چرا باید اتریوم خرید؟ بیت ۲۴ پاسخ می‌دهد

یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
بیت ۲۴
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این راهنما، نحوه خرید اتریوم، جنبه‌های خوب و بد آن و نحوه سرمایه گذاری در آن را به شما آموزش می‌دهیم.
تبلیغات

ارزهای دیجیتال زیادی برای سرمایه گذاری در دنیای کریپتو وجود دارد پس قطعا انتخاب سخت است که کدام را انتخاب کنیم. خرید اتریوم می‌تواند یک گزینه مناسب برای آینده باشد زیرا همواره ارزی با ثبات و قابل اتکا به نظر آمده است. اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان، در سال‌های اخیر ثابت کرده است که یک انتخاب عالی برای سرمایه گذاری است. شما میتوانید قیمت اتریوم و نمودارهای مرتبط با آن را در سایت بیت ۲۴ ببینید و با دید باز روی این ارز محبوب سرمایه‌گذاری کنید.

در این راهنما، نحوه خرید اتریوم، جنبه‌های خوب و بد آن و نحوه سرمایه گذاری در آن را به شما آموزش می‌دهیم. زمانی که خواندن راهنما را به پایان می‌رسانید، درک بسیار بهتری از اتریوم خواهید داشت.

تاریخچه اتریوم؛ اتریوم از کجا آمد؟

ایده اتریوم برای اولین بار در سال 2013 توسط Vitalik Buterin مطرح شد که فکر می‌کرد بیت کوین به راهی برای توسعه دهندگان نیاز دارد تا برنامه‌های خود را بر روی بلاک چین بسازند. زمانی که این ایده توسط توسعه دهندگان بیت کوین پذیرفته نشد، بوترین تیم اصلی اتریوم که شامل سه نفر بود را تشکیل داد.

آنها توسعه اتریوم را در اوایل سال 2014 آغاز کردند و آن را به عنوان یک فروشگاه عمده آنلاین در حدود ژوئیه تا آگوست 2014 در دسترس عموم قرار دادند. از آن زمان تیم اتریوم پیشرفت‌های زیادی در توکن ایجاد کرده است.

چرا باید در اتریوم سرمایه گذاری کنیم؟

اگرچه سرمایه‌گذاری در اتریوم برای اولین سرمایه‌گذاران آن درآمد جدی داشت، اما افرادی هم بودند که ضرر کردند. حقیقت امر این است که همه ارزهای دیجیتال هر روز ارزش خود را افزایش می‌دهند و از دست می‌دهند. این یک بازار بسیار عجیب و بدون پیش‌بینی است. به همین دلیل است که اگر می‌خواهید در درازمدت روی اتریوم سرمایه‌گذاری کنید، نباید سرمایه خود را با وحشت بفروشید و باید صبور بود.

در ادامه دلایلی را بیان می‌کنیم که اتریوم را یک سرمایه گذاری قوی در بلند مدت به حساب می‌آورد:

پذیرش اتریوم

کل صنعت ارزهای دیجیتال هنوز جوان و در حال رشد است و اتریوم نیز به همین صورت است. این ارز یکی از چندین ارزی است که توسط ICO‌ها (Initial Coin Offerings) استفاده می‌شود، به این معنی که به عنوان سکوی پرتاب توکن‌های جدید عمل می‌کند. این امر اتریوم را به یک پلتفرم ارزشمند برای همه تبدیل می‌کند و با ادامه استفاده مردم از آن، قیمت اتر همچنان در حال افزایش است.

در حال حاضر، ETH یکی از سه ارز دیجیتال پر استفاده برای خرید و پرداخت محسوب می‌شود. همانطور که صنعت ارز دیجیتال همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد، اتریوم همچنان یکی از پر استفاده‌ترین ارزهایی است که مردم همچنان با آن معامله می‌کنند. به دلیل این دو عامل، اتریوم پتانسیل سرمایه گذاری بلندمدت بالایی دارد.

بیت ۲۴

تحولات بلاک چین

دلیل دیگر سرمایه‌گذاری روی اتریوم این است که برنامه‌هایی برای توسعه بیشتر آن در آینده وجود دارد. این تحولات ممکن است باعث انفجار اتریوم شده و باعث افزایش قیمت اتریوم شود.

اگرچه بلاک چین‌های جدیدی وجود دارند که با اتریوم رقابت می‌کنند، اما گام‌های صحیح اتریوم می‌تواند آن را پیشتاز نگه دارد. این واقعیت که اکنون افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند به اتریوم برتری باورنکردنی نسبت به سایر بلاک چین‌های جدید و مشابه می‌دهد.

فناوری اثبات تراکنش

بیت کوین و اتریوم در حال حاضر از سیستم POW (اثبات کار) برای تایید تراکنش‌ها استفاده می‌کنند. با این حال، اتریوم قصد دارد با یک به‌روزرسانی در سال جاری به سیستم POS (اثبات سهام) روی آورد. تفاوت‌های بین این دو سیستم کمی ‌پیچیده است، اما به بیان ساده، آنها دو روش متفاوت برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها در بلاک چین هستند.

روش POW به مقدار زیادی برق و توان کامپیوتری نیاز دارد، در حالی که POS ارزان‌تر است و به انرژی کمتری نیاز دارد. اگر اتریوم بتواند به سیستم اثبات سهام سوئیچ کند، می‌تواند ارزش بسیار بیشتری به دست آورد و مرکزیت بیشتری برای بیت کوین پیدا کند؛ بنابراین شبکه اتریوم می‌تواند در آینده نزدیک از بیت کوین ایمن‌تر هم شود. در حال حاضر تنها افرادی که دارای قوی‌ترین تجهیزات استخراج هستند می‌توانند استخراج کننده بیت کوین و اتریوم شوند.

آیا باید در کوتاه مدت روی اتریوم سرمایه گذاری کرد؟

ایده این است که شما با خرید و فروش اتر سود به دست آورید. از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال ناپایدار است، قیمت اتریوم به طور مداوم افزایش و کاهش می‌یابد. این باعث ایجاد فرصت‌های سود سریع بسیاری می‌شود و در نتیجه می‌توان در کوتاه مدت سودهای خوبی از اتریوم گرفت.

آینده اتریوم چگونه است؟

با توجه به اینکه بسیاری از ICOها به دنبال راه‌اندازی توکن‌های خود در شبکه اتریوم در ماه‌های آینده هستند، بسیاری از مردم فکر می‌کنند اتریوم به بالاترین رقم خود باز می‌گردد یا حتی از آن فراتر خواهد رفت. به همین دلیل است که خرید اتر در حالی که هنوز کم ارزش است، به یک فرصت سرمایه گذاری خوب تبدیل می‌شود.

بیت ۲۴

خرید و فروش اتریوم

اگر اتریوم را در زمانی که قیمت پایین است بخرید، می‌توانید زمانی که قیمت بالا رفت آن را بفروشید و قبل از کاهش دوباره سود کنید. هنگامی‌ که قیمت کاهش یافت، می‌توانید اتریوم خود را دوباره بخرید و این چرخه را برای سود بیشتر ادامه دهید.

به عنوان مثال، اگر در اسفندماه سال ۱۳۹۵، 1000 دلار اتریوم خریداری کرده باشید و آن را تا اسفندماه سال ۱۳۹۶ نگه داشته باشید، 25000 دلار اتریوم داشته‌اید. اما اگر در آذر ماه سال ۱۳۹۶ آن را فروختید، 45000 دلار داشته‌اید.

در نتیجه سرمایه‌گذاری روی اتریوم همواره یک سکوی پرتاب برای سرمایه‌های شما است که می‌توانید به راحتی در صرافی‌های معتبری مانند بیت ۲۴ آن را معامله کرده و سودهای خوبی را کسب کنید. برای این کار کافیست به سایت بیت ۲۴ مراجعه کرده و فرآیند ثبت‌نام و احراز هویت را طی کنید تا بتوانید خرید و فروش اتریوم و هزاران ارز دیجیتال دیگر را تجربه کنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات