خرید از اوت لت اولیویوم

چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
علی بابا / استانبول
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اگر بلیط لحظه آخری تهران استانبول علی بابا را با خوش شانسی تهیه کرده‌اید، خرید از مراکز تجاری یکی از کارهایی است که باید در برنامه‌های خود بگنجانید.
تبلیغات

اگر بلیط لحظه آخری تهران استانبول علی بابا را با خوش شانسی تهیه کرده‌اید و عازم یک سفر ارزان قیمت به ترکیه هستید، خرید از مراکز تجاری مختلف یکی از کارهایی است که باید در برنامه‌های خود بگنجانید.

در همه شهرهای ترکیه از جمله استانبول مراکز خرید بزرگ و بسیاری وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها هم به برندهای مختلف و شناخته شده و هم به کالاهای قیمت مناسب و با کیفیت دسترسی پیدا کنید. مرکز خرید اوت لت اولیویوم یکی از مراکز خرید استانبول است که ایرانیان به خرید از آن بسیار علاقه‌مند هستند. با ما همراه شوید تا در این مطلب بیشتر با این مرکز خرید آشنا شویم.

اطلاعات کلی مرکز خرید اوت لت اولیویوم

مرکز خرید اوت لت اولیویوم در محله کارگر نشین و ارزان قیمت استانبول قرار دارد، از این رو به همان نسبت محصولات و اجناس این مرکز خرید جز محصولات با قیمت‌های اقتصادی و مناسب هستند. با توجه به اوت لت بودن این مرکز خرید شما علاوه بر دسترسی به اجناس با کیفیت و با قیمت مناسب، به اغلب برندهای معروف اروپایی، آمریکایی و ترک دسترسی دارید و می‌توانید در آفرهای پایان فصل محصولات اورجینال و اصل را با قیمت مناسب بخرید.

این مرکز خرید در چهار طبقه ساخته شده و زمین آن حدود 45 هزار متر مربع مساحت دارد. این مرکز خرید به قدری محبوب و شلوغ است که در روزهای معمولی حدود 25 هزار نفر و در ایام تعطیل و آخر هفته‌ها حدود 45 هزار نفر از آن بازدید می‌کنند.

علی بابا / استانبول

مرکز خرید اوت لت اولیویوم کار خود را تنها با 25 فروشگاه آغاز کرد، اما در حال حاضر تعداد فروشگاه‌های آن به 132 عدد رسیده است. همان طور که در بالا نیز اشاره شد یکی از مزیت‌های این مرکز خرید برگزاری آفرهای ویژه پایان فصل آن است. بنابراین اگر بلیط لحظه آخری تهران استانبول علی بابا در روزهای پایان فصل است، تردید نکنید و حتما برای خریدهایی با قیمت مناسب سفری چند روزه به ترکیه داشته باشید.

این مرکز خرید یک پارکینگ بسیار بزرگ با ظرفیت 1000 خودرو دارد تا افراد بتوانند با خیال آسوده از امنیت ماشین خود ساعت‌ها در مرکز خرید وقت بگذرانند.

دیگر امکانات مرکز خرید اوت لت اولیویوم

اگر سفر شما به ترکیه کاری است یا ترجیح می‌دهید در طول سفر زمان کمی برای بازارگردی سپری کنید، بهتر است قبل از تهیه بلیط هواپیما از استانبول به تهران سری به این مرکز خرید بزنید. مرکز خرید اوت لت اولیویوم تنها یک مکان برای خرید نیست، بلکه امکانات رفاهی آن می‌تواند شما را تا ساعت‌ها سرگرم کرده و اوقات خوشی را برای شما رقم بزند.

اگر فرزندان کوچک شما در طول سفر همراهتان هستند، می‌توانید آن‌ها را به مکان بازی مخصوص کودکان ببرید تا نه تنها از ساعت‌های طولانی پاساژگردی خسته نشوند، بلکه بتوانند با هم سن و سالان خود نیز بازی کنند.

مرکز خرید اوت لت اولیویوم چندین رستوران، کافی شاپ و فود کورت دارد تا شما بتوانید نوشیدنی‌ها، میان وعده‌ها یا یک غذای اصلی خوشمزه را در آن نوش جان کنید. اگر به بازی بولینگ علاقه مند هستید، حتما سری به سالن بولینگ مجموعه بزنید.

علی بابا / استانبول

از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به یک سالن تئاتر بزرگ و شش سالن سینمای مجهز و مدرن اشاره کرد که فیلم‌های روز هالیود و ترکی در آن اکران می‌شود. مرکز خرید اوت لت اولیویوم یک هایپر مارکت بزرگ دارد. نزدیکی درب ورود و خروج این مرکز خرید نیز یک سرویس تاکسی وجود دارد تا شما بتوانید به راحتی پس از اتمام کارهای خود به هتل محل سکونت خود بازگردید.

خرید بلیط لحظه آخری و سفر به استانبول

در صورتی که هزینه بلیط به ترکیه برای شما گران است، می‎توانید منتظر بلیط لحظه آخری تهران استانبول علی بابا باشید و با قیمتی بسیار کمتر و با همان کیفیت به این شهر زیبا سفر کنید. در سایت و اپلیکیشن علی بابا می‌توانید اطلاعات و زمان همه پروازهای ایرلاین‌های مختلف را ببینید، آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و برای بازگشت خود نیز بلیط هواپیما از استانبول به ترکیه را با قیمت مناسب تهیه کنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات