توجه داشته باشید که وقت سفارت آلمان به سرعت پر می‌شود، پس بهتر است برای آن برنامه‌ریزی درستی ترتیب دهید.

چطور از سفارت فرانسه وقت بگیریم؟

برای گرفتن وقت سفارت فرانسه باید ابتدا به صورت آنلاین فرم درخواست ویزا را پر کرده و سپس اقدام به رزرو وقت سفارت کنید. درخواست ویزای ملی و اقامت بلند مدت مصاحبه دارد اما دریافت ویزای توریستی نیازی به مصاحبه نیست و تعیین وقت تنها برای ارائه مدارک و ثبت اطلاعات بیومتریک است. برای گرفتن وقت سفارت برای ویزای توریستی باید ابتدا وارد سایت vfs فرانسه شده و با ساخت حساب کاربری، وقت را رزرو کنید.

در زمان ثبت‌ درخواست 1 میلیون تومان از متقاضی دریافت می‌شود که در روز ملاقات حضوری به حساب وی بازگردانده می‌شود. البته، در زمان مراجعه حضوری به دفتر VFS Global مبلغ 120 یورو به صورت نقدی از شما دریافت می‌شود که این مبلغ برگشت‌ناپذیر است.

کافه ارز

چگونه وقت سفارت آمریکا بگیریم؟

متقاضیان دریافت ویزای آمریکا معمولاً برای گرفتن وقت از سفارت آمریکا در کشورهای همسایه و نزدیک به ایران اقدام می‌کنند. برای این کار باید از قبل و با پرداخت هزینه دلاری، وقت مصاحبه را رزرو کنند. برای این کار باید به سایت usvisa-info.com مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات تا مرحله پرداخت پیش بروید. در این مرحله شما می‌توانید معادل ریالی هزینه 160 دلاری را به سایت‌های پرداختی واسطه نظیر کافه ارز پرداخت کرده و منتظر بمانید. یکی از بهترین گزینه‌ها برای اخذ ویزای آمریکا، کشور ارمنستان است و در کشورهایی نظیر ترکیه، قبرس و امارات متحده عربی نیز می‌توانید برای دریافت ویزای آمریکا اقدام کنید.

تعیین وقت سفارت استرالیا در تهران چگونه است؟

سفارت استرالیا واقع در تهران خیابان زعفرانیه است اما برای گرفتن وقت سفارت نیازی به مراجعه حضوری به این محل ندارید. در حقیقت، شما می‌توانید تمامی مراحل را به صورت آنلاین انجام دهید. برای درخواست وقت مصاحبه باید به سایت اصلی سفارت آن مراجعه کنید.

ویزای استرالیا انواع مختلفی دارد و شما برای تعیین وقت مصاحبه برای هر کدام باید مبلغی جداگانه پرداخت کنید. برای پرداخت هزینه باید از طریق کارت‌های اعتباری نظیر ویزاکارت و مسترکارت استفاده کنید. برای مثال، هزینه ویزای درخواست تحصیلی و ویزای سرپرست تحصیلی 650 دلار است که می‌توانید از طریق سایت‌های پرداختی نظیر سایت کافه ارز آن را در کمترین زمان ممکن پرداخت نمایید. شما همچنین می‌توانید هزینه لاج استرالیا (Lodge) را از طریق ساین کافه ارز پرداخت کنید.

تعیین وقت سفارت آذربایجان (e-visa) چطور است؟

تعیین وقت سفارت آذربایجان در گذشته پیچیده و گران‌قیمت بود، اما در حال حاضر سیستم ویزای الکترونیکی یا همان e-visa آذربایجان باعث شده تا شهروندان بیش از 100 کشور جهان بتوانند به سادگی برای دریافت این ویزا اقدام کرده و در عرض چند روز آن را دریافت نمایید.

ویزای الکترونیکی آذربایجان یک سند الکترونیکی است که به پاسپورت متقاضی ضمیمه می‌شود. این ویزا 90 روز اعتبار دارد و متقاضی پس از صدور این ویزا می‌تواند طی 90 روز آینده وارد این کشور شود. برای درخواست ویزای الکترونیکی آذربایجان باید وارد سایت رسمی آن شده و درخواست e-visa یا همان آسان ویزا را ارسال نمایید.

در مرحله بعد باید هزینه صدور ویزای الکترونیکی را پرداخت نمایید. صدور ویزای عادی آذربایجان سه روز طول می‌کشد و هزینه آن 26 دلار است. صدور ویزای فوری آذربایجان نیز تنها هشت ساعت کاری طول می‌کشد و هزینه‌ای معادل 62 دلار دارد. توجه داشته باشید که مبلغ ویزای آذربایجان غیرقابل استرداد است.

کافه ارز

چگونه وقت سفارت کانادا را بگیریم؟

اگر قصد سفر یا مهاجرت به کانادا را دارید باید برای دریافت ویزای این کشور ابتدا پرداخت تعیین وقت سفارت کانادا را انجام دهید. برای تعیین وقت باید درخواست خود را از طریق VFS Global ارسال کنید. پس از تعیین وقت، به‌منظور انگشت‌نگاری باید به یکی از مراکز وک (کارگزاری‌های سفارت کانادا) در یکی از کشورهای ترکیه یا امارات متحده عربی بروید. برای پرداخت هزینه 30 دلاری انگشت‌نگاری می‌توانید از سایت‌های واسطه نظیر سایت کافه ارز استفاده کنید.

تعیین وقت سفارت سوئد را چطور بگیریم؟

سوئد عضو منطقه شنگن است، بنابراین برای سفر به آن باید درخواست ویزای شنگن را صادر کنید. برای تعیین وقت سفارت سوئد باید به سایت رسمی آن مراجعه کرده و به صورت آنلاین نسبت به مراحل تعیین وقت اقدام کنید. پس از آپلود مدارک خواسته‌شده در این سایت باید هزینه تعیین وقت را از طریق کارت‌های اعتباری (ویزاکارت یا مسترکارت)پرداخت کنید.

اگر به هر دلیلی به کارت‌های اعتباری دسترسی ندارید می‌توانید با پرداخت معادل ریالی این هزینه، نسبت به پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت سوئد از طریق سایت کافه ارز اقدام کنید. پس از پرداخت هزینه و تایید شدن مدارک، شما باید با در دست‌داشتن اصل مدارک و جهت انگشت‌نگاری در سفارت سوئد واقع در خیابان پاسداران تهران مراجعه کنید.

تعیین وقت سفارت انگلستان چگونه است؟

فرقی نمی‌کند که سفرتان به انگلستان تفریحی باشد یا کاری، در هر صورت باید نسبت به اخذ ویزای انگلستان اقدام کنید. پس از ثبت درخواست ویزای انگلستان باید برای پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلستان برنامه‌ریزی کنید.

برای پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلستان باید به کارت‌های اعتباری نظیر ویزاکارت و مسترکارت نیاز دارید. اگر به کارت‌های اعتباری دسترسی ندارید، می‌توانید برای این کار بر روی سایت کافه ارز حساب کنید. پس از پرداخت این هزینه می‌توانید زمان مورد نظر خود برای مصاحبه را انتخاب کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات