نرخ بلیط کیش به اصفهان ایران‌ایر - علی بابا

سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
علی بابا
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مقاله جزئیات خرید بلیط کیش به اصفهان از علی بابا را توضیح می‌دهیم. با ما همراه باشید.
تبلیغات

هر گوشه ایران داستان خودش را دارد. داستان اصفهان را می‌توان از روی بازی تخته نرد فروشنده‌های قدیمی که روبه روی مغازه بازی می‌‌کنند، فهمید یا داستان قدمت تاریخ این شهر را از ستون‌های چهل‌ستون شنید. داستان‌های متفاوت با آدم‌های مختلف، هرزمان که به اصفهان سفر کنید مردم این شهر داستان تازه‌ای را تعریف می‌کنند. آماده‌اید داستانی جدید از این شهر را بشنوید. پس بلیط هواپیما کیش اصفهان علی بابا را بخرید، شب را در کهن‌ترین هتل جهان یعنی هتل عباس اصفهان بمانید. قبل از اینکه سفر را به اصفهان شروع کنید باید روی بلیط هواپیما کیش به اصفهان علی بابا دقت بیشتری کنید. چون این قسمت در سفر بسیار مهم است.

قیمت بلیط کیش اصفهان

قیمت بلیط هواپیما کیش به اصفهان تحت تأثیر عوامل مختلف دچار تغییر است این عوامل می‌تواند:

1_ پرواز کلاس اکونومی، بیزینس یا فرست کلاس

2_ زمان سفر، معمولاً در تعطیلی‌ها قیمت افزایش پیدا می‌کنند

3_ نوع پرواز، سیستمی و چارتری

خرید بلیط کیش اصفهان

خرید بلیط یکی از کار‌های دغدغه‌مند قبل از سفر است. برای خرید بلیط هواپیما کیش به اصفهان علی بابا به سایت علی بابا مراجعه کنید. البته برای خرید بلیط هواپیما کیش به اصفهان می‌توانید از اپلیکیشن علی بابا استفاده کنید. همچنین علاوه بر اینکه می‌توانید بلیط هواپیما کیش به اصفهان علی بابا را از اپلیکیشن بخرید، می‌توانید هتل عباسی اصفهان https://www.alibaba.ir/hotel/ir-isfahan/isfahan-abbasi را از این طریق رزرو کنید. اما برای خرید بلیط هواپیما کیش به اصفهان علی بابا از طریق سایت مراجعه کنید.

در صفحه اصلی گزینه پرواز‌های داخلی را انتخاب کنید. بعد از انتخاب تاریخ رفت‌وبرگشت و تعداد همراهان خود را پر کنید. بر روی گزینه جست‌وجو کلیک کنید. در ادامه لیستی از پرواز‌ها نمایش داده می‌شود. در کنار صفحه می‌توانید در قسمت بازه قیمت، قیمت پیشنهادی را انتخاب کنید. در بخش نوع بلیط، سیستمی و چارتری را مشخص کنید.

علی بابا

بعد از تکمیل این مرحله سراغ مشخصات فردی بروید، مشخصات فردی خودتان را پر کنید. در مرحله بعد مشخصات فردی و پرواز را بررسی کنید. اگر اطلاعات به‌درستی وارد نشده بود آن را اصلاح کنید. در آخرین مرحله هزینه بلیط هواپیما کیش به اصفهان علی بابا را بپردازید. در پایان رسید بلیط هواپیما کیش به اصفهان علی بابا را چاپ کنید.

بلیط چارتر به مقصد اصفهان

بلیط‌های چارتر جزو بلیط‌های پرطرف‌دار هستند که در همه فصل‌های سال طرف‌داران خودش را دارد. برای خرید بلیط چارتر بعد از انتخاب پرواز‌های داخلی و تکمیل اطلاعات سفر (تاریخ رفت _ تاریخ برگشت_ تعداد مسافران) از قسمت فیلد بلیط‌های چارتری را انتخاب کنید، بلیط چارتری کیش اصفهان را بخرید.

میزان بار مجاز در پرواز کیش به اصفهان

میزان بار مجاز در پرواز‌های ایران‌ایر بستگی به نوع پرواز کلاس اکونومی، بیزینسی یا فرست کلاس دارد. اما به طور معمول میزان بار مجاز در پرواز کلاس اکونومی 20 کیلوگرم است.

جریمه اضافه‌بار در پرواز کیش اصفهان

نرخ جریمه بار برای هر کیلوگرم برابر با یک درصد قیمت بلیط هواپیما کیش به اصفهان علی بابا است. مبلغ دقیق آن باتوجه‌به قیمت بلیط، کلاس پرواز حساب می‌شود.

نرخ جریمه استرداد بلیط

قوانین استرداد بلیط هواپیما کیش به اصفهان علی بابا برای شرکت‌های هواپیمایی متفاوت است. قوانین استرداد ایران ایر برای از زمان صدور بلیط تا 24 ساعت قبل از پرواز 30 % و از 24 ساعت قبل از پرواز به بعد 60% است. البته استرداد بلیط فقط برای بلیط‌های سیستمی است. بلیط‌های چارتری قابل‌استرداد نیستند. به همین خاطر در زمان خرید بلیط چارتری دقت کنید.

علی بابا

بهترین زمان خرید بلیط کیش اصفهان

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما کیش به اصفهان علی بابا در زمان‌های کم سفر، بعد از تعطیلی عید نوروز و وسط هفته است. در این ایام می‌توانید بلیط ارزان‌قیمت کیش اصفهان را بخرید.

رزرو هتل از علی بابا

بعد از اینکه بلیط هواپیما کیش به اصفهان علی بابا را خریدیم. نوبت به رزرو هتل عباسی اصفهان است. برای رزرو هتل عباسی در صفحه اصلی گوگل هتل عباسی اصفهان را جست‌وجو کنید. در نتایج جست‌وجو روی سایت علی بابا کلیک کنید و مستقیم روی صفحه رزرو هتل عباسی اصفهان قرار می‌گیرید. بعد از انتخاب اتاق هتل، مشخصات خود و هم‌سفران خود را تکمیل کنید. در مرحله بعد هزینه رزرو هتل عباسی اصفهان را بپردازید. در آخر رسید رزرو هتل عباسی اصفهان برای شما به چاپ می‌رسد.

سخن پایانی

خرید بلیط هواپیما کیش به اصفهان علی بابا و رزرو هتل عباسی اصفهان از کارهای مهمی است که قبل از سفر باید انجام دهید. اگر در فصل‌های شلوغ سال به اصفهان سفر می‌کنید. خرید بلیط هواپیما کیش به اصفهان علی بابا را به روز‌های نزدیک سفر موکول نکنید.

قبل از خرید بلیط هواپیما کیش به اصفهان علی بابا به میزان بار اضافی توجه کنید که در فرودگاه دچار مشکل نشوید. اکنون که همه اطلاعات را درباره بلیط هواپیما کیش به اصفهان علی بابا جمع کرده‌اید، به سایت علی بابا مراجعه کنید برنامه سفر به اصفهان را برنامه‌ریزی کنید. هتل عباسی اصفهان را رزرو کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات