شرایط پیست دوچرخه سواری هتل داریوش

یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
علی بابا
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مقاله به برخی از خدمات تفریحی هتل داریوش کیش خواهیم پرداخت پس همراه ما باشید.
تبلیغات

همه شما به‌خوبی با خدمات تفریحی جزیره زیبایی کیش آشنایی کافی رادارید. این تفریحات از دل جزیره تا داخل هتل‌ها برای شما به تصویر کشیده شده است تا بهترین خدمات را در طول سفر بتوانید دریافت کنید. به‌عنوان‌مثال شما در کنار ساحل می‌توانید انواع تفریحات آبی و خاکی را در اسکله تجربه کنید. یا اینکه در هتل‌های لوکس تفریحات متنوعی که برای شما فراهم‌شده است را امتحان کنید. در هتل داریوش فضایی به‌صورت اختصاصی برای مهمان‌های هتل مهیا شده است تا به‌راحتی بتوانند به دوچرخه سواری در این منطقه بپردازند. ازآنجایی‌که این محیط تنها برای این منظور برنامه‌ریزی و طراحی‌شده است. باید به شما بگویم که به‌راحتی با اعضای خانواده حتی فرزندان خود می‌توانید برای لذت بردن از این تفریح بهره بگیرید. در ادامه قرار است بیشتر با شما از شرایط پیست دوچرخه سواری بگویم پس به جهت کسب اطلاعات بیشتر ما را همراهی کنید.

از هتلی در کیش بانام داریوش چه می‌دانید؟

برای معرفی این هتل باشکوه در همین ابتدا باید بگویم وسعتی در حدود دوازده هکتار در شمال شرق جزیره برای برپایی این هتل اختصاص داده‌شده است. پس دیگر به این هتل نمی‌توان لقب یک هتل ساده را داد و ازاین‌پس به آن خواهیم گفت هتل موزه که چشم‌اندازی رو به باغی بهشت مانند را هم برای شما فراهم کرده است. هتل در سال ۱۳۸۲ توسط بهترین معماران ایرانی با ۱۸۴ اتاق و سوئیت منحصربه‌فرد بر اساس تمدن و فرهنگ یک ملت بزرگ و کهن به تصویر کشیده شده است. دور از انتظار هم نخواهد بود که در چنین هتلی هر نوع خدمت‌رسانی برای مهمان‌های ارزشمند فراهم‌شده باشد. در ادامه به برخی از خدمات تفریحی این هتل خواهیم پرداخت پس همراه ما باشید.

علی بابا

خدمات تفریحی هتل کیش داریوش

  • استخر روباز این مجموعه فرصتی را فراهم آورده است که در هوای همیشه‌بهاری جزیره کیش تنی به آب بزنید. آب‌تنی کردن در این استخر فقط برای مهمان‌های مقیم هتل پیش‌بینی‌شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید حتی برای خانم‌ها هم در این هتل استخر روباز در محیطی بکر پیش‌بینی‌شده است تا حال خوش این سفر چند برابر شود.
  • بیلیارد ورزشی است که بیشتر جنبه تفریحی دارد بر همین اساس برای مهمان‌های خوش‌سلیقه شرایط برای ایت بال و اسنوکر سالن بیلیارد فراهم‌شده است.
  • پینت بال که از ورزش‌های مهیج این روزها در بین جوانان محسوب می‌شود را می‌توانید در هتل داریوش با کلیه تجهیزات مخصوص برای این بازی تجربه کنید.
  • تنیس را در زمینی که در کنار زمین پینت بال است تجربه کنید. این زمین‌بازی در هرزمانی که شما تمایل داشته باشید برای بازی مهیا است.
  • باشگاه بدن‌سازی با کلیه تجهیزات مربوط به این ورزش در این هتل برای شما در نظر گرفته‌شده است تا در زمان اقامت از ورزش دور نمانید.
  • ماساژ تایلندی را هم اگر بخواهید می‌توانید به سالن ماساژ رفته و با کادر حرفه‌ای که برای این منظور در نظر گرفته‌شده برای خود به‌قصد یک شادابی و نشاط چندروزه فراهم آورید.
  • غواصی کردن در آب‌های خلیج‌فارس مگر می‌شود لذت‌بخش نباشد. کافی است شما از تجهیزاتی که برای این منظور توسط کادر مجموعه مهیا شده است استفاده کنید و به تماشای آبزیان این دریای نیلگون بپردازید.
  • آتلیه هم در آخر برای ثبت عکس‌های یادگاری شما با بهترین و حرفه‌ای‌ترین‌ها به تصویر کشیده می‌شود. کافی است وارد این آتلیه شوید تا تجهیزات حرفه‌ای آن شمارا شگفت‌زده کند.
علی بابا

پیست اختصاصی هتل کیش داریوش برای دوچرخه سواری

اگر اهل دوچرخه سواری هستید به‌راحتی می‌توانید در هتل داریوش تا ساعت‌ها از این ورزش مفرح نهایت لذت را ببرید. برای این منظور در فضای پشت امارت مکانی برای اجاره دوچرخه به مسافران هتل اختصاص داده‌شده است. شما می‌توانید به اجاره دوچرخه برای ساعت‌های که تمایل به گردش در پیست دوچرخه سواری این هتل دارید بپردازید و متفاوت‌ترین‌ها را تجربه کنید. از بوی نم دریا تا چشم‌انداز بسیار باشکوهی از خلیج‌فارس در این پیست برای شما به تصویر کشیده شده است. بدون تردید دوچرخه سواری در این هتل با سایر مکان‌های کیش برای شما تفاوت خواهد داشت. چراکه فضا با گیاهان زینتی و درختان بومی منطقه پوشش داده‌شده است و در حاشیه مسیر هم دیزاین های مخصوصی در نظر گرفته‌شده است تا فضا حسابی روح‌بخش و خاطره ساز شود. خارج از لطف نیست که بدانید مسیر دوچرخه سواری جزیره کیش هم در چند قدمی هتل قرار دارد و شما می‌توانید از متصدیانی که دوچرخه را به شما کرایه داده‌اند برای این گشت‌وگذار زمان بخواهید و هزینه آن را پرداخت کنید. بدون شک گردش در جزیره زیبای کیش و نوازش روح‌بخش صورت شما با نسیم بهاری این جزیره هیچ‌گاه از یاد شما نخواهد رفت.

خدمات رایگان هتل کیش داریوش

  • صبحانه بوفه برای مهمان‌های مقیم به‌صورت رایگان سرویس‌دهی می‌شود.
  • ترانسفر فرودگاهی در مسیر رفت‌وبرگشت از هتل به فرودگاه رایگان خواهد بود.
  • اینترنت این هتل پنج ستاره در تمامی اتاق‌ها و لابی بدون هزینه به مهمان‌ها ارائه می‌شود.

کلام آخر در مورد دوچرخه سواری در کیش

برای شما در کیش مکان‌های بسیار متنوعی به‌قصد دوچرخه سواری مهیا شده است. در برخی از این پیست‌ها شرایط برای اجاره دوچرخه برای شما فراهم است و به‌راحتی می‌توانید در هوای خوش این جزیره رکاب بزنید. شما حتی می‌توانید در مکان‌های که تعدادی از هتل‌های کیش برای این منظور برای شما فراهم کرده‌اند به دوچرخه سواری در کنار خانواده مشغول شوید. در طی مقاله پیش رو هتلی را که این خدمت را برای مسافران خود فراهم کرده است را به شما معرفی کردیم. امید است مطالب ارائه‌شده توانسته باشد نظر شمارا به جهت یک مسافرت خاطره‌انگیز با اقامت در این هتل زیبا جلب کرده باشد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات