ری‌برندینگ رمزینکس؛ دروازه‌ای رو به آینده

سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
رمزینکس
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در دورانی که بازارهای مالی و پولی جهان در حال دگرگونی هستند، رمزینکس به‌عنوان یکی از نوآوران این عرصه، مفهوم اساسی برند خود را بازتعریف کرده است.
تبلیغات

در سال ۱۴۰۲، رمزینکس وارد مرحله‌ای نوین شد. به دنبال رسیدن به بلوغ کامل سازمانی و تثبیت جایگاه خود در بازار، زمان آن فرا رسیده بود که هویت این برند نیز به گونه‌ای تغییر کند تا با ارزش‌ها و هدف‌های این مجموعه هم‌سو باشد. در این راستا، به همراه آژانس برندینگ ماورای، پروژه‌ای برای ریبرندینگ رمزینکس آغاز شد که هدف آن توسعه یک استراتژی برند قدرتمند و خلق یک هویت بصری منسجم برای رمزینکس بود.

بر اساس گفته‌های حامد محمدی، مدیرعامل آژانس برندینگ ماورای و همچنین مشاور برند رمزینکس، هویت جدید برند رمزینکس از طریق یک دیدگاه کلی به بازار و مطالعه دقیق موارد موفق در سطح بین‌المللی شکل گرفته است. در دورانی که بازارهای مالی و پولی جهان در حال دگرگونی هستند، رمزینکس به‌عنوان یکی از نوآوران این عرصه، مفهوم اساسی برند خود را بازتعریف کرده است. جوهره برند رمزینکس ساختارهای مالی و پولی نوین است که می‌بایست پاسخگوی نیازهای نسل آینده باشد. شخصیت رمزینکس جدید، شخصیتی هیجان‌انگیز برای کاربران و شخصیتی شایسته میان رقبا، خواهد بود.

رمزینکس، بیش از یک صرافی

رمزینکس، صرافی دانش‌بنیان رمزارز، با ارائه ابزارهای حرفه‌ای معامله، کیف پول امن و اختصاصی و دیگر خدمات، خرید‌و‌فروش ارز دیجیتال را برای کاربران ساده‌تر می‌کند. سرمایه‌گذاران می‌توانند به معامله بیش از ۲۰۰ رمزارز با کارمزد کم در این صرافی بپردازند.

داستان رمزینکس از سال ۱۳۹۶ و از دل دانشگاه شریف آغاز شد. جمعی از دانشجویان پرشور و خلاق، با درک پتانسیل عظیم دنیای رمزارزها، دست به کار شدند و رمزینکس را به‌عنوان بستری امن و آسان برای خرید و فروش رمزارزها بنیان نهادند.

در طول این سال‌ها، رمزینکس همگام با رشد روزافزون بازار رمزارزها، گام‌های بلندی در جهت ارائه خدمات نوین و کارآمد به مشتریان خود برداشت. تیمی متشکل از متخصصان مجرب و متعهد، رمزینکس را به مرجعی قابل اعتماد برای فعالان این حوزه تبدیل کردند.

اما رمزینکس در سال ۱۴۰۲ فصلی جدید را آغاز کرد. با رسیدن به بلوغ سازمانی و تثبیت جایگاه خود در بازار، زمان آن رسیده بود که هویت بصری رمزینکس نیز با ارزش‌ها و رسالت این برند هم‌سو شود.

ارزش‌هایی که هویت رمزینکس را شکل می‌دهند و از ابتدا تا کنون سرلوحه کار بنیان‌گذاران و تیم این مجموعه بوده است، پیشرفت مداوم، نوآوری و ارائه خدمات امن و آسان به کاربران است. در همین راستا رمزینکس به‌طور مداوم در حال نوآوری و ارائه خدمات جدید به کاربران خود است. ارائه راه‌حل‌های جدید و خلاقانه برای چالش‌های دنیای رمزارز، از دغدغه‌های اصلی این مجموعه بوده و پیوسته تلاش می‌کند تا تجربه‌ای یکپارچه، امن و روان برای کاربران خود ایجاد کند.

رمزینکس

دروازه‌ای رو به آینده

رمزینکس فقط یک پلتفرم نیست، بلکه یک خالق پرجنب‌وجوش است که دائما فرصت‌های جدید و هیجان‌انگیزی را برای جامعه هدف خود ایجاد می‌کند. تگ‌لاین جدید رمزینکس، «دروازه‌ای رو به آینده»، به این رسالت مهم اشاره دارد.

لوگوی جدید نیز، نمادی از ارزش‌های رمزینکس است و دروازه‌ای امن و قابل اعتماد برای ورود به دنیای پیش رو را به تصویر می‌کشد. رنگ سازمانی برند رمزینکس نیز تغییر چندانی نکرده است؛ زیرا همه رمزینکس را به این رنگ می‌شناسند و نارنجی پرشور آن در میان صرافی‌های دیجیتال ایران شناخته‌شده است.

تکرار مفهوم دروازه را می‌توان در شعار و لوگوی برند به‌ضوح دید. تاکید بر این مفهوم، در واقع تاکیدی بر چشم‌انداز و ماموریت برند است. رمزینکس می‌خواهد مسیری روشن و امن برای افزایش اعتماد به ساختارهای مالی و پولی نوین ایجاد کرده و زیرساخت‌های مبادله و نگهداری آن را تقویت نماید. ارائه اکوسیستم مالی و پولی نوینی که محصولات و خدمات متمایزی با محوریت رمزارز برای کاربران فارسی‌زبان توسعه دهد، مهم‌ترین هدف مدیران رمزینکس است.

بر اساس نیاز کاربران دنیای رمزارز و انتظاراتی که آن‌ها در برخورد با یک صرافی آنلاین دارند و با نگاه به بهترین محصولات صرافی ارز دیجیتال در جهان، رابط کاربری رمزینکس هم بازطراحی شد.

به گفته محمد حکیمی، مدیر عامل رمزینکس، انعکاس بهتر روحیه خلاق و نوآور رمزینکس، جلب توجه نسل جدید و گسترده‌تر شدن مخاطبان و ایجاد تمایز و ماندگاری در ذهن مخاطب، از دلایل اصلی ری‌برندینگ رمزینکس است.

رمزینکس معتقد است که کسب‌وکارهایی که می‌خواهند در دنیای امروز سهمی داشته باشند، باید روحیه انطباق‌پذیری و هم‌سو شدن با تغییرات را در خود تقویت کنند. ری‌برندینگ رمزینکس، گامی مهم در راستای این هدف است.

رمزینکس

بازآفرینی هویت بصری رمزینکس چه تاثیری بر جامعه مخاطبان این برند خواهد داشت؟

این بازآفرینی، انتظارات مخاطبان از رمزینکس را ارتقا خواهد داد و رمزینکس را به‌عنوان برندی پیشرو، خلاق و قابل اعتماد در ذهن آن‌ها تثبیت خواهد کرد. همچنین، این اقدام می‌تواند الهام‌بخش سایر فعالان حوزه رمزارزها برای بازنگری در استراتژی‌های برندینگ خود و ارائه خدمات بهتر به مخاطبان باشد.

در نهایت، رمزینکس با بازآفرینی هویت بصری و همین‌طور بازطراحی محصول خود، نویدبخش دورانی درخشان از نوآوری، امنیت و مشتری‌مداری در دنیای رمزارزها است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات