کافه ارز: نحوه خرید از سایت های خارجی

سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
کافه ارز
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اگر به دنبال خرید از سایت‌های خارجی هستید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.
تبلیغات

حتماً در زمان گشت‌وگذار اینترنتی با سایت‌های فروشگاهی خارجی آشنا شده‌ایم که کالاها یا سرویس‌های جذابی دارند که در بازارهای داخلی نظیر آن‌ها را پیدا نمی‌کنیم یا اگر پیدا کنیم ممکن است با جنس غیر اصل روبرو شویم. اگر شما هم به دنبال خرید از سایت‌های خارجی هستید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

خرید اینترنتی از خارجی‌ها چگونه است؟

بسیاری از افراد دوست دارند با پرداخت مبلغ بیشتر، کالای اصلی را از سایت‌های خارجی خریداری کنند. نه فقط محصولات خارجی، بلکه ممکن است اشتراک یک برنامه، فایل یا سرویسی را از سایت‌های خارجی خریداری کنید که در پروژه‌های کاری، دانشجویی و دیگر موارد به کارتان می‌آید.

در این شرایط، قطعاً شما به دنبال راهی خواهید بود که خرید بدون دردسری را تجربه کرده و محصولات، سرویس‌ها یا اشتراک برنامه‌ها را به‌راحتی انجام دهید. در گذشته، خرید از سایت‌های خارجی خیلی سخت بود، اما در حال حاضر و با وجود سایت‌های پرداختی مثل کافه ارز دیگر این موضوع دست‌نیافتنی نیست. در حقیقت، خرید از سایت‌های خارجی در ایران دیگر غیرممکن نیست.

خرید آنلاین مانند خرید حضوری بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است. یکی از مزایای خرید آنلاین این است که می‌توان بیشتر در مورد خرید تحقیق کرد. شما می‌توانید نظرات دیگران درباره محصول را بخوانید و دیگر به نظر مشتری وابسته نخواهید آمد و حتی با مشاهده چند ویدیوی آموزشی، دید بسیار عمیقی درباره محصول بدست خواهید آورد.

خرید آنلاین زمانی جذاب‌تر می‌شود که بتوانید از سایت‌های خارجی خرید کنید. سایت‌های خارجی تنوع محصول بیشتری دارند و کاربران نظرات صادقانه خود را درباره آن اظهار کرده‌اند. علاوه بر این، شما به جز محصولات فیزیکی می‌توانید برخی از سرویس‌ها و فایل‌ها را نیز از سایت‌های خارجی خریداری کنید.

کافه ارز

نحوه خرید از سایت‌های خارجی چگونه است؟

مشکلات خرید از سایت‌های خارجی تقریباً مشابه سایت‌های داخلی است. برای مثال، مواردی از قبیل عدم تطابق محصول با چیزی که خریداری کرده‌اید، کلاهبرداری، پرداخت مالیات و عدم اعتبار سایت خارجی از چالش‌های این نوع خرید به شمار می‌روند. بنابراین، برای این که خرید خوبی از سایت‌های خارجی داشته باشید باید به چند نکته بسیار مهم توجه کنید.

خرید از سایت‌های مطمئن

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که خرید خود را از یک سایت مطمئن انجام دهید. در واقع، اگر به این موضوع توجه نداشته باشید، ممکن است پول و دارایی که برای خرید پرداخت کرده‌اید را از دست بدهید. همچنین ممکن است محصول هیچ‌وقت به دست شما نرسد یا این که پس از گذشت ماه‌ها به شما تحویل داده شود و در نهایت شاید محصولی که از یک سایت تحویل می‌گیرید اصلاً آن چیزی نباشد که شما سفارش داده باشید.

خرید از سایت‌های واسطه خارجی

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که سایت‌هایی نظیر آمازون و ای‌بی در اصل فروشگاه‌های واسطه هستند و کالا یا خدمات دیگران را به فروش می‌گذراند یا این که محصولات دسته‌دوم را به فروش می‌گذارند. پس نتیجه می‌گیریم که حتی در زمان خرید از سایت آمازون یا ای‌بی نیز باید به طور مفصل درباره تامین‌کننده یا فروشنده تحقیق کنید.

توجه به اصل بودن کالا

محصولات تقلبی در سایت‌های داخلی و خارجی زیاد است. بنابراین، در هنگام خرید کالا از سایت‌های خارجی باید اطمینان حاصل کنید که کالای خریداری‌شده تقلبی نیست. اما چطور می‌توانید از این موضوع اطمینان حاصل کنید؟ برای این که درگیر جنس و کالای فیک نشوید بهتر است آن را از تامین‌کننده اصلی خریداری کنید.

برای مثال، اگر می‌خواهید یک هدست برند سونی از آمازون خریداری نمایید، توجه داشته باشید که طرف فروشنده شما باید خود نماینده سونی باشد. این موضوع در زمینه خرید اشتراک سایت‌های خارجی نظیر اکانت هوش مصنوعی نیز صدق می‌کند.

یکی دیگر از روش‌ها برای اطمینان از صحت اصل بودن کالا، توجه به قیمت آن است. برای مثال، اگر سایتی کالای مورد نظر شما را با قیمت خیلی پایین‌تر از سایت‌های دیگر به فروش می‌رساند، باید به آن شک کرد چون به احتمال خیلی زیاد محصول تقلبی از آب در خواهد آمد یا این که ممکن است اصلاً محصولی به دست شما نرسد و سرتان کلاه برود.

خط‌کشیدن دور کالاهای ممنوعه

قبل از خرید کالا از سایت‌های خارجی و ارسال آن‌ها به داخل کشور باید به قوانین گمرکی توجه داشته باشید. به عبارت دیگر، طبق قوانین گمرکی، خرید و ارسال یکسری از محصولات به داخل کشور ممنوع است و در صورتی که آن‌ها را وارد کشور کنید ممکن است حتی تحت پیگرد قانونی نیز قرار بگیرید.

برای مثال، خرید و وارد‌کردن محصولاتی نظیر نوشیدنی‌های غیرمجاز، سلاح سرد و سلاح گرم و موارد دیگر به داخل کشور غیرقانونی است. خرید اشتراک سایت‌های خارجی این مشکل را ندارد اما باید به آن توجه داشته باشید که خرید اکانت سایت‌های غیرقانونی در ایران جرم است.

نحوه خرید کالا از سایت‌های خارجی

کافه ارز

خرید از سایت‌های خارجی خیلی کار پیچیده‌ای نیست به شرط این که مواردی که در بالا به آن اشاره شد را رعایت کنید. البته، مشکل و چالشی که در این میان وجود دارد، بحث پرداخت ارزی و هزینه خرید از سایت‌های خارجی است که کافه ارز آن را حل می‌کند

علاوه بر این، خرید کالای فیزیکی نیز چالش‌ بزرگی مثل عدم ارسال به ایران را در برمی‌گیرد، بنابراین باید سراغ واسطه‌های داخلی مطمئن برویم. این موضوع در خرید اشتراک سایت‌های خارجی صدق نمی‌کند و به راحتی می‌توانید اشتراک انواع سایت‌ها (مانند خرید اشتراک اسپاتیفای، خرید اشتراک فری پیک و غیره) ، برنامه‌ها و رسانه‌های خارجی را از طریق سایت‌های واسطه نظیر کافه ارز خریداری کنید.

سایت کافه ارز این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با استفاده از کارت شتاب خود، پرداخت هزینه خرید از سایت‌های خارجی را انجام دهید. در واقع، اگر سایتی که قصد خرید از آن را دارید از درگاه پرداخت پی‌پال، پرفکت‌مانی، ویزاکارت و مسترکارت پشتیبانی می‌کند، می‌توانید با کمک خدمات کافه ارز محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات