اتاق هتل اسپیناس پالاس مناسب برای شما !

یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
هتل اسپیناس
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در ادامه این مقاله از مجله علی بابا، به نکات و امکانات از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل اسپیناس می‌پردازیم.
تبلیغات

هتل اسپیناس تهران، هتل پنج ستاره در مرکز شهر تهران با توجه به امکانات و شرایط رفاهی که به مهمانانش ارائه می‌دهد، از لوکس‌ترین هتل تهران محسوب می‌شود. به دلیل بزرگی بنا هتل اسپیناس، تعداد اتاق‌ها و سوئیت‌هایش نیز زیاد است. از این رو، تنوع زیادی در اتاق‌هایش وجود دارد.

بزرگ‌ترین تفاوت میان اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل اسپیناس، متراژ آنها است. همچنین، اتاق‌های هتل، اتاق خواب و سالن مجزا از هم ندارند ولی سوئیت‌ها، سالن پذیرایی و اتاق مجزا از یکدیگر دارند. در ادامه این مقاله از مجله علی بابا، به نکات و امکانات بیشتری از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل اسپیناس می‌پردازیم.

معرفی انواع اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس

همه اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس با طراحی دکوراسیون بسیار شیک و سرویس دهی و امکانات عالی هستند. پرسنل این هتل همگی در شأن یک هتل پنج ستاره رفتار می‌کنند. اتاق‌های این هتل تنوع بالایی دارد و بسته سلیقه، بودجه مالی و تعداد مهمانان به شما معرفی می‌شوند.

اتاق دبل استاندارد

اتاق‌های دبل استاندارد هتل اسپیناس با متراژ ۳۵ متر مربع طراحی شده‌اند و از نظر دکوراسیون نیز، طراحی بسیار شیک و خاصی دارد. اتاق‌های دبل یک تخت دو نفره دارند که برای زوج‌های جوان مناسب هستند. علاوه بر تخت دو نفره، امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، حمام، مینی بار، تلویزیون ۴۵ اینچی، سشوار، کتری برقی، صندوق امانات و ... را دارند.

اتاق‌های دبل هتل اسپیناس تهران، دو منظره از شهر و کوه را دارند که بسته به سلیقه مهمانان انتخاب می‌شود. برخی از طبقات مختص اتاق‌های مخصوص برای مهمانانی است که سیگار می‌کشند. پس، قبل از رزرو اتاق حتماً این موضوع را اطلاع دهید تا اتاق مناسب شما رزرو شود. همچنین، مهمانانی که اتاق دبل را رزرو می‌کنند، امکان استفاده از بوفه صبحانه، سرویس چای و قهوه و اینترنت بی سیم پر سرعت به طور رایگان را دارند.

اتاق تویین استاندارد

اتاق‌های تویین دقیقاً مشابه با اتاق‌های دبل طراحی شده‌اند. تنها تفاوت میان آنها، وجود دو تخت یک نفره در اتاق‌های تویین، به جای یک تخت دو نفره است. از لحاظ دکوراسیون و متراژ و دیگر امکانات نیز دقیقا مشابه با اتاق‌های دبل است.

سرویس بهداشتی، حمام، وان، تلویزیون ۴۵ اینچ همراه با همه کانال‌های بین‌المللی، سرویس چای و قهوه رایگان، بوفه صبحانه رایگان، مینی بار، یخچال، دو تخت یک نفره، اینترنت پرسرعت و ... از امکانات اتاق‌های تویین استاندارد هتل اسپیناس پالاس تهران است.

اتاق خانوادگی رویال

همان‌طور که از اسمش پیدا است، این اتاق متراژ بالاتری دارد و بیشتر به خانواده‌های کم جمعیت یا گروههای دوستانه معرفی می‌شود. متراژ اتاق‌های رویال ۴۵ متر مربع بود که چشم اندازی به روی رشته کوه‌های البرز دارد. اتاق‌های رویال در واقع دو تخت دارند، یکی از آنها تخت یک نفره و دیگری تخت دو نفره سایز بزرگ است.

از امکانات ویژه اتاق‌های خانوادگی رویال می‌توان به “IPTV” 55 اینچی و کاناپه اشاره کرد. دیگر امکانات اتاق‌های رویال نیز مشابه با دیگر اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس است. اینترنت پرسرعت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به سلیقه مهمان، حمام به همراه وان، بوفه صبحانه رایگان، مینی بار، یخچال، کتری برقی، صندوق امانات در هر اتاق، سرویس چای و قهوه رایگان و روم سرویس ۲۴ ساعته از امکانات اتاق‌های رویال است.

اتاق خانوادگی رویال بالکن دار

اتاق‌های رویال بالکن دار معمولا به خانواده‌های بیش از دو نفر توصیه نمی‌شود. زیرا ۵ متر مربع از متراژ کلی این اتاق‌ها که ۴۵ متر مربع است، به بالکن اختصاص داده شده و از این رو، اتاق‌ها کوچک‌تر به نظر می‌رسد. فقط یک تخت دو نفره سایز بزرگ در اتاق‌های بالکن دار وجود دارد. از امکانات ویژه این اتاق‌ها می‌توان به میز آرایش، ۵ متر مربع بالکن، “IPTV” 55 اینچی و میز چمدان اشاره کرد.

از دیگر امکانات اتاق‌های بالکن دار، سرویس چای و قهوه رایگان، بوفه صبحانه رایگان، سرویس بهداشتی و حمام، مینی بار، کتری برقی، صندوق امانات، یخچال، اینترنت پر سرعت و... است.

معرفی انواع سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس

در واقع سوئیت‌های هتل اسپیناس مانند یک خانه در متراژ کم در هتل تهران طراحی شده‌اند. سوئیت‌ها برای ایجاد احساس راحتی و رضایت بیشتر مهمانان هستند تا تجربه ماندن در یک خانه جدید را کسب کنند. این سوئیت‌ها همه امکانات رفاهی مورد نیاز برای یک مهمان را دارند.

سوئیت جونیور

از آنجایی که سوئیت‌ها مانند یک خانه کوچک طراحی شده‌اند، اتاق خواب و پذیرایی مجزا دارند. سوئیت‌های جونیور در متراژ ۶۰ متر مربع همراه با یک تخت دو نفره سایز بزرگ در اتاق خواب و یک تخت یک نفره در سالن پذیرایی هستند. دو تلویزیون ۵۵ اینچی، یکی در سالن پذیرایی و دیگری در اتاق خواب وجود دارد.

از دیگر امکانات سوئیت‌های جونیور می‌توان به میز آرایش، مینی بار، سشوار، کتری برقی، اینترنت پرسرعت، میز کار، یخچال، صندوق امانات، بوفه صبحانه رایگان و ... اشاره کرد. لازم به ذکر است، سرویس قهوه و چای بر روی سوئیت‌های جونیور رایگان نیست.

سوئیت سیگنچر

سوئیت‌های سیگنچر دقیقا مشابه با یک خانه بزرگ و مجلل طراحی شده‌اند. این سوئیت‌ها با مبلمان بسیار شیک و مجلل همراه با فرش دستباف و کف‌پوش‌های گران قیمت چیدمان شده‌اند. متراژ سوئیت‌های سیگنچر بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ متر مربع است. یک اتاق خواب همراه با سالن پذیرایی مجزا، جکوزی، دو سرویس بهداشتی مجزا، میز مینی بار مجلل، دو تلویزیون ۵۵ اینچ، یکی برای اتاق خواب و دیگری برای سالن پذیرایی، مبلمان از امکانات ویژه سوئیت‌های سیگنچر است.

از دیگر امکانات این سوئیت‌ها می‌توان به مینی بار، اینترنت پرسرعت، سشوار، میز آرایش، یخچال، کتری برقی، میز کار، صندوق امانات و ... اشاره کرد. لازم به ذکر است، بوفه صبحانه و سرویس چای و قهوه بر روی سوئیت‌های سیگنچر رایگان نیست.

سوئیت رویال

متراژ سوئیت‌های رویال ۱۲۵ متر مربع همراه با همه امکانات در مجلل‌ترین حالت ممکن است. دکوراسیون این اتاق‌ها بسیار شیک و جذاب به همراه فرش دستباف و پر ده‌های گران قیمت طراحی شده‌اند. سوئیت‌های رویال یک اتاق نشیمن و یک اتاق خواب یا دو اتاق خواب دارند. یکی از اتاق‌ها یک تخت دو نفره سایز بزرگ دارد.

دو تلویزیون ۵۵ اینچ، یکی در سالن پذیرایی و دیگری در یکی از اتاق‌ها قرار دارد. از امکانات دیگر سوئیت‌های رویال می‌توان به جکوزی، میز آرایش، دو سرویس بهداشتی مجزا، بوفه صبحانه رایگان، میز کار، کتری برقی، اینترنت پرسرعت، مینی بار، یخچال، دوش جداگانه همراه با وان و... اشاره کرد.

سوئیت سیگنچر پالاس

متراژ سوئیت‌های سیگنچر پالاس ۲۰۰ متر مربع با همه امکانات رفاهی مورد نیاز و لوکس و مجلل است. در این سوئیت‌ها دو اتاق خواب مجزا از یکدیگر به همراه یک درب متصل کننده در اتاق‌ها وجود دارد. همچنین، سالن پذیرایی در سوئیت‌ها نیز کاملا مجزا است.

از امکانات ویژه سوئیت‌های سیگنچر پالاس می‌توان به جکوزی، دو سرویس بهداشتی مجزا، وان و حمام، میز غذا خوری ۶ نفره بسیار شیک، “IPTV” 55 اینچی در سالن پذیرایی، صندوق امانات، مینی بار و یخچال و... اشاره کرد.

سوئیت اسکای

سوئیت‌های اسکای یا سوئیت‌های آسمان، آخرین نوع و لوکس‌ترین سوئیت در هتل اسپیناس پالاس تهران است. این سوئیت‌ها در آخرین طبقه از هتل اسپیناس با ۲۵۰ متر مربع متراژ همراه با چشم‌انداز کوه قرار دارد. در واقع تعداد اتاق خواب‌های این سوئیت دو عدد است ولی یکی از اتاق‌ها، اتاق کار و دیگری اتاق خواب به حساب می‌آید. سالن پذیرایی نیز کاملا از اتاق‌ها مجزا است. یک تخت دو نفره سایز بزرگ و یک تخت یک نفره از امکانات اتاق‌های این سوئیت است.

از دیگر امکانات ویژه سوئیت‌های اسکای می‌توان به میز غذاخوری ۱۲ نفره، میز مینی بار، مینی بار، یخچال، جکوزی، دوش و حمام و وان جداگانه، بالکن، “IPTV” 65 اینچی در سالن پذیرایی، اینترنت پرسرعت، میز کار و ... اشاره کرد.

کدام اتاق یا سوئیت در هتل اسپیناس تهران برای شما مناسب است؟

با توجه به معرفی‌هایی که در بالاتر انجام شد، قطعا متوجه شده‌اید که هر چه متراژ و امکانات اتاق‌ها یا سوئیت‌ها بیشتر می‌شود؛ قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. پس نکته اول برای رزرو اتاق در هتل تهران مانند هتل اسپیناس پالاس، باید به بودجه مالی خود نگاه کنید.

علاوه بر آن، تعداد نفرات خانواده شما و امکاناتی که در یک محل اقامت نیاز دارید نیز مهم است. به طور مثال، اگر فقط یک زوج نفره هستید که برای سفر به تهران آمده‌اید، می‌توانید اتاق دبل یا سوئیت جونیور را برای خود رزرو کنید. زیرا همان‌طور که مطالعه کردید، امکانات همه اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل اسپیناس مشابه بوده و تنها تفاوت میان آنها، متراژ و دکوراسیون است.

جمع بندی

حالا که آگاهی کاملی نسبت به اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل اسپیناس تهران پیدا کردید، به راحتی می‌توانید اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید. لطفا به امکانات هر یک از اتاق‌ها و سوئیت‌ها دقت کرده تا گزینه مورد نیاز خود را رزرو کنید.

هتل اسپیناس
هتل اسپیناس
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات