مقایسه قیمت رزرو هتل استقلال تهران با غذا یا بدون آن - علی بابا

دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
علی بابا
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
رزرو هتل استقلال تهران، یکی از موارد مهم در برنامه‌ریزی سفر است.
تبلیغات

هتل استقلال جزو زیباترین و بزرگترین هتل‌های پنج ستاره در شهر تهران محسوب می‌شود. با توجه به قدمت ساخت این هتل، ویو زیبا و چشم‌انداز بکری دارد. هتل پارسیان نامی جدیدی پس از انقلاب است و در گذشته با نام هتل هیلتون شناسایی می‌شد.

لوکیشن هتل استقلال جذابیت زیادی دارد و در مرکز شهر واقع شده است. خیابان ولیعصر، یکی از خیابان‌های طولانی در پایتخت محسوب می‌شود که خوشبختانه هتل استقلال در خیابان ولیعصر قرار دارد. با لوکیشن مرکزی هتل، مسافران بیشتری رغبت به رزرو هتل استقلال نشان می‌دهند.

قیمت رزرو هتل استقلال تهران با غذا

رزرو هتل استقلال تهران، همراه با وعده صبحانه انجام می‌شود. وعده‌های صبحانه یکی از معروف‌ترین غذاهای هتل استقلال است. این هتل زیبا غذاهای لذیذ و خوش عطری را برای شما آماده می‌کند تا بتوانید روز سرشار از انرژی داشته باشید. هتل استقلال قیمت‌هایی برای رزرو اتاق‌ها به مسافران ارائه می‌دهد.

این نرخ همراه با وعده صبحانه است و هزینه صرف غذا به صورت جداگانه باید پرداخت شود. غذاهایی که در رستوران سنتی و ایرانی هتل صرف می‌کنید، قیمت‌های متفاوتی دارد و با توجه به ذائقه مسافر طبخ می‌شوند. هتل استقلال چندین رستوران متنوع دارد که عبارتند از:

  • رستوران رز: رستوران رز رستوران اصلی و مهم هتل استقلال است. چشم‌انداز کوه‌ها و موسیقی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این رستوران محسوب می‌شود. غذاهایی مانند چلو ماهیچه، ماهی قزل آلا، پاستا پنه، ساندویچ رست بیف، چیکن کوردو بلو و… آماده می‌شوند. با پرداخت هزینه‌ بسیار مناسب، طعم غذاهای لذیذ این رستوران را بچشید.
  • کزبار: کز بار، از رستوران‌های تازه تاسیس در هتل استقلال به شمار می‌رود. این رستوران فضای دلنشینی در محوطه و زیر سایه درختان، چشم‌انداز استخر اشتیاق شما را برای سرو غذا بیشتر می‌کند. غذاهای این رستوران شامل پیش غذا، پیتزاهای متنوع، ساندویچ، کیک‌های لذیذ، انواع نوشیدنی و … است. قیمت غذاها تنوع زیادی دارند و با پرداخت هزینه به سلیقه خود صرف می‌کنید.
علی بابا

رستوران خاتون در رزرو هتل استقلال تهران

یکی از رستوران‌های معروف و اصیل ایرانی در هتل استقلال، خاتون نامیده می‌شود. این رستوران زیبا، غذاهای لذیذ و خوش مزه‌ای را برای گردشگران آماده می‌کند. چشیدن طعم متفاوت غذاهای رستوران خاتون زیر دندانتان می‌ماند. محیط سنتی و زیبای رستوران شما را به دهه‌های گذشته می‌برد و با یاد قدیم به صرف غذا می‌پردازید. دکوراسیون جذاب رستوران خاتون، جلوه نابی را به رستوران داده است.

مسافران برای صرف غذا در این هتل باید به لابی هتل مراجعه کنند. رستوران خاتون، زیبایی چشم‌نوازی را به نمایش گذاشته است. آلاچیق‌های چوبی، صندلی.ها و طراحی نوستالژیک فضا، دیوارهای آجری و … همه وسایل پذیرایی بر اساس سبک سنتی طراحی شده‌اند. رستوران گیله وا نیز یکی دیگر از رستوران‌های جذاب هتل استقلال است. متاسفانه این هتل هم اکنون فعالیتی ندارد و به طور جایگزین از رستوران خاتون استقبال می‌شود.

بد نیست به جای غذاهای فست فودی به سراغ غذاهای سالم و ایرانی بروید و مسافران از صرف غذا در رستوران خاتون لذت می‌برند. غذاهای متنوع این رستوران باید از قبل رزرو شوند. شما می‌توانید از مدتی قبل میز مخصوصی را رزرو کنید تا از مشکلات احتمالی و کمبود جا جلوگیری شود. غذاهایی که برای گردشگران طبخ می‌شوند شامل:

1. کوفته تبریزی

2. انواع کباب

3. خورشت‌های متنوع

4. کشک و بادمجان

5. دیزی سنگی

6. دلمه برگ مو

7. برنج ایرانی

8. ترشی

9. ماست

10. دوغ محلی

قیمت رزرو هتل استقلال تهران بدون غذا

رزرو هتل استقلال تهران بدون غذا انجام می‌شود. امروزه با توجه افزایش نرخ اجاره اتاق‌ها و ذائقه‌های متفاوت، غذا را از لیست رزرو هتل ها حذف کرده‌اند. این کار سبب واگذار شدن حق انتخاب برای مسافر می‌شود و از طرفی شاید گردشگران رستوران.های بیرون از هتل را در نظر داشته باشند. دلایل موثر بر رزرو هتل استقلال تهران بدون غذا در ادامه بررسی می‌کنیم:

  • برخی از مسافران منو غذایی از پیش تعیین شده هتل‌ها را نمی‌پسندند؛ به همین خاطر، با حذف از رزرو هتل، گردشگران با میل شخصی و ذائقه خود برای صرف غذا به رستوران های هتل می‌روند.
  • یکی دیگر از دلایلی که در حذف غذا تاثیر دارد، هزینه رزرو است. هزینه رزرو اتاق‌ها همراه با صبحانه در بهترین هتل‌های تهران هزینه زیادی را در بر می‌گیرد. هزینه غذا یکی از عوامل افزایش نرخ رزرو محسوب می‌شود. با حذف غذا نرخ مناسب‌تری به گردشگران ارائه خواهد شد.
علی بابا
  • شاید برخی از گردشگران تمایل دارند، در فضایی بیرون از هتل غذای خود را صرف کنند و از محیط هتل دور باشند.

بنابراین، دلایل فوق می‌تواند قیمت رزرو هتل استقلال تهران بدون غذا را به صورت منصفانه‌تری ارائه دهد. گردشگران با تمایل بیشتری به سراغ هتل استقلال می‌روند و آن را به عنوان اقامت خود انتخاب می‌کنند.

کلام آخر

رزرو هتل استقلال تهران، در بین گردشگران محبوبیت زیادی دارد. مراکز تفریحی و گردشگری بیشماری در اطراف هتل استقلال قرار گرفته‌اند. برج میلاد، تله کابین توچال، نمایشگاه بین‌المللی در تهران و … از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل استقلال است. این هتل زیبا با دو بال شرقی و غربی خدمت‌رسانی به مسافران را انجام می‌دهد. رستوران‌های متنوع فصلی در این هتل تاسیس شده‌اند که شما را به صرف غذاهای ایرانی و خوشمزه دعوت می‌کند. در این رستوران‌ها لحظات خوش طعمی را تجربه خواهید کرد. پرسنل رستوران، افراد خونگرم و صمیمی باز شما پذیرایی می‌کنند. همین امر، سبب احساس لذت هنگام صرف غذا می‌شود. اگر در کنار پنجره‌های رستوران بنشینید، ویو تهران را در یک قاب زیبا می‌بینید. تردد مردم در شهر و زیبایی شهر تهران قابل توصیف نیست و شما را به وجد می‌آورد. غذاهایی که در رستوران‌های هتل استقلال میل می‌کنید، طعمی متفاوت و لذیذی دارد. این هتل زیبا برای همه اقشار و ذائقه‌های گوناگون رستوران با منو غذایی متنوع تدارک دیده است تا همه مسافران از راضی باشند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات