یک اتریوم در کیف پول من مخفی شده؛ پیداش کن

دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
کیف پول
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
صرافی کیف پول من یکی از محبوبترین صرافی های ایرانی است که با خدمات گسترده و پشتیبانی از صدها ارز دیجیتال، یک راه مطمئن برای حضور در این بازار است.
تبلیغات

برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال، نیاز به ثبت نام در یک صرافی آنلاین دارید. صرافی کیف پول من یکی از محبوبترین صرافی های ایرانی است که با ارائه خدمات گسترده و پشتیبانی از صدها ارز دیجیتال، یک راه امن و مطمئن برای حضور در بازار ارزهای دیجیتال و انجام معاملات در این زمینه می باشد. در این صرافی، طیف وسیعی از رمزارزها ارائه می شود. این یعنی شما می توانید بسیاری از توکن ها و رمزارزهای کمتر شناخته شده را با کارمزدی اندک خریداری و در کیف پول شخصی تان نگهداری کنید.

کار با این صرافی به دلیل پشتیبانی از زبان فارسی بسیار آسان بوده و به همین دلیل محبوبیت ویژه ای بین کاربران فارسی زبان دارد. صرافی کیف پول من به مناسبت فرا رسیدن سال نو و همراه شدن با ماه مبارک رمضان در صورتی که عیدی نگرفته اید، این فرصت مناسبی‌ست تا اولین عیدی خود را از کیف پول من بگیرید! به همین ترتیب برای عید فطر، جشنواره ویژه ای را ترتیب داده است که تمام کاربران این پلتفرم امکان حضور در آن را دارند. در این جشنواره، هر کاربر برنده حداقل یک جایزه خواهد شد و یک فرد خوش شانس نیز در نهایت برنده یک اتریوم به ارزش بیش از دویست میلیون تومان می شود. اگر شما هم قصد شرکت در جشنواره عیدانه کیف پول من را دارید، در ادامه همراه ما باشید تا با نحوه شرکت در این کمپین و جوایز ارزنده آن آشنا شوید.

گردونه شانس با جوایز متعدد

صرافی کیف پول من به مناسبت عید فطر 1402، به ازای پشت سر گذاشتن هر مرحله از کمپین، یک شانس چرخش گردونه عیدانه به شما کاربران عزیز هدیه می دهد؛ برای دریافت جوایز خود کافی است مراحل آسان این کمپین را پشت سر گذاشته، گردونه را بچرخانید و هدیه تان را دریافت کنید. گردونه شانس یکی از بخش های جذاب کمپین عیدانه کیف پول من است که در آن می توانید با استفاده از شانس های کسب شده، این گردونه را چرخانده و جوایز متنوع آن را دریافت نمایید. برای دسترسی به این قسمت کافیست وارد صفحه ویژه جشنواره شده و با پشت سر گذاشتن مراحل موجود، چهار فرصت برای چرخش این گردونه بدست آورید. هر بار چرخاندن این گردونه به یک شانس نیاز داشته و شما در نهایت می توانید 4 مرتبه این کار را انجام دهید. جوایز متنوع این گردونه شامل ارز دیجیتال، مستر کارت، انواع گیف کارت و موارد دیگر می باشد.

یک واحد اتریوم: جایزه برنده خوش شانس جشنواره

اتریوم به عنوان دومین ارز دیجیتال برتر بازار، در حال حاضر حدود 3600 دلار ارزش داشته و روند رو به رشدی را طی می کند. از این رو، هیچ بعید نیست در سال جدید شاهد شکسته شدن سقف های قیمتی این ارز دیجیتال محبوب و پرطرفدار باشیم. خبر خوشی که در این بخش قصد گفتن آن را داریم این است که شما می توانید با شرکت در جشنواره بزرگ کیف پول من، برنده یک واحد اتریوم به ارزش بیش دویست میلیون تومان شده و سال جدید را با جیب پر از پول آغاز کنید. با شرکت در کمپین عیدانه کیف پول من و پشت سر گذاشتن مراحل موجود، در هر مرحله به شما یک کلمه اختصاصی داده می شود. این یعنی شما در مجموع 4 کلمه در اختیار خواهید داشت که این 4 کلمه حکم تکه های یک پازل را برای شما دارند. به طوری که شما سه بار فرصت دارید تا ترتیب درست این کلمات را حدس زده و آن ها را در کنار یکدیگر قرار دهید تا به ترتیب صحیح کلمات برسید. این ترتیب از سمت سایت مشخص شده و هر کاربری که بتواند در سه تلاش خود موفق به حدس این ترتیب شود، یک شانس در قرعه کشی ویژه صرافی کیف پول من کسب خواهد کرد. در نهایت، با اتمام کمپین، قرعه کشی از بین تمام کاربرانی که موفق به پشت سر گذاشتن این چالش شدند انجام و یک برنده خوش شانس مشخص خواهد شد.

منبع : وبلاگ صرافی کیف پول من

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات